Belfius nieuwe spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Belfius nieuwe spaarrekening
Zou wel kunnen dat het zo is, denk alleen maar zo omdat ik laatst hoorde op kanaal Z dat dit er niet meteen ging komen en eerst 1 verlaging van het vrijgesteld bedrag.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Aan welke 0% obligaties denk je dan? Ken daar niet zoveel van en zou wel wat willen bijleren daarover.Finny10 schreef: ↑25 maart 2025, 21:31OK als je het voor 1 april doet, is die 1,7% voor 1 jaar gegarandeerd.Gwendoline1 schreef: ↑25 maart 2025, 21:06
Maar die Fidelity rekening is toch 1 getrouwheidsrekening, als je er vandaag 100.000e opzet heb je over 1jaar toch zeker 1700e getrouwheidspremie? En nog deeltje basisrente ook die kan aangepast worden. Ik zie geen andere banken(buiten Beobank) met deze getrouwheidspremie voor 1 spaarboekje. Ik zeg ook niet dat dit super is, maar voor sommigen die enkel geld op 1 spaarboekje will zetten is dit toch niet verkeerd vind ik.
Echter, als binnenkort de regering beslist (moeten ze ook van de EU) dat daarover 15 of 30% belasting wordt geheven...? Succes!
Dan kun je nog beter een 0% rente obligatie kopen.

Belgisch nieuws op tv, in de krant of op msn is nu niet bepaald betrouwbaar.Gwendoline1 schreef: ↑26 maart 2025, 13:33Zou wel kunnen dat het zo is, denk alleen maar zo omdat ik laatst hoorde op kanaal Z dat dit er niet meteen ging komen en eerst 1 verlaging van het vrijgesteld bedrag.

Kijk eens in de rubiek 0bligaties 2025 hieronder en bij obligaties een stuk hoger bij beleggen.Gwendoline1 schreef: ↑26 maart 2025, 13:40Aan welke 0% obligaties denk je dan? Ken daar niet zoveel van en zou wel wat willen bijleren daarover.![]()
Eerst even goed inleven zodat je er meer van snapt. Staan goede stukjes in over 0% rente obligaties.