Belfius stort zich op onlinebeleggersmarkt
TIP
Re: Belfius stort zich op onlinebeleggersmarkt
De onderste helft van je tabel, en eigenlijk zelfs nog een groter deel, kan je uit je tabel schrappen. Een gewone werkende mens kan die bedragen per aandeel met 1 aankoop niet doen. En als je zoveel geld beschikbaar hebt om het toch te kunnen, dan denk ik dat er andere oplossingen/constructies zijn waar ze ons, de gewone werkende mens, niet kennen.Leontje schreef: ↑5 november 2021, 11:04Ik begrijp niet dat men tracht over te stappen van Keytrade naar Re-Bel. Belfius maakt vooral promotie voor "goedkope" tarieven. Maar wat is dat "goedkoop"? Men moet vooral kijken naar het globaal plaatje. Ik heb aandelen/etf op Keytrade/MeDirect/Bolero en heb eens vergeleken.
De gele zones betekenen dat gesplitste aankopen/verkopen voordeliger zijn. Re-Bel is enorm duur op Frankfurt, Londen,...
Re: Belfius stort zich op onlinebeleggersmarkt
Ik moet zeggen dat wanneer je een kleine belegger bent, is Re=Bel wel geschikt voor je Belgische aandelen.
Ook wel leuk dat bij de Belgische aandelen je een paar positieve en negatieve punten ziet. Hoewel je natuurlijk altijd je eigen onderzoek moet doen kunnen die wel een insteek geven waar je precies naar verder kunt zoeken.
Ook wel leuk dat bij de Belgische aandelen je een paar positieve en negatieve punten ziet. Hoewel je natuurlijk altijd je eigen onderzoek moet doen kunnen die wel een insteek geven waar je precies naar verder kunt zoeken.