Beobank Visa Internet Cashback wordt Beobank Extra Mastercard
Re: Beobank Visa Internet Cashback wordt Beobank Extra Mastercard
Nu ja deze info van Sam Bresseleers Beobank kantoor Linker oever.(koekenstad)
Gaat wel over een kaart met Limiet 5000 €.
Gaat in vanaf 26/4/2021.
Dus ja graag andere info als mijne uitleg niet klopt.
Of veel liever contacteer die Sam eens als die verkeerd is.
En Nete, die mail van de wijzigingen zeker niet gelezen.
En Nete , Strubbe ?? Als ja, pb zeker.
Estate Guru believer.
In het overzicht van de app was ook nog geen nieuwe kaart te zien, heb dus even getelefoneerd.
De omzetting was effectief voorzien voor begin april, maar door wat vertraging zou het nu eind april zijn.
Het betreft in elk geval een nieuwe kaart.
De omzetting was effectief voorzien voor begin april, maar door wat vertraging zou het nu eind april zijn.
Het betreft in elk geval een nieuwe kaart.
Top! Bedankt om te delen ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Hier is ze, de Extra Mastercard: https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... mastercard
wat mij vooral opvalt (tov van mijn huidige "extra world mastercard") :
-negatief: jaarlijkse prijs is gestegen van 5€ naar 20€
-positief: cashback is nu altijd 1% (dat was 0,5% voor betalingen >100€)
-neutraal: verzekeringen boeien me niet, max cashback blijft op 100€
=> voor mijn part nog altijd best OK tov de concurrentie
voor wie de "internet visa" kaart had liggen de nadelen nog wat hoger denk ik
-negatief: jaarlijkse prijs is gestegen van 5€ naar 20€
-positief: cashback is nu altijd 1% (dat was 0,5% voor betalingen >100€)
-neutraal: verzekeringen boeien me niet, max cashback blijft op 100€
=> voor mijn part nog altijd best OK tov de concurrentie
voor wie de "internet visa" kaart had liggen de nadelen nog wat hoger denk ik
Oei vorige week was het nog 5 € nu plots 20 €.
Zullen nu wel onder grond kruipen of zwijgen zeker.
Schelden, verwijten maken over die kaart van nu 50 € kunnen ze als de beste.
Zullen nu wel onder grond kruipen of zwijgen zeker.
Schelden, verwijten maken over die kaart van nu 50 € kunnen ze als de beste.
Estate Guru believer.
wie is ze?
Ik zag ook dat het 20 eur geworden is.
Ik zag ook dat het 20 eur geworden is.
Man man man, wat is dat hier toch gezellig geworden op Spaargids... Het was precies dan toch geen groot gemis (voor mij), al de jaren dat ik hier niet meer actief was...
Dat de tarieven van de nieuwe kaarten herzien zijn naar 20 EUR op jaarbasis maakt het nog altijd niet zo dat elke Beobank kredietkaart plots 50 EUR jaarlijkse bijdrage heeft. Daarbij, waar is uw kaart van 50 EUR nu? Ik zie geen kaart meer met 50 EUR jaarlijkse bijdrage hoor? Kunnen we misschien terug gaan naar het oorspronkelijke doel van dit topic en het hebben over de kern van de zaak i.p.v. gelijk een bende kleine kinderen met uitwerpselen te gooien? Waarvoor dank...
Dat de tarieven van de nieuwe kaarten herzien zijn naar 20 EUR op jaarbasis maakt het nog altijd niet zo dat elke Beobank kredietkaart plots 50 EUR jaarlijkse bijdrage heeft. Daarbij, waar is uw kaart van 50 EUR nu? Ik zie geen kaart meer met 50 EUR jaarlijkse bijdrage hoor? Kunnen we misschien terug gaan naar het oorspronkelijke doel van dit topic en het hebben over de kern van de zaak i.p.v. gelijk een bende kleine kinderen met uitwerpselen te gooien? Waarvoor dank...
phase tis hier altij gezellig geweest jong
je hebt de vorige rellen gemist tijdens uw afwezigheid.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Concreet kun je dus per jaar maar 80 Euro meer verzamelen per jaar, terwijl je vroeger 95 kon bereiken.
1 procent in plaats van 0,5 procent voor bedragen boven 100 euro, dus je bereikt je 80 Euro wel sneller.
Visa club en visa lijken afgeschaft dus een andere tweede kaart erbij nemen die ook cashback geeft lijkt ook verleden tijd?
1 procent in plaats van 0,5 procent voor bedragen boven 100 euro, dus je bereikt je 80 Euro wel sneller.
Visa club en visa lijken afgeschaft dus een andere tweede kaart erbij nemen die ook cashback geeft lijkt ook verleden tijd?
Wel, wat me opviel, er staat ook een "Visa Extra" in het overzicht met krak dezelfde voorwaarden als die Extra Mastercard op het eerste zicht. Dus het lijkt me dat je dan wel een Extra Mastercard + een Visa Extra zou kunnen nemen? Iets gelijkaardigs heb ik vroeger ook gedaan (had Visa Internet Cashback en daarna nog Extra World Mastercard bijgenomen voor de offline cashback).
De oude "Extra World Mastercard" kaart is ook weg (wat ergens al wel te vermoeden was o.b.v. de naamgeving van de nieuwe kaart), ik zou vermoeden dat ze die dan ook gaan uitfaseren en vervangen. Ik vind het dan ook ietwat vreemd dat ze communiceren dat de Visa vervangen wordt door een Extra Mastercard. Waarom dan niet gewoon Visa Classic / Internet Cashback > Visa Extra en idem voor Extra World Mastercard > Extra Mastercard. Enfin, ik loop voorop op de zaken, ik zal eerst even afwachten wat er in de bus valt en dan zien we wel.
De oude "Extra World Mastercard" kaart is ook weg (wat ergens al wel te vermoeden was o.b.v. de naamgeving van de nieuwe kaart), ik zou vermoeden dat ze die dan ook gaan uitfaseren en vervangen. Ik vind het dan ook ietwat vreemd dat ze communiceren dat de Visa vervangen wordt door een Extra Mastercard. Waarom dan niet gewoon Visa Classic / Internet Cashback > Visa Extra en idem voor Extra World Mastercard > Extra Mastercard. Enfin, ik loop voorop op de zaken, ik zal eerst even afwachten wat er in de bus valt en dan zien we wel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad. Ik heb een visa internet cashback en een Mastercard extra world. Ik wacht af en zie wel wat ze willen veranderen. Zolang ze me niet contacteren blijft het wat mij betreft zoals het nu is.
Mijn "oude" Visakaart is niet meer zichtbaar in Mijn Beobank en ik zie dat er een nieuwe Extra Mastercard is aangemaakt.
Vorige week nog een Extra MasterCard aangevraagd aan de oude voorwaarden,