Beursnieuwsgierig
TIP
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Beursnieuwsgierig
Onlangs nog een partij Resilux aandelen op de kop getikt vooral voor (middel)lange termijn. 2% gestegen, nu nog -5%, maar er zou nog een serieuse 'rek' moeten opzitten
Bedankt voor de tip! Maar als ik nu een order doorgeef, wanneer wordt deze dan uitgevoerd??
Als je een markt order inzet, wordt het order doorgevoerd aan de op dat moment geldende koers. Kijk anders hier even voor de verschillende soorten orders bij Keytrade: http://www.keytradebank.com/nl/invest/ordertypesTomasz schreef:Bedankt voor de tip! Maar als ik nu een order doorgeef, wanneer wordt deze dan uitgevoerd??
Ook als de beurs gesloten is?
Als je gewoon een marktorder ingeeft, worden x aantal aandelen gekocht aan de koers van dat moment. Als je nu dus een marktorder ingeeft, koop je x aantal aandelen aan de openingskoers van morgen. Hoeveel die zal bedragen weet echter niemand.
Aheum... kan jij sigaretten gaan kopen als de winkel dicht is?Tomasz schreef:Ook als de beurs gesloten is?
Neen, maar bedoelde of het dan automatisch gebeurt bij opening... En dat kan niet met sigaretten
Wanneer is de beurs eigenlijk allemaal open en wanneer sluit ze? Ik heb al via google gezocht naar goeie tabel voor Bel20, maar vind die niet...
Wanneer is de beurs eigenlijk allemaal open en wanneer sluit ze? Ik heb al via google gezocht naar goeie tabel voor Bel20, maar vind die niet...
BXL (Brussel) is open van 09:00 tot 17:30...Tomasz schreef:Neen, maar bedoelde of het dan automatisch gebeurt bij opening... En dat kan niet met sigaretten![]()