beleggen vastgoed spanje
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
beleggen vastgoed spanje
Hallo,
Heeft er iemand ervaring hiermee? Is dit nog een degelijke belegging? Voor- nadelen.
Wellicht te laat maar besef dat geld op de bank alleen maar minder waard wordt.
Bedankt
Heeft er iemand ervaring hiermee? Is dit nog een degelijke belegging? Voor- nadelen.
Bedankt
Re: beleggen vastgoed spanje
Ik heb zelf hier geen ervaring mee , maar ken wel wat mensen die dit gedaan hebben.
Ik denk dat je jezelf volgende vragen moet stellen:
Koop ik daar vastgoed puur voor de opbrengst dan zou ik zeggen niet doen..
Ga je zelf een aantal keer per jaar naar Spanje om daar te verblijven, eventueel kinderen familie wat je kan laten gaan en de overige tijdstippen het trachten te verhuren? dan zou ik zeggen ja..
de voordelen imo:
Op lange termijn een voordelige vakantiebestemming
zon zee strand
relatief goedkoop (in vergelijking met onze badsteden en andere europese badsteden in combinatie met de bereikbaarheid/afstand)
Nadelen:
-Geen controle als je niet daar bent
-Goede begeleiding zoeken om met al de administratieve formaliteiten + verhuur om te gaan (als je kennis van zaken hebt en de taal spreekt ligt dit anders)
Ik denk dat je jezelf volgende vragen moet stellen:
Koop ik daar vastgoed puur voor de opbrengst dan zou ik zeggen niet doen..
Ga je zelf een aantal keer per jaar naar Spanje om daar te verblijven, eventueel kinderen familie wat je kan laten gaan en de overige tijdstippen het trachten te verhuren? dan zou ik zeggen ja..
de voordelen imo:
Op lange termijn een voordelige vakantiebestemming
zon zee strand

relatief goedkoop (in vergelijking met onze badsteden en andere europese badsteden in combinatie met de bereikbaarheid/afstand)
Nadelen:
-Geen controle als je niet daar bent
-Goede begeleiding zoeken om met al de administratieve formaliteiten + verhuur om te gaan (als je kennis van zaken hebt en de taal spreekt ligt dit anders)