binckbank geeft 3 gratis transacties voor nieuwe klanten
binckbank geeft 3 gratis transacties voor nieuwe klanten
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de BinckBank introductie actie:
Na aanmelding ontvangt de door u aangebracht klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank.
Opent deze persoon een rekening bij BinckBank, dan vergoedt BinckBank u beiden € 29,25 aan transactiekosten. De eerste € 29,25 aan transactiekosten van de door u aangebracht klant worden dus niet in rekening gebracht. Zodra deze persoon dit bedrag aan transactiekosten heeft bereikt, zijn de eerstvolgende € 29,25 aan transactiekosten voor u gratis. Er is geen tijdslimiet verbonden aan deze transacties zodat u alle tijd en ruimte heeft om de gratis € 29,25 aan transactiekosten te benutten.
€ 29,25 komt overeen met 3 aandelentransacties tot € 5.000 op NYSE Euronext Brussel, Parijs en Amsterdam.
Indien je interesse hebt, dan laat je maar een berichtje via PM
( De aanbrenger krijgt ook 3 gratis transacties )
Na aanmelding ontvangt de door u aangebracht klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank.
Opent deze persoon een rekening bij BinckBank, dan vergoedt BinckBank u beiden € 29,25 aan transactiekosten. De eerste € 29,25 aan transactiekosten van de door u aangebracht klant worden dus niet in rekening gebracht. Zodra deze persoon dit bedrag aan transactiekosten heeft bereikt, zijn de eerstvolgende € 29,25 aan transactiekosten voor u gratis. Er is geen tijdslimiet verbonden aan deze transacties zodat u alle tijd en ruimte heeft om de gratis € 29,25 aan transactiekosten te benutten.
€ 29,25 komt overeen met 3 aandelentransacties tot € 5.000 op NYSE Euronext Brussel, Parijs en Amsterdam.
Indien je interesse hebt, dan laat je maar een berichtje via PM
( De aanbrenger krijgt ook 3 gratis transacties )
Re: binckbank geeft 3 gratis transacties voor nieuwe klanten
Is deze actie nog steeds actief?
Vergis ik mij met te zeggen dat er in het verleden (begin dit jaar) al interessantere welkomacties waren?
Of komt er binnenkort iets nieuws (oktober)?
Vergis ik mij met te zeggen dat er in het verleden (begin dit jaar) al interessantere welkomacties waren?
Of komt er binnenkort iets nieuws (oktober)?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb het juist nagekeken. Het is nog steeds geldig.
Als je wil kan ik je als klant aanbrengen, dan stuur je maar een PB als je wil.
Er zijn in het verleden inderdaad interessantere acties geweest van Binckbank, maar de vraag is of ze die nog ooit eens willen terug invoeren. Het zijn hollanders he.
Als je wil kan ik je als klant aanbrengen, dan stuur je maar een PB als je wil.
Er zijn in het verleden inderdaad interessantere acties geweest van Binckbank, maar de vraag is of ze die nog ooit eens willen terug invoeren. Het zijn hollanders he.
Laatst gewijzigd door paul op 19 september 2009, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot 15 december loopt er nog een interessante welkomsactie. Je krijgt €1000 gratis transactiekrediet.