BNP FORTIS geen rente verhoging?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: BNP FORTIS geen rente verhoging?
Bnp fortis lanceert een nieuwe spaarrekening en geeft meteen de hoogste rente van de grootbanken (0,5 basisrente + 0,75 getrouwheid )
Dat klopt maar het is een rekening met een beperkte inleg van 500 per maand en dus 6000 per jaar.
Je kan niet echt a volonté bijstorten.
Je kan niet echt a volonté bijstorten.
Van de banken met kantoornetwerk blijft dan alleen Crelan achter? Misschien door hun overnamen van axa.
Al geven de meeste ook maar belachelijke rente tegenover de rest, nu met uitzondering van Fortis.
Al geven de meeste ook maar belachelijke rente tegenover de rest, nu met uitzondering van Fortis.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat was een antwoord over ING tempo.
Boor zover wedat nu kunnen zien is dat niet het geval voor de nieuwe bnp spaarrekening. Die is wel beperkt tot 100.000 euro inleg.
Info spaargids over ing spaarrekening :
"""De nieuwe ING Spaarrekening krijgt vanaf 9 januari een basisrente van 0,35% en een getrouwheidspremie van 0,65%. Wie zijn geld tegen die voorwaarden een heel jaar kan laten staan, haalt dus een rendement van 1,0%.
Daarnaast reactiveert ING het Tempo Sparen, een rekening waarop tot 500 euro per maand kan worden gestort. Zij krijgt een basisrente van 0,70% en een getrouwheidspremie van eveneens 0,70%.""""
Info spaargids over de bnp spaarrekeningen :
"""De bank behoudt daarbij ook het plafond van 250.000 euro per rekening (edit haelewijn : dit gaat over de gewone laagrentende spaarrekening). Staat er meer op, dan wordt dit overgeschreven naar een Depositorekening, waarop de rente 0% bedraagt.
Intussen lanceert de bank ook met de Spaarrekening Plus een nieuwe rekening. Ze biedt een basisrente van 0,50% en een getrouwheidspremie van 0,75%. Het bedrag erop wordt wel beperkt tot 100.000 euro.""""
Boor zover wedat nu kunnen zien is dat niet het geval voor de nieuwe bnp spaarrekening. Die is wel beperkt tot 100.000 euro inleg.
Info spaargids over ing spaarrekening :
"""De nieuwe ING Spaarrekening krijgt vanaf 9 januari een basisrente van 0,35% en een getrouwheidspremie van 0,65%. Wie zijn geld tegen die voorwaarden een heel jaar kan laten staan, haalt dus een rendement van 1,0%.
Daarnaast reactiveert ING het Tempo Sparen, een rekening waarop tot 500 euro per maand kan worden gestort. Zij krijgt een basisrente van 0,70% en een getrouwheidspremie van eveneens 0,70%.""""
Info spaargids over de bnp spaarrekeningen :
"""De bank behoudt daarbij ook het plafond van 250.000 euro per rekening (edit haelewijn : dit gaat over de gewone laagrentende spaarrekening). Staat er meer op, dan wordt dit overgeschreven naar een Depositorekening, waarop de rente 0% bedraagt.
Intussen lanceert de bank ook met de Spaarrekening Plus een nieuwe rekening. Ze biedt een basisrente van 0,50% en een getrouwheidspremie van 0,75%. Het bedrag erop wordt wel beperkt tot 100.000 euro.""""
6 januari … BNP biedt 1,25%, de hoogste vergoeding van alle grootbanken!
Hopelijk heb je nog niet alles afgehaald …
Whoehaha … LOL
Nee nee, maar ik moet nu wel een nieuwe rekening openen daar...
-
- Full Member
- Contacteer:
Er is net een artikel verschenen op ‘de standaard’ hoe banken er alles aan doen om te zorgen dat ze geen hoge rente moeten betalen en bnp paribas spant blijkbaar de kroon.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met de app van BNP lukt het mij niet een nieuwe spaarrekening te openen. Mijn goesting is al over. Ik zou er 50k willen laten staan. Dus voor hoop en al 600 euro mag ik al bellen, naar ginder rijden, ... pfff...
En nog eens 3,5 Euro p maand Comfort Pack kosten. Op die 50k is dat ook al 0,084%. Ik was eigenlijk van plan er weg te gaan.
En nog eens 3,5 Euro p maand Comfort Pack kosten. Op die 50k is dat ook al 0,084%. Ik was eigenlijk van plan er weg te gaan.
Voor amper 600 euro een belletje moeten doen of naar “ginder” rijden? Ik veronderstel met ginder dat je niet het hoofdkantoor in Brussel bedoelt maar het lokale kantoor achter de hoek.Orakel van Brakel schreef: ↑7 januari 2023, 08:14 Met de app van BNP lukt het mij niet een nieuwe spaarrekening te openen. Mijn goesting is al over. Ik zou er 50k willen laten staan. Dus voor hoop en al 600 euro mag ik al bellen, naar ginder rijden, ... pfff...
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 7 januari 2023, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Net eens ingelogd op de easy-banking website van BNP. Ik heb daar een STER-spaarrekening en wilde die nieuwe spaarrekening openen om alles over te zetten, maar die nieuwe rekening is ook hier nergens te vinden. Enkel de klassieke rekening @ 0.01%+0.10% (en Ster, woonsparen en hello4you, allen met dezelfde rentevoeten)
-
- Newbie
- Contacteer:
Vanaf februari kan je de rekening openen via telefoon of kantoor. Vanaf maart kan je het zelf doen:
Tegelijk lanceert de bankgroep ook een nieuwe, hoogrentende Spaarrekening Plus (met 0,5% rente en 0,75% premie), die in februari enkel in de kantoren of telefonisch via het Easy Banking Centre kan geopend worden en pas vanaf maart ook via de app en het web beschikbaar zal zijn. Het spaarplafond voor deze rekening ligt lager: op 100.000 euro.
Tegelijk lanceert de bankgroep ook een nieuwe, hoogrentende Spaarrekening Plus (met 0,5% rente en 0,75% premie), die in februari enkel in de kantoren of telefonisch via het Easy Banking Centre kan geopend worden en pas vanaf maart ook via de app en het web beschikbaar zal zijn. Het spaarplafond voor deze rekening ligt lager: op 100.000 euro.