BNP Fortis nieuwe tarieven 1/1/24
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: BNP Fortis nieuwe tarieven 1/1/24
Je rekent uit op 32 jaar.
Dan ben je wel een grapjas he..
Want daar ga je weer met je (zeer overdreven , ongeveer x10) 200 euro per jaar.
1,90 x 12 x 32....
Tja... als ING me 1,90 euro per maand aanrekent en keytrade geeft me 1,90 euro per maand (als voorbeeld), dan kies ik nog altijd zonder twijfel voor ING / BNP / KBC / Belfius. Maar niet allemaal tegelijk als ze betalend zijn.
Ik weet en begrijp waarom.
Ik verwacht niet van de anderen dat ze het begrijpen of dezelfde keuze maken.
Dan ben je wel een grapjas he..

1,90 x 12 x 32....
Tja... als ING me 1,90 euro per maand aanrekent en keytrade geeft me 1,90 euro per maand (als voorbeeld), dan kies ik nog altijd zonder twijfel voor ING / BNP / KBC / Belfius. Maar niet allemaal tegelijk als ze betalend zijn.
Zo is het gemakkelijk: enkel de kosten van een zichtrekening laten meetellen.haelewyn schreef: ↑15 januari 2024, 11:38 Je rekent uit op 32 jaar.
Dan ben je wel een grapjas he..![]()
1,90 x 12 x 32....
Dus voor u is een cashback op kredietkaart aankopen gewoon lucht ? Zo kan je alles bewijzen hé.

Trouwens, in de beginjaren kreeg je nog 3% cashback bij Beobank, dus een gemiddelde van 200 euro is zeker niet zo overdreven.
Ik zie geen voordelen voor mij om 20 euro te gaan betalen voor een kredietkaart om er niks voor in de plaats te krijgen.
Ik zie ook geen voordelen voor mij om een betalende zichtrekening te gebruiken.
Maar iedereen zijn vrije keuze natuurlijk.
Ik dacht dat ook toen je het ging uitrekenen op 32 jaar. Dat is makkelijk :-)
Neem misschien 50 jaar ?
Cashback op 2 kredietkaarten vind ik voor mij onnodig.
Ze (Beobank) geven me een gratis kredietkaart, daar waar ik bij de grootbank ooit nog 15 of 20 euro per jaar heb moeten betalen. Dat vind ik voldoende.
Een cashback die ik niet vraag en krijg vind ik geen "kosten". Het is een inkomen dat ik niet heb maar daar maak ik me geen zorgen over.
De centen per verrichting die ik niet krijg bij keytrade zijn ook geen kosten. Ik neem met plezier een beter functionerende bank die me niets geeft en die me ook 0 euro kost. Of een van 1,9 euro per maand.
Ik ben je ideeën genegen maar ik ben tevreden met mijn eigen keuzes. Niets mis mee. Ik doe gewoon verder zoals ik bezig ben. Jij ook, neem ik aan.
5000 euro over 32 jaar...... misschien kun je daar dan nog wel een zakje frites voor kopen. Of je er mayo bij kunt krijgen is dan nog maar de vraag.
Dat zullen dan wel gouden frietjes zijn in een gouden puntzak met truffelsaus.
Alvast bedankt voor je waardevolle argumenten.
Dit topic gaat tenslotte over het probleem welke optie moet gekozen worden, meer of minder kosten per jaar.
Blijft bizar dat info hoe je de kosten kan omdraaien in profijt in het belachelijke wordt getrokken door sommigen hier.
Nog eens, met alle respect voor andere meningen.
Concreet, over bnp Fortis, moeten klanten ( ik ben er zelf ook een) wel beseffen dat ze een hello pack kunnen hebben waar de kosten 0 euro zijn.
Als je geen kredietkaart wenst van BNP toch..
En ook daar zijn er goedkopere oplossingen dan een kredietkaart van BNP of hello bank te nemen.
Als je geen kredietkaart wenst van BNP toch..
En ook daar zijn er goedkopere oplossingen dan een kredietkaart van BNP of hello bank te nemen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.