Bank met beste online bankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
Re: Bank met beste online bankieren
ik verkies nog altijd keytrade. Ik wil echter één rariteit aanbrengen bij hun internetbankieren : voor overschrijvingen onder een bepaald bedrag heb je géén hardkey nodig, ook niet voor interne overschrijvingen of rekeningen binnen keytrade, MAAR (en nu komt het!) doe een overschrijving vanuit een GEMEENSCHAPPELIJKE rekening naar je eigen zichtrekening -al was het 1 cent- en die moet je dan bevestigen met de hardkey.
Begrijpe wie begrijpe kan...
Begrijpe wie begrijpe kan...
Vind je het online Bankieren beter dan bij andere banken , Karel ?
Met welke banken vergelijk je dan ?
Met welke banken vergelijk je dan ?
-
- Newbie
toen ik mij daar eens over bekloeg bij keytrade, kreeg ik na enkele dagen het zéér bevredigende antwoord 'ja, zo is dat'
waarschijnlijk de slimste thuis
waarschijnlijk de slimste thuis
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Euhm, neen. Ik vertel hier gewoon dat ik opgelucht was dat het zo simpel was om via de online app van KBC je limieten aan te passen. Stond ergens een knop bij de instellingen 'pas limiet tijdelijk aan naar 3500 euro' en het werkte direct.haelewyn schreef: ↑17 augustus 2019, 03:21Heeft KBC hier iets buiten zijn normale dienstverlening gedaan ? Beter dan de concurrentie ?vliejsklak schreef: ↑16 augustus 2019, 15:57 ..... huur nooit op zondag een auto. En ik kon KBC die dag de voetjes wel kussen.
Iets wat bv Revolut niet had gedaan ? Of een andere bank met een kaart met een limiet van boven de 2500 ?
Thanks .. dat zouden ze inderdaad wel overal moeten hebben voor wie daar solvabel genoeg voor is.
Het leven kan zo makkelijk zijn als het eenvoudig genoeg gemaakt wordt.
Ik heb nog nooit gehoord van een dergelijke functie alleszins.

Het leven kan zo makkelijk zijn als het eenvoudig genoeg gemaakt wordt.
Ik heb nog nooit gehoord van een dergelijke functie alleszins.
-
- Newbie
De functie om je limiet te verhogen wordt enkel geactiveerd voor klanten met een 4-sterren waardering. Heb je enkele malen ongeoorlooft in het rood gestaan, vergeet het dan maar, of zoals ze in het engels zeggen : forget it!
Mijn rekening staat er zeer matig gespijsd en ik deponeer geen inkomsten op KBC.
Ik heb geen kredietkaart bij KBC. Dat laatste is de voornaamste reden waarom ik dat aanbod niet zie om mijn limiet te verhogen.
Ik heb de laatste 30 jaar bij geen enkele bank in het rood gestaan. Ik ben een Cheap Charlie en ik betaal liever geen intresten als het niet nodig is.
Of KBC met sterren werkt ... Dat betwijfel ik. Wel met een inschatting, dat geloof ik goed.
Zeg Kartonnen Karel : ben jij dezelfde als die andere.. Tziondinges ?
Ik heb geen kredietkaart bij KBC. Dat laatste is de voornaamste reden waarom ik dat aanbod niet zie om mijn limiet te verhogen.
Ik heb de laatste 30 jaar bij geen enkele bank in het rood gestaan. Ik ben een Cheap Charlie en ik betaal liever geen intresten als het niet nodig is.
Of KBC met sterren werkt ... Dat betwijfel ik. Wel met een inschatting, dat geloof ik goed.
Zeg Kartonnen Karel : ben jij dezelfde als die andere.. Tziondinges ?
-
- Newbie
Bedenk ook eens hoe dikwijls heb je een hoge limiet nodig? Haast nooit. Een auto kopen, of een dure tv. Zoveel dingen zijn er niet die 3000€ nodig hebben als voorschot. En dan kan je meestal nog met overschrijving betalen.
Dus die limieten zijn er hoofdzakelijk voor zakenlui.
Dus die limieten zijn er hoofdzakelijk voor zakenlui.
Als je op vakantie bent en 2 keer een auto huurt heb je die hoge limiet toch wel nodig hoor..
Als je dan nog je hotelkamer betaalt met de kaart..als je je vlucht betaald hebt met de kaart..
Het loopt rap op.
Als je dan nog je hotelkamer betaalt met de kaart..als je je vlucht betaald hebt met de kaart..
Het loopt rap op.
-
- Newbie
Wat je opnoemt, is allemaal te voorzien, dat zijn dus geen noodsituaties.
Dus kan je rustig die limiet laten verhogen voor die periode. Toch geen enkel probleem?
Dus kan je rustig die limiet laten verhogen voor die periode. Toch geen enkel probleem?
