Bank met beste online bankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Bank met beste online bankieren
Ik snap niet goed wat het hele cash verhaal in dit topic is komen doen, maar lijkt mij heel weinig met online bankieren te maken hebben, is eerder voor een topic AML ?
Af en toe zijn we onderweg naar Warschau... en eens we Milaan passeren denken we : wat zijn we alweer aan het doen ? In dit geval hadden we iemand nodig om ons er aan te herinneren dat Warschau de andere kant op ligt.
Beste,
Iemand een idee waar de functie "taartdiagrammen" staat op KBC Touch? Ik vind dit na uitvoerig zoeken niet meer terug in de APP/webbrowser. Alvast bedankt.
https://ibb.co/QjN20b7
Iemand een idee waar de functie "taartdiagrammen" staat op KBC Touch? Ik vind dit na uitvoerig zoeken niet meer terug in de APP/webbrowser. Alvast bedankt.
https://ibb.co/QjN20b7
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Beobank is de enige bank die ik ken, waar je bij domiciliëringen beperkingen kan opleggen via online bankieren thuis.
Bijvoorbeeld een maximumbedrag instellen per factuur, controle van de periodiciteit per afhaling (1 keer per maand / 1 keer per trimester,...).
Zijn er nog andere banken in België die deze optie aanbieden?
Bij sommige banken (bijvoorbeeld KBC), moet je deze beperkingen gaan laten instellen in het kantoor waar je klant bent. Heel omslachtig dus!
Bijvoorbeeld een maximumbedrag instellen per factuur, controle van de periodiciteit per afhaling (1 keer per maand / 1 keer per trimester,...).
Zijn er nog andere banken in België die deze optie aanbieden?
Bij sommige banken (bijvoorbeeld KBC), moet je deze beperkingen gaan laten instellen in het kantoor waar je klant bent. Heel omslachtig dus!
relativity bij Keytrade zijn er deze opties:
Consulteer betalingen
Maximumbedrag instellen
Blokkeer domiciliëring
Schuldeiser blokkeren
Ik zie geen optie om de periodiciteit in te stellen.
Als ik nog wat tijd heb straks check ik nog wat andere banken.
Consulteer betalingen
Maximumbedrag instellen
Blokkeer domiciliëring
Schuldeiser blokkeren
Ik zie geen optie om de periodiciteit in te stellen.
Als ik nog wat tijd heb straks check ik nog wat andere banken.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Bij Keytrade heb ik gemakkelijk via online bankieren een beperking kunnen opleggen voor een domiciliering.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben ook klant bij Keytrade. Gezien ik daar geen domiciliëringen heb lopen, nog niet nagekeken.PaperbackWriter schreef: ↑22 juli 2023, 10:50 Bij Keytrade heb ik gemakkelijk via online bankieren een beperking kunnen opleggen voor een domiciliering.
Bedankt voor de tips: @Jamesken en @paperbackWriter