Beobank Visa: nu 200€ cashback
Re: Beobank Visa: nu 200€ cashback
PS: heb dan nog geluk, heb net een aankoop van ongeveer 1500 gedaan, dan moet ik nog die cash back nog te zien vezilveren. Ik vermoed niet dat ze je die cash back uitbetalen indien je de kaart opzegt...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Dus als ik het goed begrijp wordt het afgeschaft?
Maar 1 vraagje stel dat ik die Beo visa club bestel en een reis boek online de eerste 3 maanden dan krijg ik 5 % korting?
Was eigenlijk al lang van plan naar Beo over te gaan ipv mijn huidige Argenta!
Greetz
jempi25
Maar 1 vraagje stel dat ik die Beo visa club bestel en een reis boek online de eerste 3 maanden dan krijg ik 5 % korting?
Greetz
jempi25
deze topic is eigenlijk gestart omdat de max cashback door Beobank werd verhoogd van 100 naar 200 euro en toen klaagde niemand ...
tja, zat er aan te komen dat die 3% op termijn niet houdbaar was, heb er in ieder geval mijn voordeel mee gedaan, schat toch meer dan 300 euro tegen einde augustus ...
tja, zat er aan te komen dat die 3% op termijn niet houdbaar was, heb er in ieder geval mijn voordeel mee gedaan, schat toch meer dan 300 euro tegen einde augustus ...
het gras is altijd groener aan de overkant
- Gulden Draak
- Jr. Member
- Contacteer:
Voor zover ik kan zien wel. Ik vraag mij eigenlijk af wat de oude cashback van deze kaart was want ik had deze nog niet eerder opgemerkt en 5% is inderdaad niet mis (uiteraard nu wel maar voor een paar maanden)jempi25 schreef:Dus als ik het goed begrijp wordt het afgeschaft?
Greetz
jempi25
wel straf dat beobank hier dit topic komt 'vervuilen'
vandaag ook bewuste brief gehad.Lijkt me eenzijdig aanpassen van de voorwaarden... die smoes over europa geloof ik ook niet echt.
Dan is de Q8 kaart of brico mastercard nu betere keus.
Om de jaarlijkse bijdrage er uit te halen moet je er al wel voor 500€ aankopen mee doen.
Zal ze waarschijnlijk opzeggen of laten overzetten naar Q8 kaart (als ze daar niet te moeilijk over gaan doen tenminste).
Dan is de Q8 kaart of brico mastercard nu betere keus.
Om de jaarlijkse bijdrage er uit te halen moet je er al wel voor 500€ aankopen mee doen.
Zal ze waarschijnlijk opzeggen of laten overzetten naar Q8 kaart (als ze daar niet te moeilijk over gaan doen tenminste).
Ik heb ook gevraagd om die Europese beslissing te kennen en Beobank antwoordde mij dat het een gevolg is van een directive die op 20 april 2015 werd geadopteerd. De beslissing zal binnenkort in het officieel dagblad van de Europese Unie verschijnen - dixit Beobank.
Dit is inderdaad een leugen want de brief die ik kreeg is gedateerd van 16 april 2015 ... dus ik heb nog iets meer uitleg gevraagd. Indien deze me niet voldoet, ga ik met de ombudsman kontakt opnemen en gaat de bankrekening bij Beobank dicht. Bovendien zal ik wat meer van de Cash Transfer gaan genieten.
Dit is inderdaad een leugen want de brief die ik kreeg is gedateerd van 16 april 2015 ... dus ik heb nog iets meer uitleg gevraagd. Indien deze me niet voldoet, ga ik met de ombudsman kontakt opnemen en gaat de bankrekening bij Beobank dicht. Bovendien zal ik wat meer van de Cash Transfer gaan genieten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De cash transfer. Op welke manier kan die nog interessant zijn? De cashback geldt daar alleszins niet op. Maar misschien is er een andere manier om er je voordeel mee te doen?
Waar blijft Beobank nu met zijne uitleg?bartgo schreef:De cash transfer. Op welke manier kan die nog interessant zijn? De cashback geldt daar alleszins niet op. Maar misschien is er een andere manier om er je voordeel mee te doen?
Heeft die dat nu ook niet toevallig opgemerkt?
greetz
jempi25
Voor de oude klanten wil Beobank de cashback naar 1% brengen, ... maar vandaag nog reklame gezien voor de Visakaart met 3% cashback !!! Willen ze nieuwe klanten lokken of vertellen ze om het even wat aan oude klanten
Kleine lettertjes lezen: eerste 3 maanden 3%, daarna 1%.
- Gulden Draak
- Jr. Member
- Contacteer:
Klopt volledig, maar toch een beetje vreemd om hier klanten mee te lokken, aangezien die 3% al jaren geldig is (was).Didymus schreef:Kleine lettertjes lezen: eerste 3 maanden 3%, daarna 1%.
en de reactie is nu verdwenen.satsurfer schreef:wel straf dat beobank hier dit topic komt 'vervuilen'
Bijgevoegd het document van weleer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wanneer het naar 1% gaat, is het dan ook enkel voor online aankopen of voor alle aankopen?
mannen/vrouwen...voorlaatste dag van de 3% ca$hback!
triestig.
nog vlug iets kopen op amazon, wat ik al lang wilde....zijn overal vaste prijzen. 300 €. amazon: 249 € -3%= 241 € cashback, thuisgeleverd.€
triestig.
nog vlug iets kopen op amazon, wat ik al lang wilde....zijn overal vaste prijzen. 300 €. amazon: 249 € -3%= 241 € cashback, thuisgeleverd.€