Bankautomaten nog nodig of niet ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bankautomaten nog nodig of niet ?
Je zou eens een topic moeten openen met wat je elke week uitgeeft.
Het is misschien iets te privé maar ik zou het toch leuk vinden.
Het is misschien iets te privé maar ik zou het toch leuk vinden.
Maak er maar een dagboek van, Brembos. 2024 ipv 1984.
Het mag gerust in detail gaan: 2 sandwishes à 30 cent bij Aldi en 6,4 kwh aan elektriciteit verbruikt op 03.01.2024.
Het mag gerust in detail gaan: 2 sandwishes à 30 cent bij Aldi en 6,4 kwh aan elektriciteit verbruikt op 03.01.2024.
Ik download al dertien jaar lang de rekeninguittreksels van mijn bank naar Excel voor als ik ooit eens een analyse van mijn uitgaven wil maken, maar het is er nog nooit van gekomen. Ik denk dat Brembos dat ook doet aangezien hij zo goed weet hoeveel hij waar uitgeeft.
Laatst gewijzigd door Yaris op 26 december 2023, 04:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bankautomaten nog nodig of niet ?f
30 cent voor een sandwich is wel duur . Ik kocht er zaterdag een pak van 10 voor 1,29 euro bij Lidl en van deze prijs ging nog 30% af. Dus 9 cent per stuk. Ik proef geen verschil met die van de bakker (65 cent).
Heb je ooit patrick1 op dit forum gekend, Brembos? Die ging met zijn vrouw voor 1 euro ontbijten in de Hema en schuimde de winkels af op zoek naar gratis artikelen.
PS: om privéberichten te lezen klik je op het tabje 'Privéberichten' in de blauwe balk bovenaan naast je avatar.
PS: om privéberichten te lezen klik je op het tabje 'Privéberichten' in de blauwe balk bovenaan naast je avatar.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik koop mijn sandwiches in de AH. Dat is goed voor mijn aandelen AHOLD.
Ik koop mijn brood bij AH bij de 1 + 1 gratis acties.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik proef ook geen verschil met dat van de bakker. Alleen in prijs. Bij de bakker zit ik rap aan 10 á 15 euro en ik heb amper iets mee. Bij de AH kost het de helft.
@Brembos: ik heb mijn PB verwijderd. Zonde van de moeite van het schrijven. Het was nochtans een heel stuk tekst.
Ja, ik herinner mij patrick1 nog. Hij is/was onvoorstelbaar gierig!Yaris schreef: ↑26 december 2023, 04:47 Heb je ooit patrick1 op dit forum gekend, Brembos? Die ging met zijn vrouw voor 1 euro ontbijten in de Hema en schuimde de winkels af op zoek naar gratis artikelen.
Laatst gewijzigd door evita op 26 december 2023, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ahum:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Patrick1 stond in de top tien van meest postende leden op Spaargids maar opeens was hij verdwenen. Als hij maar niet overleden is want hij was al oud. Dan is hij goed met al het geld dat hij bespaard heeft met zijn vrekkigheid.
Mannekes , mannekes, we wijken af !!
Een vroeger lid waar ik nu aan denk zou er al angina pectoris van gekregen hebben.
Even lekker als bij de bakker en veel goedkoper. Soms ook een promo daar bovenop maar dat is voor één persoon vaak te veel.
Volgens een, uit noodzaak, grotere vrek dan ik kan je bij de baas van de winkel 's avonds vaak een pakket laten samenstellen van meerdere dingen die de volgende dag moeten worden weggegooid. Een volle kartonnen doos voor 1 euro krijgt hij dan.
Een vroeger lid waar ik nu aan denk zou er al angina pectoris van gekregen hebben.
Ik koop mijn koffiekoeken altijd in de lidl.Orakel van Brakel schreef: ↑26 december 2023, 09:16 Ik proef ook geen verschil met dat van de bakker. Alleen in prijs. Bij de bakker zit ik rap aan 10 á 15 euro en ik heb amper iets mee. Bij de AH kost het de helft.
Even lekker als bij de bakker en veel goedkoper. Soms ook een promo daar bovenop maar dat is voor één persoon vaak te veel.
Volgens een, uit noodzaak, grotere vrek dan ik kan je bij de baas van de winkel 's avonds vaak een pakket laten samenstellen van meerdere dingen die de volgende dag moeten worden weggegooid. Een volle kartonnen doos voor 1 euro krijgt hij dan.
De fun en de sappigheid van het verhaal zit in de details. Dus : zeker doen, die details !!!
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 december 2023, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
On topic terug : ik mis de bankautomaat niet want ik haal cash af bij Lidl wanneer ik sandwiches ga kopen.
In onze lidl ben je er vaak aan voor de moeite dan.
Niet genoeg geld in kas, niet genoeg van de juiste briefjes. Altijd wat.
Gelukkig leef ik in een gemeente waar nog voldoende automaten overblijven. Zelfs zonder een batopin machine. Daar is hier nog geen sprake van.
Niet genoeg geld in kas, niet genoeg van de juiste briefjes. Altijd wat.
Gelukkig leef ik in een gemeente waar nog voldoende automaten overblijven. Zelfs zonder een batopin machine. Daar is hier nog geen sprake van.