Besparen in 2010 tips AUB
Re: Besparen in 2010 tips AUB
SCARLET nooit meer twee jaar van de ene miserie naar de andere ,uitvallen internet,uitvallen telefoon,
veranderen modem(bakje dat je er bij krijgt) drie maal op twee jaar,heb de brieven nog liggen ,weken zonder internet en telefoon gezeten,
nee nooit meer,
bewijzen heb ik nog liggen ,helpdesk gesprekken nemen ze op maar helpen dat is wat anders ,en nog betalend ook,
het mooist dat ik ooit gedaan heb is dat ik daar ben weg gegaan
veranderen modem(bakje dat je er bij krijgt) drie maal op twee jaar,heb de brieven nog liggen ,weken zonder internet en telefoon gezeten,
nee nooit meer,
bewijzen heb ik nog liggen ,helpdesk gesprekken nemen ze op maar helpen dat is wat anders ,en nog betalend ook,
het mooist dat ik ooit gedaan heb is dat ik daar ben weg gegaan
Ik weet dat er problemen zijn geweest, maar Scarlet is nu 100% dochter van Belgacom. En vroeger zelf nog aantal maanden internet van Scarlet gehad en was sneller internet dan Skynet en Telenet en geen problemen gehad toen (2 jaar geleden).KoenBB schreef: Bij Scarlet One is het ook belangrijk te weten:
de dienstverlening onbestaande is
de netwerkpannes daarentegen veelvuldig zijn
Veel zijn er u voorgegaan, veel zijn er ook weer weggegaan.
Maar ik weet at ze een mindere periode hebben gehad.
PS: over energie heb ik dan weer CHAOTISCHE ervaringen met Lampiris. Heb 2 e-mails moeten sturen en 2 faxen met HETZELFDE document en dan lukte het hen nog niet om aan te sluiten. Ik heb dan gewoon Nuon gekozen omdat Lampiris toch alle e-mails en faxen kwijtspelen.
Mijn raad: neem gewoon Nuon (zeer goede service) of electrabel. Bij Lampiris draait het in d soep momenteel (1 maand geleden).
Laatst gewijzigd door Misterv op 6 januari 2010, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Je begint over een degelijke service maar je bent er blijkbaar nog geen klant? Dan moet ik je toch doen ontwaken uit je dromen, bij iedere provider zijn er problemen met de service.HAL9000 schreef:Voor 20 euro per maand (15 euro Dommel + 5 Euro koperdraad, BGC nr is niet nodig) aan 24 Mbps (OK, theoretisch, maar toch - geldt trouwens voor elke provider), limiet van 100 Gb (!), met een degelijke service (veel beter dan Telenet en BGC bv). Vertel me maar eens waar het goedkoper is.Wook schreef:
Is niet overal beschikbaar en je moet over een Belgacom lijn beschikken zodat het toch duurder uitvalt. maar het blijft goedkoop natuurlijk. De opgegeven snelheden zal je in veel gevallen ook niet halen, dat hangt af van de locatie.
Het is halucinant, maar de kwaliteit is stukken beter dan van de dure duopolisten, voor veel minder geld. Duurder is in dit geval zeker slechter!
Lees dit forum maar eens door en verheug u op de uitzonderlijke klantenservice waarvan je binnenkort zal kunnen genieten:
http://www.tik.be/forum/viewforum.php?f=49
Zo goed vond ik de service van nuon toch ook niet. Documenten die zoek raakten, geen vaste datum voor het uitvoeren van domiciliëring, etc.Misterv schreef: Mijn raad: neem gewoon Nuon (zeer goede service) of electrabel. Bij Lampiris draait het in d soep momenteel (1 maand geleden).
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
daar ben ik het volledig met eens,mijn_geld schreef:Zo goed vond ik de service van nuon toch ook niet. Documenten die zoek raakten, geen vaste datum voor het uitvoeren van domiciliëring, etc.Misterv schreef: Mijn raad: neem gewoon Nuon (zeer goede service) of electrabel. Bij Lampiris draait het in d soep momenteel (1 maand geleden).
wij hebben het home pack van Base. voor 35 euro per maand heb je onbeperkt internet en een telefoonabonnement waarbij je niet moet betalen om naar vaste lijnen te bellen tijdens de daluren. in de piekuren is het een vast bedrag per oproep (30 cent ofzoiets).
vroeger was dit pakket van tele2 maar die zijn overgenomen door Base. Altijd tevreden van geweest!
vroeger was dit pakket van tele2 maar die zijn overgenomen door Base. Altijd tevreden van geweest!
Ik ben al meer dan twee jaar klant bij Dommel, tot volle tevredenheid. Snelle levering, correcte facturen, bereikbaar per mail en per telefoon. Allemaal zaken die vanzelfsprekend zouden moeten zijn, maar die je niet krijgt bij BGC en zeker niet bij Scarlet.Wook schreef:Je begint over een degelijke service maar je bent er blijkbaar nog geen klant? Dan moet ik je toch doen ontwaken uit je dromen, bij iedere provider zijn er problemen met de service.HAL9000 schreef:
Voor 20 euro per maand (15 euro Dommel + 5 Euro koperdraad, BGC nr is niet nodig) aan 24 Mbps (OK, theoretisch, maar toch - geldt trouwens voor elke provider), limiet van 100 Gb (!), met een degelijke service (veel beter dan Telenet en BGC bv). Vertel me maar eens waar het goedkoper is.
Het is halucinant, maar de kwaliteit is stukken beter dan van de dure duopolisten, voor veel minder geld. Duurder is in dit geval zeker slechter!
Lees dit forum maar eens door en verheug u op de uitzonderlijke klantenservice waarvan je binnenkort zal kunnen genieten:
http://www.tik.be/forum/viewforum.php?f=49
In tegenstelling tot de grotere spelers schijnt dit bedrijf nog te beseffen dat hun klanten de bron van inkomsten zijn en correct behandeld moeten worden.
EDPnet schijnt trouwens ook heel goed te zijn, een collega van me zit daar al jaren bij.
Dat je wilt besparen en vergelijken op energiekosten en verzekeringen kan ik begrijpen,dat doe ik ook.Dat zijn zaken die je echt nodig hebt.Voor mensen die willen besparen op telecom ed heb ik maar één advies.Gooi die troep buiten dan bespaar je tenminste.Wanneer men op elke promotie moet ingaan om enkele euro's op jaarbasis te besparen waar ben je dan mee bezig.Hoeveel mensen hebben zich de overgang naar andere maatschappij al beklaagd omdat ze onverwachte facturen,mindere verbinding en slechte communicatie in de plaats hebben gekregen.In mijn ogen zijn dit luxeproblemen.En luxe kost geld.