Batopin automaten: enkel 20 en 50 euro biljetten?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Batopin automaten: enkel 20 en 50 euro biljetten?
Bij de oude cash-automaten van Belfius was er een ruime keuze in de Euro-briefjes die men kon afhalen: 5, 10, 20, 50,... allemaal mogelijk.
Ik stel vast dat de nieuwe Batopin-cash-automaten enkel briefjes van 20 euro en 50 euro kan geven. Is dit het geval overal? Graag ervaring anderen.
Ik stel vast dat de nieuwe Batopin-cash-automaten enkel briefjes van 20 euro en 50 euro kan geven. Is dit het geval overal? Graag ervaring anderen.
Re: Batopin automaten: enkel 20 en 50 euro biljetten?
Voor zover ik al gezien heb enkel 20 en 50 euro.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb nog in Knokke 10 euro kunnen afhalen maar of dat nu nog het geval is weet ik niet.
Ik kan als het mooier weer is eens gaan checken want moet toch nog eens cash gaan halen.
Ik kan als het mooier weer is eens gaan checken want moet toch nog eens cash gaan halen.
10 eur afhalen in Knokke dat is not done jong. Ik zou gedacht hebben dat er alleen maar 500 eur in die automaten zou steken.
Matuvu Knokke, avec le sjakoske
Matuvu Knokke, avec le sjakoske
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik kan als ik voor ander bedrag kies nog altijd 10 euro selecteren.
Wat wel bizar is is dat er een veiligheidsagent daar zit. Weet niet waarom maar kostenbesparend is het niet.
Wat wel bizar is is dat er een veiligheidsagent daar zit. Weet niet waarom maar kostenbesparend is het niet.
Gezien deze automaten niet meer in bankkantoren (met camera's) ondergebracht zijn is de veiligheid van de gebruikers er zeker niet op vooruitgegaan. Ik gebruik deze optie niet meer vanwege rondhangende louche types in de omgeving. Ik gebruik zo weinig mogelijk cash en indien toch nodig dan haal ik het af tijdens mijn boodschappen bij Colruyt.Timoootjex schreef: ↑20 april 2023, 13:44 Ik kan als ik voor ander bedrag kies nog altijd 10 euro selecteren.
Over welk cash-punt spreekt u?Timoootjex schreef: ↑20 april 2023, 12:29 Ik heb nog in Knokke 10 euro kunnen afhalen maar of dat nu nog het geval is weet ik niet.
In Knokke zijn er 2: Elisabetlaan en Lippenslaan. Welke geeft 10 Euro-briefjes?
-
- Hero Member
- Contacteer:
de lippensLeontje schreef: ↑20 april 2023, 19:22Over welk cash-punt spreekt u?Timoootjex schreef: ↑20 april 2023, 12:29 Ik heb nog in Knokke 10 euro kunnen afhalen maar of dat nu nog het geval is weet ik niet.
In Knokke zijn er 2: Elisabetlaan en Lippenslaan. Welke geeft 10 Euro-briefjes?