betalen via sites-> deze slaan dit op?
Re: betalen via sites-> deze slaan dit op?
Idd, eigenlijk betaal je gewoon met je creditcard maar dan zonder je gegevens uit te wisselen. Zeer veilig dusKap schreef: Je moet ook geen geld op jouw PayPal account zetten, je betaalt gewoon via PayPal en die halen dat dan rechtstreeks van jouw kredietkaart.
Dat risico loop je altijd als koper, maar met paypal kan je je geld terugvragen geloof ik (tot 1000 euro?). Ik zou het nog eens moeten nakijken.Kap schreef: Indien men enkel met kredietkaarten werkt kan je ook altijd met een virtuele kredietkaart betalen. Met zo een kredietkaart kan je dan eenmalig betalen en het bedrag kan je zelf bepalen. 100% veilig, tenzij men de bestelling niet verstuurd natuurlijk![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik vind het superveilig, bij online fraude is de kaarteigenaar NOOIT verantwoordelijk voor onrechtmatig gebruik. Het is de verkoper die hiervoor opdraait.Tux schreef: 3. Credit cards (online) zijn inderdaad niet het schoolvoorbeeld van veiligheid.
Bij online transacties zal je dus nooit die 150 euro franchise moeten betalen zoals hierboven gesuggereerd worden.
Online betalen met een credit card gaat via het overtikken van de nummers die op de credit card zelf vermeld staan. Een geheime code is niet nodig. Zelfs als je uiteindelijk niet voor de kosten van onrechtmatig gebruik van je credit card moet opdraaien, vind ik het toch een zwak punt wat veiligheid betreft.Foxy schreef:Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik vind het superveilig,Tux schreef: 3. Credit cards (online) zijn inderdaad niet het schoolvoorbeeld van veiligheid.
ja maar daarom moet je dit alleen intikken bij winkels/bedrijven die je VERTROUWT. Of paypal/alertpay ofzoiets. Maar stel dat een winkel die je vertrouwt stiekem je gegevens doorgeeft aan anderen. Later vele jaren later wordt hierdoor ineens geld van afgehaald. Ja wie gaat dan die winkel verdenken?