BMPB: 4,25 vanaf 18 augustus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BMPB: 4,25 vanaf 18 augustus
Denk dat het hier nog niet gepost is: om bij het lijstje te voegen van rekeningen die 4,25 % basisinterest geven: BMPB Top.
"BMPBtop is de online spaarrekening van Banca Monte Paschi Belgio (BMPB) die een jaarlijkse basisrente van maar liefst 4% (4,25% vanaf 18 augustus 2008) biedt."
Linkje
Er staat geen bijkomende uitleg bij, maar BMPB kennende zal dit aanbod vermoedelijk ook gelden voor huidige saldo's. Kan iemand dit bevestigen?
Maté
"BMPBtop is de online spaarrekening van Banca Monte Paschi Belgio (BMPB) die een jaarlijkse basisrente van maar liefst 4% (4,25% vanaf 18 augustus 2008) biedt."
Linkje
Er staat geen bijkomende uitleg bij, maar BMPB kennende zal dit aanbod vermoedelijk ook gelden voor huidige saldo's. Kan iemand dit bevestigen?
Maté
Re: BMPB: 4,25 vanaf 18 augustus
Bedankt! Daar zitten er hier zeker een aantal op te wachten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hebben tot nu toe steeds de bestaande klanten ook van hun nieuwe tarieven laten genieten.Zou mij dus verwonderen dat dit nu niet het geval zou zijn.
Ik had het ook net op hun site gezien. Heb op dit moment het meeste van mijn geld bij CE en BMPB staan, banken die steeds een hoge rente geven zodat het niet nodig is om van actie naar actie te hoppen.
SUPER bank.
Steeds correct, snel en professioneel.
Toch wel iets anders dan sommige banken op dit forum.
Een bank vooruit en een dikke duim omhoog.
Ben reeds enige tijd klant en nooit geen problemen mee gehad. Enkel aangename verrassingen, zoals deze (al lag het wel in de lijn van de verwachtingen...)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Steeds correct, snel en professioneel.
Toch wel iets anders dan sommige banken op dit forum.
Een bank vooruit en een dikke duim omhoog.
Ben reeds enige tijd klant en nooit geen problemen mee gehad. Enkel aangename verrassingen, zoals deze (al lag het wel in de lijn van de verwachtingen...)
Deze bank is één van de grootste en oudste Italiaanse banken. BMPB is hun belgisch filiaal. Op de website vind je alle financiele info terug.Peewee schreef: Is dit een veilige bank? Wat is hun rating?
Persoonlijk zou ik deze bank toch mee vertrouwen dan sommige andere banken die in België actief zijn.
Alhoewel, tot € 20.000 / rekeninghouder is je geld bij iedere bank veilig die hier een filiaal heeft.
Beste cliënten,
Wij zijn zeer blij u mee te delen dat vanaf 18 augustus 2008
de basisrente op uw BMPBtop spaarrekening opgetrokken wordt
van 4% naar 4,25%.
Samenvatting van de voorwaarden:
- basisrentevoet (vanaf 18/08/2008 op alle bestaande en
nieuwe sommen) ................................ : 4,25 %
- getrouwheidspremie ..............................: 1,00 %
- aangroeipremie ..............................: 1,00 %
Wij zijn zeer blij u mee te delen dat vanaf 18 augustus 2008
de basisrente op uw BMPBtop spaarrekening opgetrokken wordt
van 4% naar 4,25%.
Samenvatting van de voorwaarden:
- basisrentevoet (vanaf 18/08/2008 op alle bestaande en
nieuwe sommen) ................................ : 4,25 %
- getrouwheidspremie ..............................: 1,00 %
- aangroeipremie ..............................: 1,00 %
Volgend op mijn vraag naar Banca Monte Paschi Belgio kreeg ik vandaag dit positieve antwoord van hen per email:peter schreef: Hebben tot nu toe steeds de bestaande klanten ook van hun nieuwe tarieven laten genieten.Zou mij dus verwonderen dat dit nu niet het geval zou zijn.
"Bij elke rentewijziging wordt automatisch het uitstaand spaargeld tevens aan deze nieuwe tarieven vergoed. Dit geldt dus niet louter voor nieuw spaargeld."
mvg
Laatst gewijzigd door benny1 op 11 augustus 2008, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
vanmorgen gebeld - duurde even maar kreeg dan supervriendelijk nederlandstalig medewerkstertje aan de lijn
ze sprak van een "antieke" bank - zeer grappig
HEEFT NOG EENS DUIDELIJK VERMELD DAT ER GEEN KOSTEN ZIJN VOOR DIGI-PASS
toch wel zeer goede voorwaarden
rerum schreef: vanmorgen gebeld - duurde even maar kreeg dan supervriendelijk nederlandstalig medewerkstertje aan de lijn
Er zijn inderdaad geen kosten aan deze rekening. Rentes zijn steeds voor oude en nieuwe tegoeden. Geen addertjes onder het gras. Snelle afhandeling. Correcte info op telefonische vragen en emails (ja, steeds in het nederlands). Kortom: een bank met enkel voordelen.
En, je hoeft niet steeds te bankhoppen om betere voorwaarden te krijgen.
Dat ' antieke' kan 2 betekenissen hebben in dit geval. 1. Mogelijk dat zij zich niet echt als een internetbank beschouwen ( betwistbaar ), 2. het zou de oudste intaliaanse bank zijn van het jaar 1492. Geschiedenis was nooit mijn sterkste kant.StevenDS001 schreef:rerum schreef: vanmorgen gebeld - duurde even maar kreeg dan supervriendelijk nederlandstalig medewerkstertje aan de lijn
Er zijn inderdaad geen kosten aan deze rekening. Rentes zijn steeds voor oude en nieuwe tegoeden. Geen addertjes onder het gras. Snelle afhandeling. Correcte info op telefonische vragen en emails (ja, steeds in het nederlands). Kortom: een bank met enkel voordelen.
En, je hoeft niet steeds te bankhoppen om betere voorwaarden te krijgen.
Die mensen zullen wel hun best doen om Nederlands te spreken. Af te toe kan het gebeuren dat er ergens eens iets frans tussenglipt ( mailjte of telefoontjes of zo ).
Maar als vlaming mag je gerust voor een bank die in Brussel gevestigd is eisen dat ze je normaal voor 99% in het nederlands te woord staan, niet voor een bank waarvan de vestigen uitsluitend in een frantalig gedeelte gevestigd zijn.
Vorig jaar heb ik op dit forum zo hier en daar wat problemen gelezen. Maar gelukkig kunnen sommige zaken in de positieve zin evolueren.
Is voor mij UNIEK dat ze bij een bank zichzelf als ANTIEK bestempelen
waardeer dit echter op een respectvolle manier
en ga misschien wel wat overzetten
waardeer dit echter op een respectvolle manier
en ga misschien wel wat overzetten
al meer dan jaar klant bij bmpb, nog nooit problemen gehad. alles is gewoon in orde daar. Super tevreden van bmpb