Barco
TIP
Re: Barco
Even geduld en alles komt goed.
What goes down must come up.
What goes down must come up.
Ik ben er redelijk zeker van dat dat geen wetmatigheid is
Het omgekeerde wel ^^

Het omgekeerde wel ^^
Toch rare wezens die analisten.
05/10/2023
Barco (ISIN: BE0974362940)
KBC Securities: “Kopen”-advies, koersdoel 30,5 euro
Opwaarts potentieel: 72,8% (tegenover slotkoers 04/10/2023: 17,64 euro)
Analist Guy Sips: “Hoewel Barco in de eerste jaarhelft 2023 een recordomzet haalde, reageerde de markt volgens ons
overdreven op de bekendgemaakte gezondheidstoestand van zijn co-CEO Charles Beauduin.
We blijven bij ons “Kopen”-advies en koersdoel van 30,5 euro.”
10/10/2023
KBC Securities verlaagt koersdoel Barco
De analisten van KBC Securities waren dinsdag opnieuw positief over Barco. KBC Securities herhaalde het advies kopen voor de aandelen van Barco.
Het koersdoel werd verlaagd van 30,50 naar 28,40 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Barco met 60% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 17,76 EUR.
05/10/2023
Analist Guy Sips: “Hoewel Barco in de eerste jaarhelft 2023 een recordomzet haalde, reageerde de markt volgens ons
overdreven op de bekendgemaakte gezondheidstoestand van zijn co-CEO Charles Beauduin.
10/10/2023
De analisten van KBC Securities waren dinsdag opnieuw positief over Barco. KBC Securities herhaalde het advies kopen voor de aandelen van Barco.
Het koersdoel werd verlaagd van 30,50 naar 28,40 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Barco met 60% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 17,76 EUR.
Het viel me ook op maar zelfs met een koersdoel van 28 euro blijft barco sterk ondergewaardeerd. Had gedacht dat dieptepunt niet onder 18 euro ging gaan... blijft dalen.
Velen verwarren" de gezondheid van de CEO" met "de gezondheid van het bedrijf".
KBC zei ook Biocartis kopen, aandeelhouders zijn hun geld kwijtkarine schreef: ↑15 oktober 2023, 16:57 Toch rare wezens die analisten.
05/10/2023
10/10/2023
Het is algemeen (of toch zeker voor mij) geweten dat je altijd het omgekeerde moet doen wat KBC zegt.
Dat leidt tot zeer goede beleggingsresultaten.
Basicly zegt KBC dus dat je Barco moet verkopen in principe, maar dat je een risico-minded belegger misschien toch een aankoop kan overwegen voor de korte termijn.
Dat leidt tot zeer goede beleggingsresultaten.
Basicly zegt KBC dus dat je Barco moet verkopen in principe, maar dat je een risico-minded belegger misschien toch een aankoop kan overwegen voor de korte termijn.
ze komen woensdag met cijfers ....
wordt afwachten
maar mijn gevoel zegt stijgen....
zoals pfizer nu doet : stijgen op slechte cijfers maar voldoende gezakt
wordt afwachten
maar mijn gevoel zegt stijgen....
zoals pfizer nu doet : stijgen op slechte cijfers maar voldoende gezakt

Bij Barco blijft de champagne in de koelkast, want de Kortrijkse beeldtechnologiegroep stuurde deze ochtend een winstalarm uit. ‘De ongunstige omstandigheden zijn intenser geworden’, klinkt het. Barco rekent dit jaar niet langer op omzetgroei.
Toch weer serieuze afstraffing vandaag.
€ 14,60 (-13,40%)
Toch weer serieuze afstraffing vandaag.
€ 14,60 (-13,40%)
Onterechte afstraffing. Waarom altijd maar streven naar meer en meer omzet ? Wees tevreden met wat je hebt.
Ik zou nu kunnen zeggen: ik had het jullie toch gezegd, maar dat zou goedkoop zijn.
Desalniettemin...
Terechte afstraffing trouwens en het zal er niet op beteren zolang er geen nieuw revolutionair product komt.
Maar dat gaan jullie toch weer niet geloven.
Desalniettemin...

Terechte afstraffing trouwens en het zal er niet op beteren zolang er geen nieuw revolutionair product komt.
Maar dat gaan jullie toch weer niet geloven.
KBC niet betrouwen draaien hun gat naar de wind.Barco is koopwaardig als je het aandeel lang wil houden, anders afblijven.karine schreef: ↑15 oktober 2023, 16:57 Toch rare wezens die analisten.
05/10/2023
10/10/2023
Omdat de verwachtingen niet behaald werden. En het is niet gezegd dat het in de toekomst gaat beteren. Desondanks ik dit aandeel in de portefeuille heb, sluit ik mij wel aan bij Aerolla, als er geen nieuw product komt, vrees ik ervoor dat er teveel concurrentie is op de markt.
Wat ik persoonlijk wel straf vind is, Charles Beauduin een hoop aandelen dit jaar (en vorig jaar) gekocht heeft +20 euro/stuk. De man had ze nu kunnen kopen aan een serieuze discount.
Ik ben benieuwd wat Paul gaat zeggen tijdens zijn nieuwsjaars-speech.
Paul D'Hoore ?