BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Ik heb ook dit weekend een rekening bij Bolero geopend. Nu nog de goedkoopste manier (verkopen/aankopen of transfer) vinden.
Een van de grootste nadelen van Saxo platform is het ontbreken van berichtgeving over uitvoering van transacties via email of sms. Je moet dus telkens zelf gaan kijken op een van hun platformen om over uitvoering van orders iets te weten te komen, en wie meerdere accounts zou gebruiken moet dat dan doen voor elke account apart
Heb je al eens geprobeerd of je toch niet kunt handelen ondanks het feit dat je niet geslaagd bent ? Want normaal zou je dat wel moeten kunnen maar dan wel telkens met een bericht "dat het product misschien niet passend is voor u" dat je al dan niet kan negeren ?
Ik zou toch suggereren om ook eens te kijken naar andere, buitenlandse brokers zoals Lynx en DeGiro. Dat buitenlandse is niet onoverkomelijk : eenmalige aangifte bij NBB, jaarlijkse aangifte bij fiscus en jaarlijkse opgave bij de belastingen van uw buitenlandse dividenden waarop nog geen Belgische RV afgehouden is (dividendenlijst is gemakkelijk op te vragen bij hen). DeGiro is veruit de goedkoopste broker, maar Lynx heeft een uitstekende klantendienst met online chat en "hulp op afstand"
Klopt, maar ik denk ook aan mijn echtegenote mocht ik komen te overlijden.
Bedankt voor de info @Didymus. Waar kan ik deze procedure vinden?
De precieze voorwaarden zal je aan Saxo moeten vragen; ik weet alleen uit een artikel van het FD dat ze bestaat.
-
- Full Member
- Contacteer:
Interactive brokers is goed heb ik gelezen
Is me inderdaad gelukt, heb de ETF zo aangekocht.Meijn schreef: ↑13 december 2021, 10:41Heb je al eens geprobeerd of je toch niet kunt handelen ondanks het feit dat je niet geslaagd bent ? Want normaal zou je dat wel moeten kunnen maar dan wel telkens met een bericht "dat het product misschien niet passend is voor u" dat je al dan niet kan negeren ?
Om te slagen in de test neem de informatiebrochure ETF door.
https://www.home.saxo/nl-nl/legal/other ... /brochures
https://www.home.saxo/nl-nl/legal/other ... /brochures
Lynx en Mexem zijn resellers van IB die de afhouding en aangifte van de TOB op zich nemen.
Lynx is een Belgisch bedrijf dat gebaseerd is op het platform van Interactive Brokers.
Vermoedelijk wel iets duurder dan Interactive Brokers zelf, maar geen problemen met beurstaks en hulp in het Nederlands
Daar ik geen nieuw draadje wil beginnen hierover stel ik de vraag dan maar hier, weet soms iemand in welk formaat je een GSM nummer invoert bij Bolero voor de orderbevestiging?
Ik krijg steeds onderstaande foutcode.
IW_GSM - Gelieve uw gsmnummer volgens internationaal formaat in te geven.
Heb al 0032 4XXXXXXXX, 0032 4XX XX XX XX , +32 4XXXXXXXX en +32 4XX XX XX XX geprobeerd, waarschijnlijk iets stom maar ik zie het niet.
Ik krijg steeds onderstaande foutcode.
IW_GSM - Gelieve uw gsmnummer volgens internationaal formaat in te geven.
Heb al 0032 4XXXXXXXX, 0032 4XX XX XX XX , +32 4XXXXXXXX en +32 4XX XX XX XX geprobeerd, waarschijnlijk iets stom maar ik zie het niet.
-
- Full Member
- Contacteer:
wat houdt u tegen om een nieuw draadje te beginnnen?
Of op z'n minst een relevante draad te zoeken?
het gaat hier over de binck/saxo katastofe.
Of op z'n minst een relevante draad te zoeken?
het gaat hier over de binck/saxo katastofe.