Beobank Q8 World Mastercard
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Heu ?? Waar vind je die cijfers ?Didymus schreef:satsurfer schreef:waar 90% van de Visa en Mastercards in ons land toe behoren, geen kredietlijn
Het Spaargidspubliek met een collectie Beobankkaarten is geen doorsnede van de samenleving. De meeste mensen hebben gewoon een kaart van hun huisbank, zonder kredietlijn zoals die van BNP en Keytrade waar Kevva het over had.
edit: En je hebt verkeerd gequotet.

Ik denk als je beweert 70% zonder en 30% met gespreide betaling, dat je dan dichter tegen de waarheid zal zitten.Didymus schreef:Het Spaargidspubliek met een collectie Beobankkaarten is geen doorsnede van de samenleving. De meeste mensen hebben gewoon een kaart van hun huisbank, zonder kredietlijn zoals die van BNP en Keytrade waar Kevva het over had.
Ik reken dan nog niet de kaarten van alle mogelijke winkelketens erbij. En ik denk dat er veel meer mensen met zo'n "winkelkaart" rondlopen dan je wel denkt.
Maar ik heb er wel geen cijfers van, het is mijn vermoeden. Vandaar mijn vraag naar cijfers over die 90/10.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Iemand een idee of je 2 verschillende Beobank kredietkaarten op 1 naam kan krijgen?
Ik heb al de internet 3% visakaart, maar zou ook veel voordelen met de Q8 mastercard hebben.
Mijn vrouw heeft ook al de extra world mastercard.
Dat zou dus 3 kaarten worden voor het ganse gezin. Dit om overal zoveel mogelijk voordelen te krijgen.
Zou Beobank dit toelaten?
Ik betaal mijn afrekeningen steeds op tijd.
Ik heb al de internet 3% visakaart, maar zou ook veel voordelen met de Q8 mastercard hebben.
Dat zou dus 3 kaarten worden voor het ganse gezin. Dit om overal zoveel mogelijk voordelen te krijgen.

