Beschadiging retour Klarna
Beschadiging retour Klarna
hallo,
Ik heb op 11 april een tafel besteld bij een bedrijf in NL en dit vrij snel hierna geannuleerd. Op e-mails en telefoons reageerden ze niet waardoor de tafel toch verzonden is. Na ontvangst had ik reeds contact met Klarna nadat ik heel wat negatieve reviews van dit bedrijf online had gelezen. Ze raadde me toen aan veel foto's te trekken en alles in een Word document bij te houden. Ondertussen heb ik de tafel gertourneerd en krijg ik nu wel antwoord op mijn mails. Zij beweren alsmaar dat de tafel beschadigd is, zonder te vermelden wat de schade inhoudt of mij foto's waar duidelijk schade op te zien is, te bezorgen. De tafel is ook verzekerd verstuurt geweest maar ik krijg geen enkele medewerking van dit bedrijf om een claim in te dienen bij UPS. Ik ben er van overtuigd dat deze verkoper liegt. In hun laatste e-mail geven ze aan dat ze contact gingen maken met Klarna. Ik heb ook schrik dat ze de tafel expres zelf zullen beschadigen zodat ze mijn geld zouden krijgen.
Iemand enig idee hoe Klarna zou oordelen in deze situatie? Uit ervaring weet ik dat ze soms vreemd oordelen...
Dit gaat over een tafel van 650 euro dus ik zit er behoorlijk mee in mijn maag.
Ik heb op 11 april een tafel besteld bij een bedrijf in NL en dit vrij snel hierna geannuleerd. Op e-mails en telefoons reageerden ze niet waardoor de tafel toch verzonden is. Na ontvangst had ik reeds contact met Klarna nadat ik heel wat negatieve reviews van dit bedrijf online had gelezen. Ze raadde me toen aan veel foto's te trekken en alles in een Word document bij te houden. Ondertussen heb ik de tafel gertourneerd en krijg ik nu wel antwoord op mijn mails. Zij beweren alsmaar dat de tafel beschadigd is, zonder te vermelden wat de schade inhoudt of mij foto's waar duidelijk schade op te zien is, te bezorgen. De tafel is ook verzekerd verstuurt geweest maar ik krijg geen enkele medewerking van dit bedrijf om een claim in te dienen bij UPS. Ik ben er van overtuigd dat deze verkoper liegt. In hun laatste e-mail geven ze aan dat ze contact gingen maken met Klarna. Ik heb ook schrik dat ze de tafel expres zelf zullen beschadigen zodat ze mijn geld zouden krijgen.
Iemand enig idee hoe Klarna zou oordelen in deze situatie? Uit ervaring weet ik dat ze soms vreemd oordelen...
Dit gaat over een tafel van 650 euro dus ik zit er behoorlijk mee in mijn maag.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 11 jan 2024
- Contacteer:
Re: Beschadiging retour Klarna
Je hebt je vraag al zelf beantwoord, makkelijk toch ...
En misschien beter eerst de reviews lezen voor je iets besteld ipv omgekeerd ...
Als je betaald hebt met een kredietkaart kan je in sommige gevallen, hangt af van het type kaart, een claim of klacht indienen; anders ga je hoogstwaarschijnlijk pech hebben als ze zo'n slechte reputatie hebben.
En misschien beter eerst de reviews lezen voor je iets besteld ipv omgekeerd ...
Als je betaald hebt met een kredietkaart kan je in sommige gevallen, hangt af van het type kaart, een claim of klacht indienen; anders ga je hoogstwaarschijnlijk pech hebben als ze zo'n slechte reputatie hebben.
Make Spaargids " Great Again ! "
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.