Beobank Visa: nu 200€ cashback
Re: Beobank Visa: nu 200€ cashback
jempi25 schreef:Reis annulering verzekering moet je toch bekijken per geval.
Hoeveel betalen ze terug?
BV bij TUI is het bij een Gold alles! dacht 2 % van de reissom te betalen
Wou naar Beobank gaan. Waarom gaan jullie er weg????
En zijn er nog andere visa mastercards die een annuleringsverzekerin inclusief hebben?
greetz
jempi25
-
- Jr. Member
- Contacteer:
ik zal morgen ook eens telefonisch proberen? heeft iemand anders een voorbeeld van een opzegbrief?spiderman63 schreef:Ik heb mijn Brico Visa kaart telefonisch opgezegd.radixconvertor schreef:Kan zo'n kaart enkel opgezegd worden via aangetekend schrijven?
Gewoon een telefoontje gedaan naar de klantendienst van Beobank dienst kredietkaarten.
Je moet wel zien dat uw saldo reeds op nul staat en na een minuutje was alles in orde.
Je verliest wel die verlengde verzekering als je je kaart opzegt....
Dus alles wat je de afgelopen periode gekocht heb met het idee "dan heb ik 1 of 2 jaar extra garantie" --) pech?
Dus alles wat je de afgelopen periode gekocht heb met het idee "dan heb ik 1 of 2 jaar extra garantie" --) pech?
Maar zelfs al ben je ingelogd bij keytrade, dan nog zijn uw contacten met hen niet beveiligd.Brugse Leeuw schreef:Bij Keytrade ook de visa opgezegd, maar dit kon via het doormailen van een ingescande opzegbrief.
Kaart zelf mocht ik weggooien.

Dus heb die brief opgesteld, maar ingescand in pdf. Als deze onderschept wordt, is mijn VISAnr. voor iedereen bruikbaar. TIP1: geef nooit een visakaartnummer op internet (zonder beveiligde verbinding).
Hoe heb jij het gedaan? Of minder bevreesd?
Is dit niet kort door de bocht: een lijst met apparaten staat hier:Brugse Leeuw schreef:Verder krijg je bij de keytrade gold ook nog eens 2 jaar extra garantie op je elektrische apparaten die je met deze kaart koopt!
vb. een playstation, smartphone? staat er toch niet tussen.
een minidisc staat er tussen. volgens mij wordt minidisc al jaren niet meer gefabriceerd/verkocht.

https://www.keytradebank.be/files/docum ... old_nl.pdf
Ik heb Ethias Assistance, denk niet dat dit dezelfde dekking is....
Je emailverbinding an sich is toch ook beveiligd?satsurfer schreef:Maar zelfs al ben je ingelogd bij keytrade, dan nog zijn uw contacten met hen niet beveiligd.Is gewoon een ordinaire é-mail.
Dus heb die brief opgesteld, maar ingescand in pdf. Als deze onderschept wordt, is mijn VISAnr. voor iedereen bruikbaar. TIP1: geef nooit een visakaartnummer op internet (zonder beveiligde verbinding).
Mij zou het weinig uitmaken dat iemand de nummer van de kaart die opgezegd wordt zou onderscheppen, veel kunnen ze er niet meer mee doen hé

