Beleggingfondsen KBC
TIP
Beleggingfondsen KBC
Heeft iemand ervaring met het beleggingfonds KBC Bonds Corporates Euro..
naar ik opgevangen heb maken ook andere banken hier reclame rond , wel onder andere namen wel te verstaan , maar komt allemaal beetje op hetzelfde neer , er worden grote winsten beloofd
Groeten
naar ik opgevangen heb maken ook andere banken hier reclame rond , wel onder andere namen wel te verstaan , maar komt allemaal beetje op hetzelfde neer , er worden grote winsten beloofd

Groeten
Re: Beleggingfondsen KBC
Zoals altijd en bij elke bank worden grote winsten beloofd in de beleggingsfondsen.
Ook aan de klanten die 2 jaar terug ingestapt zijn werden diezelfde winsten beloofd. Zij zitten nu met een zware kater.
Enige voorzichtigheid is toch gewenst bij de bankprodukten die in mijn ogen vooral voor de bank geld moet opbrengen.
Ook aan de klanten die 2 jaar terug ingestapt zijn werden diezelfde winsten beloofd. Zij zitten nu met een zware kater.
Enige voorzichtigheid is toch gewenst bij de bankprodukten die in mijn ogen vooral voor de bank geld moet opbrengen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit fonds presteert ongeveer tussen de 4% à 8% slechter dan zijn referentie index. Over zijn hele bestaan is het zelden boven zijn startwaarde uitgekomen.sugar schreef: Heeft iemand ervaring met het beleggingfonds KBC Bonds Corporates Euro..
Je kan je geld dus beter gewoon onder je matras steken, dan in dit fonds te stappen.
Een mooi voorbeeld hoe KBC allerlei producten verkoopt waar enkel KBC beter van wordt.
Beleggingsfondsen worden verkocht om de bankiers rijker te maken, niet de beleggers.
Grote winstbeloftes:steeds voorzichtig zijn!!!