betalende nieuwsbrief
TIP
Re: betalende nieuwsbrief
De vraag is ook doe je er iets mee ?
Je kan zoveel lezen als je wil maar als je met de adviezen niets doet vind ik het tijdverspilling.
Zoals ik zei heb ik adviezen gevolgd en dat heeft me enkel geld gekost dus waarom nog betalen om dan nog geld te verliezen ook. Net zoals de vele anderen weten zij het ook niet.
Je kan zoveel lezen als je wil maar als je met de adviezen niets doet vind ik het tijdverspilling.
Zoals ik zei heb ik adviezen gevolgd en dat heeft me enkel geld gekost dus waarom nog betalen om dan nog geld te verliezen ook. Net zoals de vele anderen weten zij het ook niet.
Onze vrienden Zeezout en GVP1 zouden toch met vrucht een beleggingsblaadje kunnen uitgeven ?
Met hun staat van dienst hebben ze recht op spreken.
Met hun staat van dienst hebben ze recht op spreken.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 1 februari 2021, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
karine schreef: ↑1 februari 2021, 14:42 De vraag is ook doe je er iets mee ?
Ik volg nooit zomaar adviezen maar zal degenen die men naar voren brengt wel bekijken en in sommige gevallen vergelijken met sectorgenoten, daaruit kan dan eventueel een aankoop volgen.
Ik zie bijvoorbeeld dat er in de februari uitgave een analyse gemaakt is van Adidas versus Nike waarin de conclusie is dat de twee bedrijven duur zijn.... en dat wil voor mij zeggen dat mijn persoonlijke analyse waarin ik enkele sectorgenoten onder de loep nam waarschijnlijk goed was, tijd (en de koers) zullen het mij leren.
Jij zit ZEKER in de marketing ... sorry, hoor maar nog zo'n dooddoener ... kwaliteit is niet noodzakelijk duur.
Kijk maar naar de wekelijkse smaaktesten in het Nieuwsblad, het zijn vaak de goedkoopste die de smaaktest als beste doorstaan.
Er zijn producten die in dezelfde fabriek door dezelfde arbeiders met dezelfde grondstoffen worden gemaakt, het enige verschil is de verpakking en/of het labeltje die er in genaaid wordt ... en natuurlijk de prijs. (voeding, kledij, enzovoorts)
Als je per se veel wil betalen omdat je DENKT dat iets kwalitatiefs veel geld (moet) kosten dan zijn er maar twee mogelijkheden : je bent gemakkelijk beïnvloedbaar (door o.a. de reclame/marketing) ofwel ben je rijk ... in dat geval doe gerust verder ... in het andere geval : je zal het nog wel leren met ouder worden

-
- Jr. Member
Neem nu bijvoorbeeld de koffie van douwe egberts, dat is krak dezelfde als de belarom van lidl. Ze worden trouwens naast elkaar verkocht. Die van DE is alleen 5 keer duurder. Toch kopen véél mensen die DE. Mensen willen bedrogen worden!
geebee schreef: ↑1 februari 2021, 15:09Jij zit ZEKER in de marketing ... sorry, hoor maar nog zo'n dooddoener ... kwaliteit is niet noodzakelijk duur.
Kijk maar naar de wekelijkse smaaktesten in het Nieuwsblad, het zijn vaak de goedkoopste die de smaaktest als beste doorstaan.
Er zijn producten die in dezelfde fabriek door dezelfde arbeiders met dezelfde grondstoffen worden gemaakt, het enige verschil is de verpakking en/of het labeltje die er in genaaid wordt ... en natuurlijk de prijs. (voeding, kledij, enzovoorts)
Als je per se veel wil betalen omdat je DENKT dat iets kwalitatiefs veel geld (moet) kosten dan zijn er maar twee mogelijkheden : je bent gemakkelijk beïnvloedbaar (door o.a. de reclame/marketing) ofwel ben je rijk ... in dat geval doe gerust verder ... in het andere geval : je zal het nog wel leren met ouder worden![]()
![]()
Ik zit of zat natuurlijk niet in marketing maar ik denk niet dat jij ergens koffie kan krijgen aan 6,25 cent.
Je verwijst naar "de wekelijkse smaaktesten in het Nieuwsblad " wat dus in sé wil zeggen dat je dat dus wel koopt (26,50 euro/maand) ..... al "de info" die je daar kan vinden kun je ook op het internet vinden, van waar die 2 maten en gewichten?
Wat dat ouder worden betreft, ik ben reeds een paar keer grootvader, dat zal dus wel meevallen.
Dat van die 6,25 cent komt niet van mij, ik heb dat niet beweerd.Mattia schreef: ↑1 februari 2021, 15:32 Ik zit of zat natuurlijk niet in marketing maar ik denk niet dat jij ergens koffie kan krijgen aan 6,25 cent.
Je verwijst naar "de wekelijkse smaaktesten in het Nieuwsblad " wat dus in sé wil zeggen dat je dat dus wel koopt (26,50 euro/maand) ..... al "de info" die je daar kan vinden kun je ook op het internet vinden, van waar die 2 maten en gewichten?
Wat dat ouder worden betreft, ik ben reeds een paar keer grootvader, dat zal dus wel meevallen.
Ik koop het Nieuwsblad niet, ik heb een gratis online-abonnement ... beat that

