Beleggen in Bitcoins?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in Bitcoins?
Bitcoin zakt na een periode van stabiliteit, volgens sommigen door problemen bij MtGox:
http://www.coindesk.com/mt-gox-halts-bi ... rice-drop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is ook niet zo goed nieuws: Apple haalt een populaire wallet uit de store
http://www.businessinsider.com/apple-bl ... ore-2014-2
http://www.coindesk.com/mt-gox-halts-bi ... rice-drop/" onclick="window.open(this.href);return false;
"zakt in": van 800 USD naar 700 USD (met een dal op 620) noem ik een correctie, geen crash.sleepnot schreef:Bitcoin zakt na een periode van stabiliteit, volgens sommigen door problemen bij MtGox:
Als bitcoin zou zakken naar 200 USD, dan was er iets anders aan de hand...
dat apple niet bitcoin vriendelijk is, is al langer bekend.
Dat gox problemen kent, is ook al langer bekend. Hopelijk zijn we snel van deze exchange verlost.
ik zie dit als koopmomenten.
Helemaal eens. Dat zo'n dip al meldenswaard wordt zegt misschien ook al iets
Wou kopen in de dip, had order op €532 geaccepteerd, maar te laat thuis en het order is geannuleerd omdat de betaling te lang op zich liet wachten.
Nu terug op €545.
Drop kwam er inderdaad door het amateurisme van de Mt.Gox exchange. Dat onvermijdelijk dat tot een exodus van die site zou gaan lijden.
Nu terug op €545.
Drop kwam er inderdaad door het amateurisme van de Mt.Gox exchange. Dat onvermijdelijk dat tot een exodus van die site zou gaan lijden.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
bitcoin.de staat op 530 en localbitcoins.com varieert, maar 517 is mogelijk... Tsja. Heb gisteren 0,1 gekocht bij bitcoin.de voor 54,72 euro.
Heb een order van 0.2 staan aan 528.
Zien wel of iemand voor die prijs wil verkopen.
Meestal bekom je op die manier een betere prijs dan rechtstreeks van de goedkoopste verkoper te kopen.
Zien wel of iemand voor die prijs wil verkopen.
Meestal bekom je op die manier een betere prijs dan rechtstreeks van de goedkoopste verkoper te kopen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Reteip, bij welke trader doe jij dat? Ik heb nu bij bitcoin.de gekocht.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ook bij bitcoin.de
Op dit moment bij marketplace: kan je kopen aan 515,00 en verkopen aan 505,00
Als jij een buy order plaatst aan 506,00, kan je 9 euro goedkoper kopen per btc, en ben je de hoogst biedende voor iemand die btc wil verkopen.
Op dit moment bij marketplace: kan je kopen aan 515,00 en verkopen aan 505,00
Als jij een buy order plaatst aan 506,00, kan je 9 euro goedkoper kopen per btc, en ben je de hoogst biedende voor iemand die btc wil verkopen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Goeie tip! Ik zag nu dat iemand aan mij wil verkopen nu ik een order van 0.1 voor 518 had uitstaan. Denk je dat het OK is om te annuleren? Ze waarschuwen dat je dan negatieve rating krijgt.
Tja dan krijg je een negatieve rating, zou ik enkel doen als je al een aantal positieve hebt, want anders kan het een ban betekenen.
Mt.Gox story:
1. Purposely raise the price of BTC, attract traders come to Mt.gox and deposit BTC. Market situation: Sell >> buy;
2. Block cash withdrawing, most of traders found it's not easy to get out money even they can sell BTC with higher price.;
3. Some of traders will buy back BTC, sell == buy, price was going stable and higher than other exchange markets;
4. Mt.gox sold customer's 40,000 BTC, and block withdrawing BTC;
5. The price of BTC dropped accordingly
6. Mt.gox to open cash withdrawing and continue to block BTC withdrawing, traders will trend to sell BTC by lower price and get cash back;
7. Mt.gox will buy back 40,000 BTC to balance account
It's not surprised to see announcement tomorrow: BTC withdrawing will continue stopped but cash withdrawing will be quickly and smoothly
1. Purposely raise the price of BTC, attract traders come to Mt.gox and deposit BTC. Market situation: Sell >> buy;
2. Block cash withdrawing, most of traders found it's not easy to get out money even they can sell BTC with higher price.;
3. Some of traders will buy back BTC, sell == buy, price was going stable and higher than other exchange markets;
4. Mt.gox sold customer's 40,000 BTC, and block withdrawing BTC;
5. The price of BTC dropped accordingly
6. Mt.gox to open cash withdrawing and continue to block BTC withdrawing, traders will trend to sell BTC by lower price and get cash back;
7. Mt.gox will buy back 40,000 BTC to balance account
It's not surprised to see announcement tomorrow: BTC withdrawing will continue stopped but cash withdrawing will be quickly and smoothly
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Flashcrash tot $102. Het blijft mij iets erg gevaarlijk die bitcoin. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
$102?
Laagste dat ik zag gisteren was €400
Nu terug boven €500
Nu terug boven €500
-
- Hero Member
- Contacteer:
Beschouwen jullie de zwakte nog steeds als koopmoment? Het duurt precies wat lang, niet? Heeft dit nog steeds met mt. Gox te maken?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
$102.reteiP schreef:$102?
Nu terug boven €500

Tip: Gebruik eens een site met betere info (genre: Netdania)

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.