Denk je dat?alvh schreef:Je emailverbinding an sich is toch ook beveiligd?
Alles wat je via e-mail verstuurt, wordt ongeëncrypteerd over de lijn gestuurd. In de meeste gevallen zelfs je username en password.
Als er iemand een sniffer (logging tool), op jouw internetconnectie (of ergens op de connectie tussen jou en je bank) kan zetten, kan hij alles meelezen.
Op je thuisverbinding is het risico natuurlijk kleiner (tenzij jij -of een andere pc in je netwerk- iets van virussen hebt binnengehaald, iemand je wifi network thuis heft gekraakt, ...).
Maar als ik ergens een onbeveiligd of zogezegd publiek wifi opzet, daar sniffingtools op zet, kan ik alles lezen van wat mensen via mijn verbinding doen.
Mijn verbinding gaat in ieder geval over SSL. Niet dat dat onfeilbaar is, maar ongeëncrypteerd kan je dat toch moeilijk noemen?anonymous schreef:Alles wat je via e-mail verstuurt, wordt ongeëncrypteerd over de lijn gestuurd. In de meeste gevallen zelfs je username en password.
Als iemand bij de post of ergens onderweg mijn brief opent (die niét geëncrypteerd is) kan hij die ook lezen. Ik schat de kans vrij klein in dat iemand nét die gevoelige email die nét van mij komt nét op dat moment zou onderscheppen, lezen en er nog iets 'slechts' mee doen ook.anonymous schreef:Als er iemand een sniffer (logging tool), op jouw internetconnectie (of ergens op de connectie tussen jou en je bank) kan zetten, kan hij alles meelezen.
Ok dat wil ik gerust aannemen, vandaar dat ik er wel op let om altijd via mijn eigen WiFi netwerk te gaan als ik 'gevoelige' zaken doe.anonymous schreef:Maar als ik ergens een onbeveiligd of zogezegd publiek wifi opzet, daar sniffingtools op zet, kan ik alles lezen van wat mensen via mijn verbinding doen.
Allemaal volledig off-topic, maar goed

ik heb 1 visa kaart opgezegd via fax (veilig). Geen bevestiging of niets van Keytrade ontvangen.
Zag wel de kaart niet meer staan online en ook 1X geprobeerd in geldautomaat, maar werkte niet meer.
Bizar, nog nodig op te sturen?
soit, is wat off-topic, zou moeten in apart keytrade thread staan.

Bizar, nog nodig op te sturen?
soit, is wat off-topic, zou moeten in apart keytrade thread staan.
Re: Beobank Visa: aankoopverzekering
ik heb enkele weken geleden beroep gedaan op de aankoopverzekering in de beo bank visa club kaart. Scherm van de laptop was stuk doordat een van de kinderen (of een kabouter want niemand weet natuurlijk van iets) het scherm had dichtgeklapt terwijl er nog iets tussen lag.
Aangezien de aankoopverzekering maar de eerste 200 dagen geldt, en het ongeluk op de 192ste dag gebeurd was dus eerste aangifte gedaan zonder nog een bestek of zoiets. Na een dag bericht gehad dat ze een dossier geopend hebben en de vraag voor een bestek.
Ik naar selexion om een bestek. Daarvoor moeten ze de laptop opsturen en na ongeveer twee weken heb ik mijn bestek
.
Ik dus mooi mjn laptop terug mee naar huis en gezocht op internet om zelf een nieuw scherm te kopen. Op youtube genoeg filmpjes over hoe je dit moet doen.
Daarna een site gevonden die schermen verkoopt : 130 euro. Onmiddellijk een besteld (moet toch hersteld worden, los van de verzekering). Geantwoord naar Beobank dat het mij 130 euro gekost heeft, samen met de factuur.
Vragen die gasten gene foto zeker. Ik dus opnieuw mijn oud scherm in de laptop (scherm was vanbinnen gebroken, zonder stroom zag je er niets aan), foto genomen en opnieuw het nieuwe scherm erin.
Antwoord gekregen dat het goed is, maar dat ze nog het uitreksel willen zien van de aankoop van scherm. Ook doorgestuurd (na twee weken want uittreksels worden maar een keer per maand gemaakt). Uittreksel doorgemaild en ....
Bevestiging gekregen dat ze het gaan betalen
Hiep hoi
Voor mij een 10/10 voor de aankoopverzekering in de beo bank visa club
Aangezien de aankoopverzekering maar de eerste 200 dagen geldt, en het ongeluk op de 192ste dag gebeurd was dus eerste aangifte gedaan zonder nog een bestek of zoiets. Na een dag bericht gehad dat ze een dossier geopend hebben en de vraag voor een bestek.
Ik naar selexion om een bestek. Daarvoor moeten ze de laptop opsturen en na ongeveer twee weken heb ik mijn bestek

