Besparen algemeen
Re: Besparen algemeen
Mensen op fora haken vaak af na een tijdje. Dat is eigen aan fora.
Jaren geleden hoorde je hier al dezelfde klacht. Her forum is er nog steeds.
Ik zou stemmen pro dat je jezelf mag verdedigen.
Het is weinig interessant als de pestjochies anderen mogen aanvallen en ze daarvoor nooit eens lik op stuk krijgen.
Het is interessante lectuur. Soms interessanter dan de kern info of stoef en fictie.
Dat is de mop van de dag!
Madammeke Yaris valt mij en ettelijke anderen bijna dagelijks aan, verwijt menigeen te trollen en keert dan doelbewust de feiten om.
Wat een schandalige hypocrisie! Maar ja, zo kennen we je wel. Als de vis niet meer bijt, zelf het immer geviseerd slachtoffertje proberen uit te hangen, waarschijnlijk denkend " er zijn hier nog voldoende leden die mijn geschiedenis op dit forum niet kennen; mijn gebleit zal wel de nodige sympathie opwekken".
Stop gewoon met je onverdraagzaamheid en je wraakzucht" en dan zal het idd gezelliger worden voor iedereen!
Ik heb voor dit draadje een passende cartoon gevonden.
![Afbeelding](https://images0.persgroep.net/rcs/k_hTq1a7NO8__tfOuwSoVkFlaUQ/diocontent/200862672/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp)
Ergerlijk hoeveel topics nu op een rij met belachelijke cartoons die niks bijdragen. Als je perse jou cartoons wil
Posten , maak een een afzonderlijke topic aan. Yaris cartoons, Dan kunnen we alvast die topic mijden en zijn de andere verlost van die bagger.
Ik haak af
Posten , maak een een afzonderlijke topic aan. Yaris cartoons, Dan kunnen we alvast die topic mijden en zijn de andere verlost van die bagger.
Ik haak af
Ergerlijk hoeveel berichten op dit forum die niks bijdragen. Ergerlijk hoeveel mensen niet kunnen lachen.
Bedankt voor jouw waardevolle bijdragen, Bp8755, zoals:
We zullen je missen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Probeer jij maar eens een hospitalisatie te krijgen binnen x jaar zonder een extra premium te betalen dan. Welke besparing dan?En om terug on topic te komen:
Meer naar het werk gaan, dan verbruik je geen verwarming, elektriciteit en water bij je thuis
Wat ik vorig jaar heb gedaan om besparen? Eigenlijk enkel mijn mutualiteit buiten gegooid en overgestapt naar HZIV.
Maar er zijn al zoveel dingen die ik al doe uit pure gewoonte (vooral de frequente terugkerende dingen zoals broodje kopen, nutteloze abonnementen afnemen, een goedkope internet leverancier nemen,...).
-
- Full Member
- Contacteer:
Weet je een adresje voor aircos, webshop? Blijkbaar zijn er in nederland ook deftige webshops en scheelt dat ook wat. Voor aircos dan
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
-
- Full Member
- Contacteer:
Oh dit herken ik zeer sterk van mijn andere profielen die ook gebanned werden.. Zielig eigenlijk. Ik werd daar ook telkens trol genoemd en uitgedaagd. Door anciens.VLblokpate schreef: ↑10 juli 2022, 09:13Laat je niet uitdagen. Yaris (dat is een "hij") schept er genoegen in om de leden hier zozeer op stang te jagen dat hij een excuus heeft om ze te laten bannen. Uit medelijden heb ik een maand of 2 geleden speciaal met Yaris gediscussieerd zodat hij me kon laten bannen. Zo had hij weer eens wat plezier in zijn leven![]()
Maar het mag eens een keertje ophouden. Zoek eens een fatsoenlijkere hobby of is dat te duur?
Leven en laten leven, verviertig.
Als je iedereen met rust laat, laat de rest je waarschijnlijk ook wel met rust. Tenzij het overgroeide hang- en pestjongeren zijn. Die zoeken altijd wel altijd iemand om hun vrije tijd op te richten.
Was dat nou net vroeger niet het probleem, ook met jou ? Of heb ik dat mis ?
Als je iedereen met rust laat, laat de rest je waarschijnlijk ook wel met rust. Tenzij het overgroeide hang- en pestjongeren zijn. Die zoeken altijd wel altijd iemand om hun vrije tijd op te richten.
Was dat nou net vroeger niet het probleem, ook met jou ? Of heb ik dat mis ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Het is over al hetzelfde of op werk is of onder vrienden of...
