Betaling met online banking?
Betaling met online banking?
Ik heb volgende vraag omdat ik me de bedenking maak dat je niet over een bankkaart beschikt bij Rabobank:
Bestaat er de mogelijkheid om een online betaling uit te voeren?
Ik zou iets online willen boeken via een Nederlands site, maar ik heb de mogelijkheid om via Pay Pal te betalen, of anders via een online betaling (Rabobank staat mee bij de opgegeven banken waarmee zij deze betaling aanvaarden).
Kan ik dit online betalen of kan ik echt enkel en alleen sparen bij Rabobank Belgie?
Alvast bedankt.
Bestaat er de mogelijkheid om een online betaling uit te voeren?
Ik zou iets online willen boeken via een Nederlands site, maar ik heb de mogelijkheid om via Pay Pal te betalen, of anders via een online betaling (Rabobank staat mee bij de opgegeven banken waarmee zij deze betaling aanvaarden).
Kan ik dit online betalen of kan ik echt enkel en alleen sparen bij Rabobank Belgie?
Alvast bedankt.
Re: Betaling met online banking?
Als je kan betalen via een overschrijving, is dat geen probleem.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Op een Nederlandse site staat vaak de mogelijkheid om met iDEAL te betalen of via Rabobank (Rabobank logo). Deze systemen zijn helaas niet voor ons toegankelijk, enkel voor de Rabobank klanten met een Nederlandse rekening.
Zoals anonymous al aangaf, kan u uiteraard wel via uw Rabo zichtrekening een overschrijving uitvoeren naar Nederland. U heeft hiervoor de BIC code en IBAN nummer nodig van de begunstigde (SEPA betaling). Deze overschrijving is tevens gratis bij Rabobank.be.
Zoals anonymous al aangaf, kan u uiteraard wel via uw Rabo zichtrekening een overschrijving uitvoeren naar Nederland. U heeft hiervoor de BIC code en IBAN nummer nodig van de begunstigde (SEPA betaling). Deze overschrijving is tevens gratis bij Rabobank.be.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
4,5 jaar later nog steeds geen mogelijkheid om via iDeal te betalen in Nederland.
Sommige Nederlandse e-commerce bedrijven zijn te koppig om via SEPA te laten betalen aan de Belgen. Ze hebben nl. iDeal.
Sommige Nederlandse banken in België bieden deze service niet aan aan hun Belgische klanten, ook te koppig?
Zit er eventueel toch wat evolutie in het Rabobank-dienstenpakket voor de Belgen?
Sommige Nederlandse e-commerce bedrijven zijn te koppig om via SEPA te laten betalen aan de Belgen. Ze hebben nl. iDeal.
Sommige Nederlandse banken in België bieden deze service niet aan aan hun Belgische klanten, ook te koppig?
Zit er eventueel toch wat evolutie in het Rabobank-dienstenpakket voor de Belgen?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!