Beleg geïnspireerd met Rabobank.be en Test-Aankoop
TIP
Re: Beleg geïnspireerd met Rabobank.be en Test-Aankoop
Ik heb een selectie van aandelenfondsen gegeven omdat ik niet zo veel gemengde fondsen vind die het beter doen dan een combinatie van globale aandelenfondsen en diverse obligatiefondsen.
Wat gemengde fondsen betreft zie ik : CP, Blackrock Global Allocation en Ethna
Wat gemengde fondsen betreft zie ik : CP, Blackrock Global Allocation en Ethna
Test-aankoop piekt af en toe eens met een leuk item... doch spijtig genoeg lopen ze altijd jaren achter, en dat zal voor hun investeringen ook wel zo zijn.
Ooit las ik een 'beste koop' voor een GSM de vrijdag, de zaterdagmorgen willen aankopen en ... tja, da toestel bleek al meer dan 1 jaar uit de markt.
Test aankoop verzet zich ook tegen valse reklame en werven van nieuwe klanten met cadeautjes en zo... doch ze doen krak hetzelfde.
Ik ben 10 j lid geweest, dan 1j niet meer, en nu terug... doch niet meer zo overtuigd.
Als je wil veel nutteloze items ontvangen, blijf je 6 m lid en zeg je op, de week nadien krijg je al een voorstel van 1 maand gratis plus een mooi cadeau (made in china)....
Ooit las ik een 'beste koop' voor een GSM de vrijdag, de zaterdagmorgen willen aankopen en ... tja, da toestel bleek al meer dan 1 jaar uit de markt.
Test aankoop verzet zich ook tegen valse reklame en werven van nieuwe klanten met cadeautjes en zo... doch ze doen krak hetzelfde.
Ik ben 10 j lid geweest, dan 1j niet meer, en nu terug... doch niet meer zo overtuigd.
Als je wil veel nutteloze items ontvangen, blijf je 6 m lid en zeg je op, de week nadien krijg je al een voorstel van 1 maand gratis plus een mooi cadeau (made in china)....
Ik heb ooit eens een klacht gestuurd naar een bedrijf, met TA in kopie. Tsjonge zeg, het heeft me werk gekost om van TA vanaf te geraken (constante aanmaningen om mijn lidmaatschapsgeld te betalen, waarvoor ik nooit ook maar iets gevraagd of getekend had). Ik heb tenslotte het Mininsterie van economische zaken, dienst consumentenbelangen, moeten inschakelen om van die kerels vanaf te geraken.Luc B. schreef:Test aankoop verzet zich ook tegen valse reklame en werven van nieuwe klanten met cadeautjes en zo... doch ze doen krak hetzelfde.
Niets gevraagd, maar je zet toch TA in kopie terwijl je geen lid bent ... 
Je wil niets met TA te maken hebben, maar als je een probleem hebt, wil je wel dat ze je gratis helpen?

Je wil niets met TA te maken hebben, maar als je een probleem hebt, wil je wel dat ze je gratis helpen?
Neen, het was niet de bedoeling dat TA mij hielp.
De bedoeling was dat de firma waaraan ik de klacht stuurde zag dat ik TA erbij gezet had. Dat heeft wonderwel heel goed geholpen, want slechts enkele dagen later heb ik een verontschuldigend telefoontje gekregen van iemand van die firma, en het probleem (met die firma) was ineens opgelost.
De bedoeling was dat de firma waaraan ik de klacht stuurde zag dat ik TA erbij gezet had. Dat heeft wonderwel heel goed geholpen, want slechts enkele dagen later heb ik een verontschuldigend telefoontje gekregen van iemand van die firma, en het probleem (met die firma) was ineens opgelost.
Ik bedoelde iets zoals Carmignac Patrimoine, die zich zo goed mogelijk proberen in te dekken in slechte tijden.
Niet mijn, beperkte, ervaring.Luc B. schreef:Ooit las ik een 'beste koop' voor een GSM de vrijdag, de zaterdagmorgen willen aankopen en ... tja, da toestel bleek al meer dan 1 jaar uit de markt.
In maart 2010 kochten we hier een magnetron die de beste koop was in de test van oktober 2006.
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat TA daar zelf ook niet zo gelukkig mee is, maar het blijkt de enige manier te zijn om leden te werven. Idem voor die 'partners' waar je als lid korting krijgt (verzekeringen, tankkaart, ...).Test aankoop verzet zich ook tegen valse reklame en werven van nieuwe klanten met cadeautjes en zo... doch ze doen krak hetzelfde.
Zonder genoeg leden kan TA de boeken dichtdoen.