Je begint ergens te werken en eerste paar maanden afgeschilderd als een betweter, maar dan kom je toch na een tijd met goede oplossingen waar hoog opgeleide mensen moeten voor passen, dan word je in waarde gewaardeerd en keert de kar?
Of dat nu op werk is of op forums dat is niet anders.
Eerst een trol of fantast en nadien contacteren u via mail, "" Zeg, dit en dat. Waar? Hoe?""
Ik lig daar al lang niet wakker meer van.
Ik schrijf het en we zien wel, is er iemand gebaat bij zoveel te beter, is er een loser die er een andere mening over heeft of wilt de flauwe plezante uithangen met d of t fouten, zegt meer over die persoon dan over iemand die iets nuttig aan brengt.
Anders moeten ze alle forums maar sluiten.
PS. Gevestigde forums leden moeten niet te snel de handrem voor iemand aantrekken.
Als iemand zich gedraagt als een lul, wel dan schrijf ik dat. Is niet omdat je al 10000 posten heb gedaan dat je met GEEL mag verder gaan en de ander met pittig antwoord erop ROOD moet geven. Punt
Met de woorden van boma "Mijn gedacht! "
Je begint ergens te werken en eerste paar maanden afgeschilderd als een betweter, maar dan kom je toch na een tijd met goede oplossingen waar hoog opgeleide mensen moeten voor passen, dan word je in waarde gewaardeerd en keert de kar?
Of dat nu op werk is of op forums dat is niet anders.
Eerst een trol of fantast en nadien contacteren u via mail, "" Zeg, dit en dat. Waar? Hoe?""
Ik lig daar al lang niet wakker meer van.
Ik schrijf het en we zien wel, is er iemand gebaat bij zoveel te beter, is er een loser die er een andere mening over heeft of wilt de flauwe plezante uithangen met d of t fouten, zegt meer over die persoon dan over iemand die iets nuttig aan brengt.
Anders moeten ze alle forums maar sluiten.
PS. Gevestigde forums leden moeten niet te snel de handrem voor iemand aantrekken.
Als iemand zich gedraagt als een lul, wel dan schrijf ik dat. Is niet omdat je al 10000 posten heb gedaan dat je met GEEL mag verder gaan en de ander met pittig antwoord erop ROOD moet geven. Punt
Met de woorden van boma "Mijn gedacht! "
Dus, we resetten terug en wat klein of lullig is voor de één kan een besparingtip zijn voor de ander.
Met zijn allen de spons erover zou ik zeggen.
Gr Chris
Met zijn allen de spons erover zou ik zeggen.
Gr Chris
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb het eens nagekeken: mijn tweeduizendste euro voor dit jaar lag op 4 januari
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
> 1500 euro voor een week skipassen voor 5 personen, zo gaat het snel natuurlijk.
Niet gaan skiën zou een flinke besparing zijn. Maar dat is niet bespreekbaar voor mijn betere helft.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Volgende week passeer ik de 7000 euro grens. Net terug van een weekje Frankrijk tbv. € 500,00 . Ik slaag er voorlopig in om de inflatie de baas te blijven.
Heb in mijn oude bmw r1100rt een andere jumpertje gestoken (61368366551) en verbruikt een liter minder.,van 5,5 L naar 4,5 L op 100 km.
Vorig jumpertje was één voor vol vermogen.
Was leuk maar mijn wilde haren zijn er ook af.
Topvermogen is wel drastisch gezakt vanaf 4600 toeren. Rustig rijden is ook een plezier.
Trouwens die jumpers zitten ook in bmw benzine auto's van 1987 tot 1995 modellen. 16 i en 18 i
Vorig jumpertje was één voor vol vermogen.
Was leuk maar mijn wilde haren zijn er ook af.
Topvermogen is wel drastisch gezakt vanaf 4600 toeren. Rustig rijden is ook een plezier.
Trouwens die jumpers zitten ook in bmw benzine auto's van 1987 tot 1995 modellen. 16 i en 18 i
Ik ben vandaag de 13K gepasseerd.
Wel al enkele grote uitgaven gedaan. (Laadpaal, inrichting balkonplanten/3 keer op reis/1 festival, organisatie vrijgezellen, ...)
De komende zomermaanden worden nog erg duur (3 reizen, 3 festivals). Daarna geef ik de rest van t jaar amper nog iets uit.
Onder 't motto: veel sparen, maar ook niet teveel![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Wel al enkele grote uitgaven gedaan. (Laadpaal, inrichting balkonplanten/3 keer op reis/1 festival, organisatie vrijgezellen, ...)
De komende zomermaanden worden nog erg duur (3 reizen, 3 festivals). Daarna geef ik de rest van t jaar amper nog iets uit.
Onder 't motto: veel sparen, maar ook niet teveel
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024