Ik dus mooi mjn laptop terug mee naar huis en gezocht op internet om zelf een nieuw scherm te kopen. Op youtube genoeg filmpjes over hoe je dit moet doen.
Daarna een site gevonden die schermen verkoopt : 130 euro. Onmiddellijk een besteld (moet toch hersteld worden, los van de verzekering). Geantwoord naar Beobank dat het mij 130 euro gekost heeft, samen met de factuur.
Vragen die gasten gene foto zeker. Ik dus opnieuw mijn oud scherm in de laptop (scherm was vanbinnen gebroken, zonder stroom zag je er niets aan), foto genomen en opnieuw het nieuwe scherm erin.
Antwoord gekregen dat het goed is, maar dat ze nog het uitreksel willen zien van de aankoop van scherm. Ook doorgestuurd (na twee weken want uittreksels worden maar een keer per maand gemaakt). Uittreksel doorgemaild en ....
Bevestiging gekregen dat ze het gaan betalen

Voor mij een 10/10 voor de aankoopverzekering in de beo bank visa club
ah ja, en een 0/10 voor selexion maar dat is hier off topic
Thanks, dat wist ik zelfs niet meer...
De voorwaarden van de cashback op de Beobank Extra World MasterCard (let op, niet de Beobank Visa) zijn recent nog gewijzigd. Misschien is het een voorbode voor wijzigingen aan de Beobank Visa-kredietkaart of andere kredietkaarten van Beobank.
De website vermeldt momenteel voor de Beobank Extra World MasterCard:
De website vermeldt momenteel voor de Beobank Extra World MasterCard:
De website is wel nog niet volledig aangepast. In de voetnoot bij dat stukje zie je bvb nog de voorwaarden van de afgelopen periode en de huidige periode:U krijgt 1% korting op al uw aankopen tot en met 100€ en 0,3% op aankopen voor een bedrag groter dan 100€. En de eerste 3 maanden zelfs 3%.(1)
Wel raar dat de startdatum van de actie wordt geplaatst aan het begin van de startdatum van de vorige actie. Op die manier kan men mensen die de kaart nog recent hebben aangevraagd wijs maken dat ze maar recht hebben op 3% gedurende de eerste 3 maanden. Hoe de klant dat tegendeel moet bewijzen lijkt me niet eenvoudig.<<<<<<< .mine Voorstel geldig voor elke nieuwe aanvraag van een Beobank Extra World MasterCard van 23/05/2016 tot en met 30/11/2016. Gedurende de eerste 3 maanden na de toekenning van uw nieuwe kredietkaart krijgt u 3% korting op alle aankopen betaald met uw kaart. Na 3 maanden krijgt u 1% korting op uw aankopen tot en met 100€ en 0,3% op aankopen voor een bedrag groter dan 100€. Alleen geldig voor uw aankopen (niet voor geldafhalingen, jaarlijkse bijdrage, kosten, interesten en overschrijvingen van de kredietkaartrekening). De korting wordt telkens in mindering gebracht op het uittreksel dat volgt op het uittreksel waarop uw aankoop verschijnt. Maximum 100€ terugbetaald per kalenderjaar. De teller wordt elk jaar na de datum van het uittreksel van januari op nul gezet. ======= Voorstel geldig voor elke nieuwe aanvraag van een Beobank Extra World MasterCard van 23/05/2016 tot en met 07/08/2016. Gedurende de eerste 3 maanden na de toekenning van uw nieuwe kredietkaart krijgt u 5% korting op alle aankopen betaald met uw kaart. Na 3 maanden krijgt u 1% korting op uw aankopen tot en met 100€ en 0,5% op aankopen voor een bedrag groter dan 100€. Alleen geldig voor uw aankopen (niet voor geldafhalingen, jaarlijkse bijdrage, kosten, interesten en overschrijvingen van de kredietkaartrekening). De korting wordt telkens in mindering gebracht op het uittreksel dat volgt op het uittreksel waarop uw aankoop verschijnt. Maximum 100€ terugbetaald per kalenderjaar. De teller wordt elk jaar na de datum van het uittreksel van januari op nul gezet. >>>>>>> .r14984
Laatst gewijzigd door Owl op 9 augustus 2016, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn excuses, dat bericht ging over de "Beobank Extra World MasterCard" en niet over "Beobank Visa"... wat wel heel lomp van me is, aangezien de titel van deze thread toch "Beobank Visa" is.
Even zien of ik dat postje nog kan aanpassen...

Even zien of ik dat postje nog kan aanpassen...