BKCP
TIP
BKCP
Hallo...
ik las juist hier op dit forum, over de tak 21 spaarverzekering van BKCP. Is dit momenteel het beste wat er is voor een periode van 8 jaar, of is er iets beter op de markt, voor een inbreng van 500 euro per jaar?( dit is voor de kinderen ) Is BKCP een betrouwbare bank/spaarkas?
ik las juist hier op dit forum, over de tak 21 spaarverzekering van BKCP. Is dit momenteel het beste wat er is voor een periode van 8 jaar, of is er iets beter op de markt, voor een inbreng van 500 euro per jaar?( dit is voor de kinderen ) Is BKCP een betrouwbare bank/spaarkas?
Re: BKCP
ben zelf klant bij bkcp en heel tevreden, mijn ouders hebben dit van 8 jaar ook ,je kan aan je geld aan maar wel met kosten,is niet de bedoeling om af te halen maar je weet maar nooit, er is iets gelijkaardig bij axa-bank,genoemd crest classic of crest 20 neo,even informatie gaan vragen,
ook intressant,wanneer je de eerste 3 jaar afhaald komen er kosten bij,na 3 jaar niet meer,als het geld 8 jaar en 1 dag blijft staan valt de voorheffing weg,
dit alles met een gegarandeerde minimumrentevoet en mogelijke winstdeling.
ook niet slecht als je het mij vraagt
ook intressant,wanneer je de eerste 3 jaar afhaald komen er kosten bij,na 3 jaar niet meer,als het geld 8 jaar en 1 dag blijft staan valt de voorheffing weg,
dit alles met een gegarandeerde minimumrentevoet en mogelijke winstdeling.
ook niet slecht als je het mij vraagt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wel niet vergeten een attestje te vragen dat BKCP de kosten vergoedt indien de Franse fiscus ooit beslist om toch dubbele belastingen te heffen.
Gelezen in BKCP "Financial Street" november 09 p.12
"Met de bedoeling om volledige duidelijkheid te scheppen met betrekking tot deze problematiek, heeft BKCP een brief geschreven naar Test Aankoop. In deze brief verbindt BKCP zich er toe om als enige de lasten te dragen van eender welke financiële vordering die onze cliënten zouden kunnen
ontvangen op grond van een andere belastingreglementering dan de Belgische."
"Met de bedoeling om volledige duidelijkheid te scheppen met betrekking tot deze problematiek, heeft BKCP een brief geschreven naar Test Aankoop. In deze brief verbindt BKCP zich er toe om als enige de lasten te dragen van eender welke financiële vordering die onze cliënten zouden kunnen
ontvangen op grond van een andere belastingreglementering dan de Belgische."
Eigen ervaring met een tak 21, doch wel bij Dexia.
Na drie jaar ook iets "afgehaald", ging ook kosten met zich meebrengen, doch werden na wat negociëren niet aangerekend...
Was wel net na bankencrisis, dus banken waren toen nog iets "braver"
Toch altijd het proberen waard om kosten te vermijden, na wat discussie geven veel bankdirecteurs toch toe.
Na drie jaar ook iets "afgehaald", ging ook kosten met zich meebrengen, doch werden na wat negociëren niet aangerekend...
Was wel net na bankencrisis, dus banken waren toen nog iets "braver"
Toch altijd het proberen waard om kosten te vermijden, na wat discussie geven veel bankdirecteurs toch toe.