beste keus voor TAK 21? BKCP???
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: beste keus voor TAK 21? BKCP???
Dan zou ik nu toch nooit instappen aan die lage rentevoet. Ook hebben zij zwaar moeten betalen aan Testaankoop om daar steeds als beste koop vermeld te worden.
de rentevoet is toch bijlange niet zo laag? bovendien zijn de instapkosten zeer beperkt en de beheerskosten nihil.
ze maken nog niet eens reclame, waarom zouden ze dan betalen aan Testaankoop? enfin tmaakt niet uit of ze dat nu gedaan hebben of niet. De resultaten zijn er.
ze maken nog niet eens reclame, waarom zouden ze dan betalen aan Testaankoop? enfin tmaakt niet uit of ze dat nu gedaan hebben of niet. De resultaten zijn er.
Wat zijn de totaalrendementen op "786" van Integrale ? Zijn dat dezelfde rendementen als de pensioen-produkten ?
Enige nadeel dat ik zie is dat je 3 maand moet wachten op je geld als je iets wil opnemen...
Enige nadeel dat ik zie is dat je 3 maand moet wachten op je geld als je iets wil opnemen...
de rendementen zijn inderdaad diegene die je op de site ziet. de rendementen voor al hun producten zijn hetzelfde.
als je de optie open wil houden een snel een deel te kunnen afkopen is het idd niet ideaal...
als je de optie open wil houden een snel een deel te kunnen afkopen is het idd niet ideaal...
Ik zie dat niet als een echt nadeel, gezien TAK21 tenslotte een LANGE-TERMIJN-belegging is...
Maar als iets onverwachts zich voordoet (een mens weet maar nooit) moet er toch de mogelijkheid zijn om snel over (een deel) van zijn geld te beschikken.
De meeste maatschappijen doen dit door een afkoopmogelijkheid van 10 à 15% toe te laten zonder kosten. Een simpel briefje naar de maatschappij sturen en een week later staat het op je rekening...
Maar als iets onverwachts zich voordoet (een mens weet maar nooit) moet er toch de mogelijkheid zijn om snel over (een deel) van zijn geld te beschikken.
De meeste maatschappijen doen dit door een afkoopmogelijkheid van 10 à 15% toe te laten zonder kosten. Een simpel briefje naar de maatschappij sturen en een week later staat het op je rekening...
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Via google las ik dat formule 786 een lange termijnsparen is die fiscaal aftrekbaar is.kristof1974 schreef: Wat zijn de totaalrendementen op "786" van Integrale ? Zijn dat dezelfde rendementen als de pensioen-produkten ?
Dit klopt niet zeker?
Rendement 2008 is bekend : 4,4% ! (beheerskost al afgetrokken)
En dit met een gewaarborgde intrestvoet van 3,75 %, zeker niet slecht.
En dit met een gewaarborgde intrestvoet van 3,75 %, zeker niet slecht.
neen dit klopt inderdaad niet. Je zal dat waarschijnlijk in een artikel van test-aankoop gelezen hebben, want die stellen 786 inderdaad voor als een fiscaal aftrekbare levensverzekering, wat dus totaal fout is.Brugse Leeuw schreef:Via google las ik dat formule 786 een lange termijnsparen is die fiscaal aftrekbaar is.kristof1974 schreef: Wat zijn de totaalrendementen op "786" van Integrale ? Zijn dat dezelfde rendementen als de pensioen-produkten ?
Dit klopt niet zeker?
Je kan bij Integrale wel zo'n fiscaal aftekbare levensverzekering aavragen (staat niet op hun site maar is wel zo, want ik heb er zo één), gewoon eens bellen. Het brengt wel hetzelfde op als formule 786.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Was idd een artikel van Test aankoop.lotty schreef:neen dit klopt inderdaad niet. Je zal dat waarschijnlijk in een artikel van test-aankoop gelezen hebben, want die stellen 786 inderdaad voor als een fiscaal aftrekbare levensverzekering, wat dus totaal fout is.Brugse Leeuw schreef:
Via google las ik dat formule 786 een lange termijnsparen is die fiscaal aftrekbaar is.
Dit klopt niet zeker?
Je kan bij Integrale wel zo'n fiscaal aftekbare levensverzekering aavragen (staat niet op hun site maar is wel zo, want ik heb er zo één), gewoon eens bellen. Het brengt wel hetzelfde op als formule 786.
Toch raar dat zo'n instantie zo'n fouten maakt...
Ben benieuwd wanneer Integrale hun rendement bekend maken...
Weet er iemand hoeveel % aandelen in formule 786 zitten.
Zal wel max 20% zijn zeker want anders kunnen ze geen gegarandeerde rentevoet van 3,25% geven?