BmpbNet zichtrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
BmpbNet zichtrekening
Ik weet niet of dit hier al bekend is, maar als je bij BMPB de Top rekening opent, en uw eerste 10000 stort krijg je (ik toch) dit:
Ik vind van de Bmpbnet niets terug in hun tarieflijst. Indien dit klopt hebben we na Keytrade en Deuba er dus een 3e zichtrekening bij aan 1%, met gratis bancontact. Ik zal dit updaten mochten er toch addertjes onder het gras zijn. Als de interest op die BMPBtop natuurlijk ineens drastisch zakt dan is dit aanbod echter en pak minder interessant natuurlijk, aangezien je ten allen tijde die min 10000 op hun spaarrekening moet hebben staan, Keytrade en Deuba hebben dergelijke voorwaarde niet.Best cliënt,
Sinds kort bent u een cliënt van onze Internetbank. Daarom wil Banca Monte Paschi Belgio u
hiervoor belonen. Voor het vertrouwen dat u stelt in onze Bank zetten wij u graag in de
bloemetjes en dit door uw Paschi Easy rekening ( uw zichtrekening gelinkt aan uw BMPBTop)
vanaf vandaag om te zetten in een “BMPBNet” rekening.
Banca Monte Paschi Belgio wil dan ook een frisse wind laten waaien door uw financiëel beheer.
De gratis zichtrekening waarover u nu reeds beschikt wordt vanaf vandaag geremunereerd aan
een jaarlijkse rentevoet van 1,00% ! Een goede reden dus om deze nog intensiever te gaan
gebruiken.
Alle andere kenmerken van uw gratis zichrekening via Internet blijven onveranderd.
Herhalen we even de voorwaarden van uw BMPBNet rekening:
Beheerskosten Gratis
Sluitingskosten Gratis
Manuele verrichtingen (manuele overschrijvingen, aanvraag van € 0.50
chèques) per verrichting
Credit-rente (op jaarbasis) 1,00%
Debiteursrente (op jaarbasis – niet toegelaten overschrijding ) 16,50%
Digipass Gratis
Het is zelfs mogelijk om via uw PaschiWeb een debetkaart met MisterCash Bancontact,
Maestro en Proton functie te bestellen. Deze debetkaart zal gratis en zonder beheerskosten
worden uitgegeven.
Wij hopen dat dit eerste geschenk u reeds plezier doet en blijven natuurlijk ter uwer beschikking
voor eventuele vragen.
In afwachting van onze volgende « goed nieuws » mail , groeten wij u vriendelijk,
Banca Monte Paschi Belgio
Re: BmpbNet zichtrekening
Right, dit klopt. Ik heb reeds geruime tijd een BMPBNet zichtrekening (1%) met gratisSpaarVogelbekdier schreef:Indien dit klopt hebben we na Keytrade en Deuba er dus een 3e zichtrekening bij aan 1%, met gratis bancontact.
bankkaart... nog geen addertjes gevonden
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.