Daar gaat het eigenlijk om..
Het zijn geen noodgevallen. Het is een normale manier om je kaart te gebruiken als je dat voor die dingen doet.
Vaak is een kaart dan zelfs noodzakelijk, zoals voor de waarborg van een huurwagen.
Bij de meeste banken kan je de limiet niet verhogen.
En de standaardlimiet van een basic kredietkaart is te laag om met al die kosten nog enig overschot te hebben.
Je kan ook niet overal geld bijstorten om de limiet te verhogen.
Voor een TV zou ik mijn kaart niet gebruiken. Om een auto te kopen ook niet. Tenzij dat ik een kaart heb met cashback.
Het zijn geen noodgevallen. Het is een normale manier om je kaart te gebruiken als je dat voor die dingen doet.
Vaak is een kaart dan zelfs noodzakelijk, zoals voor de waarborg van een huurwagen.
Bij de meeste banken kan je de limiet niet verhogen.
En de standaardlimiet van een basic kredietkaart is te laag om met al die kosten nog enig overschot te hebben.
Je kan ook niet overal geld bijstorten om de limiet te verhogen.
Voor een TV zou ik mijn kaart niet gebruiken. Om een auto te kopen ook niet. Tenzij dat ik een kaart heb met cashback.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik vind dat Argenta er de laatste jaren serieus op verbeterd is. Zeker de app.
Deutsche Bank begint binnenkort een onderzoek bij een aantal van zijn klanten om zijn app te upgraden.
Het wordt tijd: in het jaarlijks onderzoek van Le Soir scoren ze steevast onderaan. En de een-na-onderste (AXA of BPOST) scoort een stuk hoger.
Eerlijk gezegd moet ik me wel even inlezen op dit draadje wat ik zoal zou missen.
Als je het niet hebt, dan mis je het niet.
Mijn voornaamste pijnpunt: een transactie blijft rustig vijf dagen 'in verwerking' staan. Het bedrag dat je kwijt bent staat er al, maar voor de rest geen enkel detail wat het is. Echt, jongens... er zit wat verbetering tussen 'flits' en 'vijf dagen'.
Het wordt tijd: in het jaarlijks onderzoek van Le Soir scoren ze steevast onderaan. En de een-na-onderste (AXA of BPOST) scoort een stuk hoger.
Eerlijk gezegd moet ik me wel even inlezen op dit draadje wat ik zoal zou missen.
Als je het niet hebt, dan mis je het niet.
Mijn voornaamste pijnpunt: een transactie blijft rustig vijf dagen 'in verwerking' staan. Het bedrag dat je kwijt bent staat er al, maar voor de rest geen enkel detail wat het is. Echt, jongens... er zit wat verbetering tussen 'flits' en 'vijf dagen'.
Dat laatste ligt aan de bank. Bij Belfius of ING of KBC wordt de flitsbetaling op de seconde verwerkt en getoond.
Je moet wel even 'eruit' en er weer in gaan, in de app.
Vijf dagen is een beetje terug naar de prehistorie..
Erg makkelijk vind ik het saldo zien van je rekening zonder in te loggen (ING) of daar nog eens de laatste 5 verrichtingen bij (Belfius). Het verbaast me dat dat door de anderen niet gekopieerd wordt.
Hello Bank en AXA mag je nog toevoegen aan je lijstje van slechte ouderwetse apps.
Axa en Bpost hebben beiden de laatste tijd al wat bijgewerkt aan hun mogelijkheden.
Je moet wel even 'eruit' en er weer in gaan, in de app.
Vijf dagen is een beetje terug naar de prehistorie..
Erg makkelijk vind ik het saldo zien van je rekening zonder in te loggen (ING) of daar nog eens de laatste 5 verrichtingen bij (Belfius). Het verbaast me dat dat door de anderen niet gekopieerd wordt.
Hello Bank en AXA mag je nog toevoegen aan je lijstje van slechte ouderwetse apps.
Axa en Bpost hebben beiden de laatste tijd al wat bijgewerkt aan hun mogelijkheden.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 augustus 2019, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij beobank iw hun mobile nog niet upgedate maar ik vind hun nieuwe versie van de website best verfrissend.
Waar ik me wel dood aan erger en daar heeft kbc ook last van is dat kredietkaart uitgaven niet altijd direct worden getoond terwijl zichtrekeninguitgaven bij kbc wel worden getoond. Wat wel is is dat je bij beide wel ziet dat er een bedrag afgaat.
Waar ik me wel dood aan erger en daar heeft kbc ook last van is dat kredietkaart uitgaven niet altijd direct worden getoond terwijl zichtrekeninguitgaven bij kbc wel worden getoond. Wat wel is is dat je bij beide wel ziet dat er een bedrag afgaat.