BKCP weet het blijkbaar zelf niet meer goed !
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BKCP weet het blijkbaar zelf niet meer goed !
BKCP maakte hier op 01/08/08 bekend dat ze vanaf 05/08/08 voor nieuwe stortingen 4,25 + 0,75% GP geven.
UIt hun bericht van gisteren blijkt echter dat iedereen daar had van kunnen genieten had men zijn rekening voor 05/08/08 afgesloten en dan een nieuwe geopend na 05/08/08.
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... l#msg13680
Of mocht dat dan nog niet geweten zijn ?
UIt hun bericht van gisteren blijkt echter dat iedereen daar had van kunnen genieten had men zijn rekening voor 05/08/08 afgesloten en dan een nieuwe geopend na 05/08/08.
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... l#msg13680
Of mocht dat dan nog niet geweten zijn ?
Re: BKCP weet het blijkbaar zelf niet meer goed !
Heb eveneens een spaarrek bij BKCP sedert 28 januari 2008 aan 4%. Volgende week ga ik langs in het kantoor waar het gestort geweest is en ga ik even horen of ze mij 4,25 zullen geven voor dat bedrag, zoniet ben ik er onmiddelijk weg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is straf!!! Ik was ook klant sinds O8/'07 en heb op 31/07/'08 mijn excellence rekening moeten laten opzeggen omdat er volgens de kantoorhouder geen enkele mogelijkheid bestond om van nieuwe voorwaarden te kunnen genieten. ( Als je niet zou bijstorten ). Ik ben op dezelfde dag dan maar klant geworden bij DB... Had ik dat geweten dan had ik mijn rekening inderdaad kunnen laten heropenen. Blijkbaar is de interne communicatie binnen BKCP niet optimaal anders had mijn kantoorhouder mij dit wel voorgesteld denk ik...
Bij BKCP moet je de antwoorden er werkelijk uitsleuren. Als je in hun rubriek "vraag het aan BKCP kijkt, moet je helaas concluderen dat dit niet het geval is en dat jenomoney schreef: Heb eveneens een spaarrek bij BKCP sedert 28 januari 2008 aan 4%. Volgende week ga ik langs in het kantoor waar het gestort geweest is en ga ik even horen of ze mij 4,25 zullen geven voor dat bedrag, zoniet ben ik er onmiddelijk weg.
maar 4,00 +0,01 zult krijgen. Omwille van de "transparantie" zijn er voor dezelfde rekening nog verschillende intresvoeten ( 4,25+0,75 en 4,00 + 0,75 ). Ik heb dat boeltje daar deze week maar opgezegd omwille van hun onderscheid "vers" en "oud " geld.
Dit heeft niets met het vorige te maken, maar donderdag heb ik nog een sterk staaltje van 'transparantie' op spaargids gezien. Iemand die zich per vergissing onder
een ander login heeft aangemeld, en nadien de antwoord terug op de juiste persoonlijheid ( hoedanigheid ) heeft gezet. Een sterk voorbeeldje van een dubbele persoonlijk heid : iemand die op zijn/ haar eigen vragen heeft geantwoord.
Of m.a.w. let altijd met elke bank op, of ze draaien u een rad voor de ogen.
Laatst gewijzigd door paul op 9 augustus 2008, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijtig genoeg moet je aan de BKCP moderator bijna smeken om een antwoord te krijgen op een heel simpele vraag(krijg ik in dit geval al dan JA of NEE de nieuwe voorwaarden ?) en dan nog krijg je een heel onduidelijk antwoord. Ik heb de indruk dat er van hogerhand hier niet te veel informatie mag vrij gegeven worden hoe de bestaande klanten die het gewone tarief van 4% hebben ook aan 4.25+0.75% kunnen geraken.
Ik heb er gewoon een slecht buikgevoel bij gekregen en ga maandag alles overzetten naar een andere bank waar ik minstens even goede voorwaarden krijg en nadien ook behoud als bestaande klant.
BKCP over and out voor mij.
Ik heb er gewoon een slecht buikgevoel bij gekregen en ga maandag alles overzetten naar een andere bank waar ik minstens even goede voorwaarden krijg en nadien ook behoud als bestaande klant.
BKCP over and out voor mij.
Inderdaad een mens wil gewoon een ja of een nee, maar dit is heel moelijk voor die mannen!!
En waar trek je naartoe voor minstens even goede voorwaarden?
