Barco (deel 2)
TIP
Barco (deel 2)
Vorige topic werd gesloten, dus nieuwe topic wordt geopend.
Ik heb Barco altijd al een raar bedrijf gevonden. Van kindsbeen af kende ik hen als fabrikant van minderwaardige TV-toestellen. Toen uiteraard nog met een beeldbuis. Afgaande op die kwaliteit snapte ik niet dat dit bedrijf overeind kon blijven. Ondertussen is het bedrijf geevolueerd, alleen vraag ik mij af hoe het bedrijf kan standhouden in een wereld die overspoeld wordt met chinese technologie, die steeds minder en minder het predikaat "troep" verdient.
Het aandeel dan. Blijkbaar toch een track record van stijgende dividenden. En met de recente koersdalingen is het te verwachten NETTO dividend er een met 2 cijfers .
Ik begin te volgen.
Ik heb Barco altijd al een raar bedrijf gevonden. Van kindsbeen af kende ik hen als fabrikant van minderwaardige TV-toestellen. Toen uiteraard nog met een beeldbuis. Afgaande op die kwaliteit snapte ik niet dat dit bedrijf overeind kon blijven. Ondertussen is het bedrijf geevolueerd, alleen vraag ik mij af hoe het bedrijf kan standhouden in een wereld die overspoeld wordt met chinese technologie, die steeds minder en minder het predikaat "troep" verdient.
Het aandeel dan. Blijkbaar toch een track record van stijgende dividenden. En met de recente koersdalingen is het te verwachten NETTO dividend er een met 2 cijfers .
Ik begin te volgen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Barco (deel 2)
Ik vrees toch dat je voor het dividend rekening moet houden met de 7:1 stock split.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
lol, inderdaad. Daarmee is het netto-dividend nog steeds tweecijferig, al staat er wel een komma tussen.doorwinterd schreef: ↑30 juli 2020, 17:00 Ik vrees toch dat je voor het dividend rekening moet houden met de 7:1 stock split.
Goed, op deze topic mag ook een slot. Wat een brolwerk van mij.