bnp paribas fortis: maandelijkse equiperingskosten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
bnp paribas fortis: maandelijkse equiperingskosten
Hallo iedereen,
Ik heb sinds juni 2010 een easypack bij fortis. Daarvoor had ik een jongeren rekening sinds men 16e bij fortis. (dus van 2001)
Dus ik ben automatisch overgeschakeld naar het easypack.
Nu zijn mijn maandelijkse equiperingskosten €1,30. Maar als ik op de website kijk zou dit voor een single user €2.60 moeten zijn.
In 2010 dacht ik nog dat ik een 'eindafrekening' zou krijgen. Maar dat is niet gebeurt.
Nu is men vraag of iemand de logica ziet waarom ik maar €1,30 van men rekening zie gaan per maand.
details: easypack
single user (1 bankkaart)
zichtrekening en (gratis?) online spaarrekening
ik gebruik pc-banking en ik heb geen Mastercard/Visa.
Mij hoor je nu niet klagen dat ik minder betaal, maar ik zou het niet graag hebben dat ze over x aantal jaren, men rekening plunderen door een fout langs hun kant :-)
Alvast bedankt!
Ik heb sinds juni 2010 een easypack bij fortis. Daarvoor had ik een jongeren rekening sinds men 16e bij fortis. (dus van 2001)
Dus ik ben automatisch overgeschakeld naar het easypack.
Nu zijn mijn maandelijkse equiperingskosten €1,30. Maar als ik op de website kijk zou dit voor een single user €2.60 moeten zijn.
In 2010 dacht ik nog dat ik een 'eindafrekening' zou krijgen. Maar dat is niet gebeurt.
Nu is men vraag of iemand de logica ziet waarom ik maar €1,30 van men rekening zie gaan per maand.
details: easypack
single user (1 bankkaart)
zichtrekening en (gratis?) online spaarrekening
ik gebruik pc-banking en ik heb geen Mastercard/Visa.
Mij hoor je nu niet klagen dat ik minder betaal, maar ik zou het niet graag hebben dat ze over x aantal jaren, men rekening plunderen door een fout langs hun kant :-)
Alvast bedankt!
Re: bnp paribas fortis: maandelijkse equiperingskosten
Met terugwerkende kracht jaren teruggaan lijkt me zeker niet netjes. Maar zeg nooit nooit
Ik zie dat basic pack 1,30 € kost... mssn heb je dat?
Op spaargids ga je zeker banken vinden die geen woekertarieven aanrekenen zoals fortis;)
Ik zie dat basic pack 1,30 € kost... mssn heb je dat?
Op spaargids ga je zeker banken vinden die geen woekertarieven aanrekenen zoals fortis;)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dag filip285,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben zeker dat ik easy pack heb. Dat staat er toch als ik inlog op pcbanking.
Op de simulatie welke bankrekening het best bij je past op de website van fortis, staat dat basic €1,60 kost. Dus dan nog betaal ik 30 cent minder.
Dat is de reden ook dat ik de vraag hier stel, omdat ik een goedkoper tarief heb dan hun goedkoopste pack, maar toch een duurder pack moet hebben...
Bedankt voor je reactie.
Ik ben zeker dat ik easy pack heb. Dat staat er toch als ik inlog op pcbanking.
Op de simulatie welke bankrekening het best bij je past op de website van fortis, staat dat basic €1,60 kost. Dus dan nog betaal ik 30 cent minder.
Dat is de reden ook dat ik de vraag hier stel, omdat ik een goedkoper tarief heb dan hun goedkoopste pack, maar toch een duurder pack moet hebben...
Een easy single pack abonnement 25 jaar is gratis. 25 jaar + 360 dagen is nog altijd 25 jaar
Een easy single pack abonnement vanaf 26 jaar = 2,60 euro/maand
Equiperingskosten zijn verrichtings/gebruiks kosten, is iets anders dan abonnement... easy 2,60 euro - basic 1,60 euro of service pack 5,75 euro.
u zegt 1,30 euro equiperingskosten te betalen.
Misschien bent u nog geen 26 jaar of hebt U het " mine pack " beide zijn dan gratis en betaald u nog enkel maar uw verrichtings/gebruiks kosten.
Op je 26 ste verjaardag zal je waarschijnlijk dan 2,60 euro abonnement easy pack single + je equiperingskosten betalen.
Een easy single pack abonnement vanaf 26 jaar = 2,60 euro/maand
Equiperingskosten zijn verrichtings/gebruiks kosten, is iets anders dan abonnement... easy 2,60 euro - basic 1,60 euro of service pack 5,75 euro.
u zegt 1,30 euro equiperingskosten te betalen.
Misschien bent u nog geen 26 jaar of hebt U het " mine pack " beide zijn dan gratis en betaald u nog enkel maar uw verrichtings/gebruiks kosten.
Op je 26 ste verjaardag zal je waarschijnlijk dan 2,60 euro abonnement easy pack single + je equiperingskosten betalen.
Vreemd. Heb ook easypack en idd sinds een tijdje al wordt de kost geboekt onder 'equipersingskosten', normaal 2,60 voor single user.
In elk geval, ik denk dat je het gewoon best zo laat en niet met BNP contact opneemt. In het ergste geval zetten ze dat ooit eens recht, maar dat is hun taak.
In elk geval, ik denk dat je het gewoon best zo laat en niet met BNP contact opneemt. In het ergste geval zetten ze dat ooit eens recht, maar dat is hun taak.
Tot 25 jaar is easypack gratis.
Na je 25 jaar betaal je één jaar de helft van de kosten 2,60 : 2 = 1,30 EUR.
Vanaf 26 jaar betaal je de volle pot.
NB : was toch zo bij mijn dochter
Aha, dit zal het dan waarschijnlijk zijn.cricri schreef:Tot 25 jaar is easypack gratis.
Bedankt voor de info!
wat een geste van bnp, geniet ervan!