bankkosten en belastingen kopen/verkopen kasbon en obligatie - kan een kasbon op de beurs verkocht worden
TIP
bankkosten en belastingen kopen/verkopen kasbon en obligatie - kan een kasbon op de beurs verkocht worden
Wie kan mij duidelijk en bondig uitleggen met welke bankkosten en belastingen ik rekening moet houden bij het kopen/verkopen van een kasbon en een obligatie?
Is het correct dat een kasbon, in tegenstelling tot een staatsbon of een obligatie, niet op de beurs verkocht kan worden voor het verloop?
Ik heb ergens gelezen dat een kasbon kan voor het verloop alleen door de bank gekocht worden, en nog met een penalty. En dat de bank is niet verplicht om het terug te kopen.
Is het correct dat een kasbon, in tegenstelling tot een staatsbon of een obligatie, niet op de beurs verkocht kan worden voor het verloop?
Ik heb ergens gelezen dat een kasbon kan voor het verloop alleen door de bank gekocht worden, en nog met een penalty. En dat de bank is niet verplicht om het terug te kopen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: bankkosten en belastingen kopen/verkopen kasbon en obligatie - kan een kasbon op de beurs verkocht worden
dank uEarthNvstr1 schreef: ↑9 juli 2024, 18:50Lees dit eens: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/17/kasbon/