Besparen algemeen
Re: Besparen algemeen
Je zou ook over de andere dag kunnen eten.. Bespaar je al de helft.;
Als je dat gewoon bent om de 3 dagen eten...
Sterven zul je dus niet doen, maar je krijgt er nen hoop geld mee op je bankrekening... Toch???
Als je dat gewoon bent om de 3 dagen eten...
Sterven zul je dus niet doen, maar je krijgt er nen hoop geld mee op je bankrekening... Toch???
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is ook wel een ding ja.
Het mag vooral niet te saai aanvoelen. MAar aan andere kant is het simpel houden juist the key to succes.
Haal een lief in huis die enorm goed is in bed en in de keuken.... en die er verder warmpjes in zit. Zodanig dat het een kostenbesparende operatie wordt.
Voor een robot die beide verlangens weet te bevredigen is het nog lang wachten, vrees ik.
Tesla zou beter dat gaan maken ipv zelfrijdende auto's.
Voor een robot die beide verlangens weet te bevredigen is het nog lang wachten, vrees ik.
In huis halen is niks, ze er snel en goedkoop terug uitkrijgen is een ander ding.. LOLhaelewyn schreef: ↑30 juni 2024, 20:28 Haal een lief in huis die enorm goed is in bed en in de keuken.... en die er verder warmpjes in zit. Zodanig dat het een kostenbesparende operatie wordt.
Ze of hem er terug uit krijgen bedoelt u.
Dat is dan weer goed voor een volgende vraag he.
Hoe krijg ik mijn partner goedkoopst buiten.
Ik heb al eens een zeer goedkope scheiding afgerond in het verleden.
Eerste deel van het antwoord : niet trouwen !
Hoe krijg ik mijn partner goedkoopst buiten.
Ik heb al eens een zeer goedkope scheiding afgerond in het verleden.
Eerste deel van het antwoord : niet trouwen !
Voorwaar een wijs besluit. En zeker niet in gemeenschap van goederen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Perry fruit = 40euro = week eten voor twee met minimaal afval
Delhaize = 40euro = 2 dagen voor twee met een vuilniszak die uitpuilt
Je betaald voor je luiigheid.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Hangt er vanaf op welk gebied.
Qua erfenis belasting wel.
Bij uit elkaar gaan niet, tenzij je samen iets officieel vastgelegd hebt op dat gebied.
Perry fruit ? Een groentewinkel in Borgerhout ?Henkie1984 schreef: ↑1 juli 2024, 08:31 Perry fruit = 40euro = week eten voor twee met minimaal afval
Wat is daar speciaal aan ?
Dat je er met de auto van de zaak naar toe moet om te besparen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ga eens langs zou ik zeggen. Neem een paar herbruikbare groente zakjes mee je zal schrikken wat je kan besparen tegen over de gemiddelde supermarkt. Met een beetje verstand van seizoenen en slim kopen kom je met gemak aan -50%haelewyn schreef: ↑1 juli 2024, 11:46Perry fruit ? Een groentewinkel in Borgerhout ?Henkie1984 schreef: ↑1 juli 2024, 08:31 Perry fruit = 40euro = week eten voor twee met minimaal afval
Wat is daar speciaal aan ?
Ps: elke stad heeft zijn "buitenlandse origine" groente winkel
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Langsgaan : Graag, maar het is niet in de buurt.
Ik woon niet in een stad. Hier heb je wel verkopers die zich onderscheiden door kwaliteit, geen door prijs.
Lidl bv... wel op prijs maar de kwaliteit is belabberd.
Ik woon niet in een stad. Hier heb je wel verkopers die zich onderscheiden door kwaliteit, geen door prijs.
Lidl bv... wel op prijs maar de kwaliteit is belabberd.
Je moet natuurlijk wel correct vergelijken. Geen bloemkool tijdens het seizoen met een bloemkool buiten het seizoen bijvoorbeeld. Je winkelkar van de supermarkt wordt echt niet duur van seizoensgroenten. Het wordt duur van de kerstomaatjes tijdens de winter, het zakje M&Ms, de chocomouskes van La Laitiere, de vaatwastabletten van Dreft, en natuurlijk de rol plastiekzakjes om mee naar de groentenboer te gaan...Henkie1984 schreef: ↑1 juli 2024, 12:20 Ga eens langs zou ik zeggen. Neem een paar herbruikbare groente zakjes mee je zal schrikken wat je kan besparen tegen over de gemiddelde supermarkt. Met een beetje verstand van seizoenen en slim kopen kom je met gemak aan -50%
Ps: elke stad heeft zijn "buitenlandse origine" groente winkel