Wij hebben ook drie kredietkaarten bij beobank, telkens we een nieuwe kaart wouden gaven ze een limiet van 10.000 €, misschien daarmee opletten.
Als je nog leningen hebt lopen kan het zijn dat ze je een kaart (moeten) weigeren (omdat die kaart aanzien wordt als weer een lening, omdat je het gespreid kan terugbetalen).Brugse Leeuw schreef:Iemand een idee of je 2 verschillende Beobank kredietkaarten op 1 naam kan krijgen?
Beobank weigert ze in dat geval niet van hen uit hoor, ze worden verplicht door de overheid.
En terugbetalen in schijven zullen ze wel liever hebben, (hoge interest), dan dat je alles steeds ineens terugbetaalt.
PM me als je een code wil om 25 euro op te strijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik weet dat je per persoon maar 2 kaarten mag hebben, maar per koppel is er volgens mij geen probleem. Wel een limiet van 2000 ofzo vragen en geen 10000. Ook mij mag je PM'en voor een code waardoor we allebei 25 euro ontvangen.
Ik heb ooit nieuwe gevraagd (nu 1 kaart op mijn naam en 1 op die van echtgenote) omdat bij een probleem met kaart partner, zij moest bellen uit veiligheid en zij kent er nts van+haat dit.
Aanvraag is toen geweigerd :-(
@Nete: mijn factuur van beobank is gedomicilieerd voor het volledige bedrag en dit werkt rimpelloos! :-)
Aanvraag is toen geweigerd :-(
@Nete: mijn factuur van beobank is gedomicilieerd voor het volledige bedrag en dit werkt rimpelloos! :-)
Vandaag ontving ik een telefoontje van Beobank.
De man aan de telefoon leek mij nogal zenuwachtig (maar misschien was hij nieuw in deze job?). Hij vroeg me of het klopt dat ik in 2014 2X een aanvraag had gedaan voor een kredietkaart bij Beobank, waarop ik bevestigde maar er meteen aan toevoegde dat deze toen geweigerd heb en ik intussen via mijn huidige bank zonder enig probleem een VISA kaart kreeg.
De man wist mij te vertellen dat, als ik dat zou willen, toch een kaart kon bekomen. Dus ik dacht 'Ok, ik wil gerust de Beobank Q8 World Mastercard. Ik tank namelijk wekelijks voor 50 euro bij Q8'.
De man aan de telefoon zei meteen dat hij nog een interessanter alternatief had met name de Beobank Extra World Mastercard. Daar krijg je ook 1% korting bij een tankbeurt bij gelijk welk benzinestation (dus niet alleen bij Q8), daarnaast krijg je ook telkens 1% korting op online aankopen en aankopen in winkels.
Deze zou volgens hem iets beter passen...
Wat denken jullie?
Ik heb alvast 2 bedenkingen
1) Als ik de kaart aanvraag wordt hij 2X geweigerd, als iemand van Beobank mij opbelt kan het plots wel en krijg ik hun excuses aangeboden.
2) Ik vraag specifiek de Q8 World Mastercard omdat ik wekelijks tank bij Q8. Stelt hij plotseling een andere kredietkaart voor die nog beter bij mij zou passen.
De man aan de telefoon leek mij nogal zenuwachtig (maar misschien was hij nieuw in deze job?). Hij vroeg me of het klopt dat ik in 2014 2X een aanvraag had gedaan voor een kredietkaart bij Beobank, waarop ik bevestigde maar er meteen aan toevoegde dat deze toen geweigerd heb en ik intussen via mijn huidige bank zonder enig probleem een VISA kaart kreeg.
De man wist mij te vertellen dat, als ik dat zou willen, toch een kaart kon bekomen. Dus ik dacht 'Ok, ik wil gerust de Beobank Q8 World Mastercard. Ik tank namelijk wekelijks voor 50 euro bij Q8'.
De man aan de telefoon zei meteen dat hij nog een interessanter alternatief had met name de Beobank Extra World Mastercard. Daar krijg je ook 1% korting bij een tankbeurt bij gelijk welk benzinestation (dus niet alleen bij Q8), daarnaast krijg je ook telkens 1% korting op online aankopen en aankopen in winkels.
Deze zou volgens hem iets beter passen...
Wat denken jullie?
Ik heb alvast 2 bedenkingen
1) Als ik de kaart aanvraag wordt hij 2X geweigerd, als iemand van Beobank mij opbelt kan het plots wel en krijg ik hun excuses aangeboden.
2) Ik vraag specifiek de Q8 World Mastercard omdat ik wekelijks tank bij Q8. Stelt hij plotseling een andere kredietkaart voor die nog beter bij mij zou passen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Kevva, als je toch altijd bij Q8 tankt, ben je toch beter af met de Beo Q8 kaart?
Dan krijg je 2% korting en ook 1% op alle andere aankopen behalve tanken bij de concurrentie.
Ik heb de kaart gisteren ontvangen.
Enkel nog op de pincode wachten.
Dan krijg je 2% korting en ook 1% op alle andere aankopen behalve tanken bij de concurrentie.
Ik heb de kaart gisteren ontvangen.
Enkel nog op de pincode wachten.

Kevva, ik weet niet of je een vrouw hebt, maar zo heb ik het gedaan:
1. Beobank Q8 World Mastercard voor alle fysieke aankopen in winkels + tankbeurten op mijn naam + extra kaart voor de vrouw
2. Beobank Visa aangevraagd op naam van mijn vrouw en ik betaal er alle online aankopen mee = 3% cash back
1. Beobank Q8 World Mastercard voor alle fysieke aankopen in winkels + tankbeurten op mijn naam + extra kaart voor de vrouw
2. Beobank Visa aangevraagd op naam van mijn vrouw en ik betaal er alle online aankopen mee = 3% cash back
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Idem hier.Vaganzza schreef:Kevva, ik weet niet of je een vrouw hebt, maar zo heb ik het gedaan:
Plus ze dan beginnen gebruiken, eerder krijg je je 25 euro niet (wordt verrekend op een der volgende uitgavenstaten)Brugse Leeuw schreef: Enkel nog op de pincode wachten.
Ik spreek uit ervaring: bij Beobank is de klantencommunicatie in handen van amateurs. Als jij tot de conclusie bent gekomen dat de Q8-kaart de meest geschikte keuze is, dan moet je je niet laten ompraten door zo'n "adviseur", me dunkt.Kevva schreef:1) Als ik de kaart aanvraag wordt hij 2X geweigerd, als iemand van Beobank mij opbelt kan het plots wel en krijg ik hun excuses aangeboden.
Bij de kosten van de Beobank kredietkaarten staat voor de optie cash-back 10 euro/jaar. (te raadplegen in de tarievenfolder)
Weet iemand of dit bedrag ook effectief wordt aangerekend?
Weet iemand of dit bedrag ook effectief wordt aangerekend?