Beats / Banx
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Beats / Banx
Veel tekst, weinig informatief.
Binnenkort beats bij Belfius en Banx bij Proximus.
Beats formules zouden de huidige formules moeten vervangen, zegt Belfius.
Ik hou mijn hart al vast.
Binnenkort beats bij Belfius en Banx bij Proximus.
Beats formules zouden de huidige formules moeten vervangen, zegt Belfius.
Ik hou mijn hart al vast.
-
anonymous
Re: Beats / Banx
https://www.belfius.be/about-us/dam/cor ... 202021.pdf
Is een samenwerking tussen Belfius en Proximus.
Dus Belfius gaat proximus abonementen pushen en proximus gaat Belfius producten slijten.
Ik denk dat je het zal kunnen zien als een soort pakket, zoals je nu reeds hebt voor telefonie+tv+internet. Nu zal je dus de mogelijkheid hebben om er een quatro pakket van te maken: telefonie+tv+internet+bank.
Ik vermoed dat die 4 tesamen iets goedkoper zal zijn als 3+1 apart. Of je (zoals in bovenstaande link tussen de regels kan lezen) extra's krijgt (misschien extra papieren overschrijvingen, extra gratis belminuten, meer sms'en of een hogere internet datalimiet?)
Ofwel misschien dat je proximus producten via hun app zult kunnen bestellen, zoals ze nu reeds voor de tram-ticket en parkeren etc kan doen?
Is een samenwerking tussen Belfius en Proximus.
Dus Belfius gaat proximus abonementen pushen en proximus gaat Belfius producten slijten.
Ik denk dat je het zal kunnen zien als een soort pakket, zoals je nu reeds hebt voor telefonie+tv+internet. Nu zal je dus de mogelijkheid hebben om er een quatro pakket van te maken: telefonie+tv+internet+bank.
Ik vermoed dat die 4 tesamen iets goedkoper zal zijn als 3+1 apart. Of je (zoals in bovenstaande link tussen de regels kan lezen) extra's krijgt (misschien extra papieren overschrijvingen, extra gratis belminuten, meer sms'en of een hogere internet datalimiet?)
Ofwel misschien dat je proximus producten via hun app zult kunnen bestellen, zoals ze nu reeds voor de tram-ticket en parkeren etc kan doen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Beats / Banx
Beetje een rare wending : wie een ganse maand geen cash geld afhaalt krijgt 1 GB mobiele data extra van Belfius in zijn gecombineerd telecomproduct.
Geen cash afhalen : dat heeft de bank graag precies.
Weet iemand welke doelgroepen bij Belfius dit pakket al kunnen kopen ?
Of wat de exacte tarieven, voordelen, voorwaarden zijn ?
Geen cash afhalen : dat heeft de bank graag precies.
Weet iemand welke doelgroepen bij Belfius dit pakket al kunnen kopen ?
Of wat de exacte tarieven, voordelen, voorwaarden zijn ?