Gewoon wat bijstorten op BMPB top en boekje laten bijmaken bij Deutsche Bank, DB intensive plus
idd, ik heb tot 2 maal toe te horen gekregen dat ik slechts 4% + 0.01% zou krijgen. Enkel nadat ik ze confronteerde met hun eigen voorwaarden moesten ze toegeven dat ik eigenlijk , volgens diezelfde voorwaarden, 4.25% + 075% zou moeten krijgen.nomoney schreef: Inderdaad een mens wil gewoon een ja of een nee, maar dit is heel moelijk voor die mannen!!
Scheelt natuurlijk een slok op een borrel. 4% tot 01/01/2009 of 5% tot 01/01/2010
Ik vind dit behoorlijk natrappen. Die mensen van BKCP sloven zich uit om hier iedereen terwille te zijn en dan komen er steeds opnieuw die bank te kakken zetten. Als je je geld weggetrokken hebt, wees dan niet rancuneus Paul en laat anderen profiteren van het toch wel goed aanbod van BKCP / 5 percent en gegarandeerd tot 2010 is toch niet mis. Gun dat toch ook eens aan een ander.
Dit is te gek om los te lopen. Als je al niet meer het verschil tussen 4 en 5% kentDe Mertens schreef: Ik vind dit behoorlijk natrappen. Die mensen van BKCP sloven zich uit om hier iedereen terwille te zijn en dan komen er steeds opnieuw die bank te kakken zetten. Als je je geld weggetrokken hebt, wees dan niet rancuneus Paul en laat anderen profiteren van het toch wel goed aanbod van BKCP / 5 percent en gegarandeerd tot 2010 is toch niet mis. Gun dat toch ook eens aan een ander.
Volgens mij kan men dit niet "natrappen" noemen. Dit is eerder gewoon nuttig informeren over de houding van de bank betreffende "oud" en "vers" geld. Mensen die nu storten weten dan wat er dan heel waarschijnlijk zal gebeuren in geval van volgende intrest aanpassingen.De Mertens schreef: Ik vind dit behoorlijk natrappen. Die mensen van BKCP sloven zich uit om hier iedereen terwille te zijn en dan komen er steeds opnieuw die bank te kakken zetten. Als je je geld weggetrokken hebt, wees dan niet rancuneus Paul en laat anderen profiteren van het toch wel goed aanbod van BKCP / 5 percent en gegarandeerd tot 2010 is toch niet mis. Gun dat toch ook eens aan een ander.
Ipv vanaf een bepaalde datum voor iedereen hetzelfde toe te passen. Op deze manier vindt een kat haar jongen niet meer terug ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
idd. BKCP weet het blijkbaar zelf niet meer goed !
Ik belde naar hun info nummer er daar werd er iets anders verteld dan de moderator op deze site. Ze gaven ginder toe dat de info hier gegeven door de moderator verkeerd was.![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Waarom maken ze het ook zo ingewikkeld?
Ik belde naar hun info nummer er daar werd er iets anders verteld dan de moderator op deze site. Ze gaven ginder toe dat de info hier gegeven door de moderator verkeerd was.
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Waarom maken ze het ook zo ingewikkeld?
Laatst gewijzigd door pat op 10 augustus 2008, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook een spaarrekening bij BKCP. Vorige week heb ik een bericht ontvangen van BKCP per briefwisseling waarin gemeld werd dat vanaf 05/08/2008 alle nieuwe stortingen een basisrente van 4.25% genieten aangevuld met een getrouwheidspremie van 0.75%. Beiden zijn gegarandeerd tot 01/01/2010.
Ik ga één van deze dagen ook eens langsgaan bij mijn kantoor en eens horen of ik niet voor het gehele bedrag deze voorwaarden kan krijgen. Volgens de posting van BKCP op dit forum zou het overige geld op de spaarrekening vanaf 01/01/2009 ook genieten van de nieuwe voorwaarden 4.25 + 0.75) ?
Hopelijk krijg ik meer duidelijkheid, tot nu toe ben ik zeer tevreden over bkcp maar meer duidelijkheid zou toch welkom zijn zeker voor een bank
.
Ik ga één van deze dagen ook eens langsgaan bij mijn kantoor en eens horen of ik niet voor het gehele bedrag deze voorwaarden kan krijgen. Volgens de posting van BKCP op dit forum zou het overige geld op de spaarrekening vanaf 01/01/2009 ook genieten van de nieuwe voorwaarden 4.25 + 0.75) ?
Hopelijk krijg ik meer duidelijkheid, tot nu toe ben ik zeer tevreden over bkcp maar meer duidelijkheid zou toch welkom zijn zeker voor een bank
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)