betalende nieuwsbrief
TIP
Re: betalende nieuwsbrief
De Belegger doet dat wel 

Als ze de bal misslaan betalen ze u terug ? Denk het niet.
Ook daar al wat misbaksels zien passeren,Je zal er uw spaarcenten maar insteken.
Ga maar eens na hoeveel adviezen kloppen, trouwens van eerder waar.
Estate Guru believer.
Dan lijken mij Seeking Alpha en Simply Wallstreet de enige die nog hun geld waard zijn

Het voordeel van Seeking Alpha is dat je met meerdere auteurs zit en niet één beleggingsportefeuille volgt maar verschillende. Plus ook goeie analyse van internationale aandelen.
Veel meer foute larie dan juist! Het geld niet waard. Gratis in de Bib en meer niet.
Recent de podcast ‘beursvoyeurs’ beluisterd en daar was ene Pim Verlaan aanwezig, hij heeft een podcast en type-portefeuille : https://jongbeleggendepodcast.nl/
Ik heb de portefeuille nog niet van nader bij bekeken maar de podcast vind ik wel fijn!
Ik heb de portefeuille nog niet van nader bij bekeken maar de podcast vind ik wel fijn!
Bogleheadsportefeuille: IWDA (40%) - EMIM (40%) - AGGH (20%)
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
iemand ervaring met https://www.transtrader.eu ?
zijn adviezen gebaseerd op enkel technisch analyse (of ook op trends en of fundamentele analyse)?
is track record betrouwbaar?
zijn adviezen gebaseerd op enkel technisch analyse (of ook op trends en of fundamentele analyse)?
Kijk eens op de vorige pagina.NKO77 schreef: ↑20 mei 2022, 11:22 iemand ervaring met https://www.transtrader.eu ?

Transtrader = Beursgrafiek
Met BeursGrafiek volgt u de signalen op. U ontvangt via de mail de aankopen en verkopen of u controleert dit via de site.
Weinig kennis en zeer weinig tijd heeft u nodig.
Een ander product van ons, TransStock, kunt u uw eigen analyses maken of gebruik maken van bestaande analyses. De signalen van BeursGrafiek zijn ook opgenomen in TransStock.
Hiervoor heeft u meer kennis nodig en natuurlijk vragen deze analyses meer tijd. Maar bij een juiste analyse kunt u eerder in de markt zitten en sneller uit de markt zijn.
Alhoewel u dit ook zelf bepaalt (beleggersprofiel)
Ik ben het zelf aan het zelf aan het overwegen, en heb er speciaal een rekening voor geopend bij Re-Bel. Ik wil dit als een afgescheiden systeem bekijken.
Maar met de huidige renteverhogingen heb ik de stap nog niet durven zetten. Ik ga het nog even aanzien, want pas de eerste renteverhoging in de US is achter de rug, en in Europa moet ze nog komen.
De voorbije maanden heb ik wel meer info gekregen, door eens te bellen. Ze zijn heel toegankelijk, zowel telefonisch al via mail.
Die 2 transacties per maand is een gemiddelde. Alles alles goed gaat, kan het zijn dat er voor jou deel (bv. je volgt bij hun de Belgische portefeuille) geen transacties nodig zijn. Maar bij corona waren ze blijkbaar wel alles al beetje bij beetje aan het verkopen vanaf eind januari/begin februari. Toen waren er soms zelfs meerdere transacties per dag nodig.
Hun Belgische (10 aandelen) en Duitse (20 aandelen) portefeuille geven de beste resultaten. Dat kan je ook zien op het filmpje ergens rond de anderhalve minuut.
Dat de Nederlandse portefeuille achterblijft heeft te maken met de wispelturigheid door de vele opties die daarop verkrijgbaar zijn. Vandaar dat er recent nog een extra portefeuille in het leven geroepen is die het beste van de beurs van Brussel, Amsterdam en Dublin combineert.
Als je nog vragen hebt, kan je ze best eens contacteren.
Ondertussen ben ik gelijkaardige systemen tegengekomen, maar met een prijs x3 of nog veel meer.
Maar met de huidige renteverhogingen heb ik de stap nog niet durven zetten. Ik ga het nog even aanzien, want pas de eerste renteverhoging in de US is achter de rug, en in Europa moet ze nog komen.
De voorbije maanden heb ik wel meer info gekregen, door eens te bellen. Ze zijn heel toegankelijk, zowel telefonisch al via mail.
Die 2 transacties per maand is een gemiddelde. Alles alles goed gaat, kan het zijn dat er voor jou deel (bv. je volgt bij hun de Belgische portefeuille) geen transacties nodig zijn. Maar bij corona waren ze blijkbaar wel alles al beetje bij beetje aan het verkopen vanaf eind januari/begin februari. Toen waren er soms zelfs meerdere transacties per dag nodig.
Hun Belgische (10 aandelen) en Duitse (20 aandelen) portefeuille geven de beste resultaten. Dat kan je ook zien op het filmpje ergens rond de anderhalve minuut.
Dat de Nederlandse portefeuille achterblijft heeft te maken met de wispelturigheid door de vele opties die daarop verkrijgbaar zijn. Vandaar dat er recent nog een extra portefeuille in het leven geroepen is die het beste van de beurs van Brussel, Amsterdam en Dublin combineert.
Als je nog vragen hebt, kan je ze best eens contacteren.
Ondertussen ben ik gelijkaardige systemen tegengekomen, maar met een prijs x3 of nog veel meer.
Het blijven natuurlijk wel computersystemen(algoritmes)
Dat er plots een shorter op Sofina zit gaat dit systeem ook niet weten maar het zal wel gaan uitstappen op een bepaald moment indien de nodige signalen.
In de US zijn inmiddels systemen(bedrijfjes) aan het opkomen die buiten de algoritmes ook rekening houden met onverwachts nieuws tot zelfs tweets en volgen van CEO's(welke landen bezoekt hij, welke bedrijven enz enz,) inkoop van eigen aandelen, enz enz, dit samenvatten en doorverkopen aan de grote brokers.
Dit zou een enorme impact gaan hebben op beleggen in de toekomst. Zo blijven ze de gewone belegger geen 5 stappen maar 10 stappen voor. Voorkennis, nieuws = cash
Dat er plots een shorter op Sofina zit gaat dit systeem ook niet weten maar het zal wel gaan uitstappen op een bepaald moment indien de nodige signalen.
In de US zijn inmiddels systemen(bedrijfjes) aan het opkomen die buiten de algoritmes ook rekening houden met onverwachts nieuws tot zelfs tweets en volgen van CEO's(welke landen bezoekt hij, welke bedrijven enz enz,) inkoop van eigen aandelen, enz enz, dit samenvatten en doorverkopen aan de grote brokers.
Dit zou een enorme impact gaan hebben op beleggen in de toekomst. Zo blijven ze de gewone belegger geen 5 stappen maar 10 stappen voor. Voorkennis, nieuws = cash
JP Van Rossem deed dat ook al met zijn 'Moneytron'-model in de jaren '80.karine schreef: ↑20 mei 2022, 12:13 In de US zijn inmiddels systemen(bedrijfjes) aan het opkomen die buiten de algoritmes ook rekening houden met onverwachts nieuws tot zelfs tweets en volgen van CEO's(welke landen bezoekt hij, welke bedrijven enz enz,) inkoop van eigen aandelen, enz enz, dit samenvatten en doorverkopen aan de grote brokers.
We weten waar dat geëindigd is