Grootvader ? Proficiat ... maar je kan nog altijd bijleren op je oude dag ... tussen de lijnen door geef je dus aan dat je rijk bent aangezien je reageert op de tweede optie en niet op de eerste : ook proficiat

En daarbij: koffie is niet gezond. Mijn lijfarts zei: drink liever water, dat is gezond.telewerken schreef: ↑1 februari 2021, 15:27 Neem nu bijvoorbeeld de koffie van douwe egberts, dat is krak dezelfde als de belarom van lidl. Ze worden trouwens naast elkaar verkocht. Die van DE is alleen 5 keer duurder. Toch kopen véél mensen die DE. Mensen willen bedrogen worden!
-
- Jr. Member
Als water gezond was, dan werden vissen 1000 jaar oud!

SparSpaar schreef: ↑1 februari 2021, 16:08En daarbij: koffie is niet gezond. Mijn lijfarts zei: drink liever water, dat is gezond.telewerken schreef: ↑1 februari 2021, 15:27 Neem nu bijvoorbeeld de koffie van douwe egberts, dat is krak dezelfde als de belarom van lidl. Ze worden trouwens naast elkaar verkocht. Die van DE is alleen 5 keer duurder. Toch kopen véél mensen die DE. Mensen willen bedrogen worden!
"Mijn lijfarts" ........prins Laurent ?
-
- Verbannen Gebruiker
100 % Highland Arabica bourbon dark roast SCA +85 gecertificeerde bonen. Pas vermalen vlak voor de zet. Op de juiste temperatuur en manueel gebrouwd. En vers geschonken.
Betere kwaliteit vind je niet.
Het is niet omdat je je laat overhalen om veel geld voor iets te betalen dat het automatisch hoogstaande kwaliteit is.
Je bent het gedroomde slachtoffer van elke marketeer.
Wat dacht je van kopi luwak - op basis van de uitwerpselen van civetkatten - de duurste koffie ter wereld ?David_DeWa schreef: ↑1 februari 2021, 16:56Betere kwaliteit vind je niet.
Het is niet omdat je je laat overhalen om veel geld voor iets te betalen dat het automatisch hoogstaande kwaliteit is.
Kort samengevat je drinkt de aangelengde versie van de shit van een paar Indonesische katten.
Prijs ? 200 euro/kilo voor die van gekweekte civetkatten, 5000 euro/kilo voor die van wilde civetkatten.
David_DeWa schreef: ↑1 februari 2021, 16:56100 % Highland Arabica bourbon dark roast SCA +85 gecertificeerde bonen. Pas vermalen vlak voor de zet. Op de juiste temperatuur en manueel gebrouwd. En vers geschonken.
Denk ik niet .... ik drink nooit koffie !
Ik prefereer een goed biertje op café, ....met 5 euro kom ik toe.geebee schreef: ↑1 februari 2021, 17:02Wat dacht je van kopi luwak - op basis van de uitwerpselen van civetkatten - de duurste koffie ter wereld ?David_DeWa schreef: ↑1 februari 2021, 16:56
Kort samengevat je drinkt de aangelengde versie van de shit van een paar Indonesische katten.
Prijs ? 200 euro/kilo voor die van gekweekte civetkatten, 5000 euro/kilo voor die van wilde civetkatten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Conclusie: Men verwijt elkaar en daardoor raakt de essentie van een topic verloren. Dat merk je overal. Iedereen heeft het recht op zijn eigen keuzes. Er is geen goed of slecht. De ene heeft niet meer gelijk dan de andere. Dus graag terug tot het topic.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%