boek
Re: boek
ik ook niet , en ik geloof rabobank
bpost ? die de boeken zelf leest ?
bpost ? die de boeken zelf leest ?
Het zat in een kartonnen doos. Ik dacht dat het een of ander elektronisch apparaat (tablet?) was. Viel tegen dat het maar een boek was.
Misschien dat de staatsvuiligheid die dozen aan het onderzoeken is ? ze "denken" misschien dat er een tijdsmechanisme van een bom in zit
die gasten moeten hun tijd ook doorbrengen met bezig zijn he
die gasten moeten hun tijd ook doorbrengen met bezig zijn he
Mijn eerste gedacht was dat iemand zo'n jaaragenda gestuurd had.
Dus veel contenter met het boek.
Dus veel contenter met het boek.
Je moet mailen, ik heb het ook gedaan en ze hebben mij een exemplaar opgestuurd.Nefertari schreef:Nog altijd geen van ons beiden iets ontvangen.Nefertari schreef: ↑24 december 2017, 10:59 Ik heb ook niets ontvangen, .../... Mogelijk heeft Bpost vertraging met die drukke dagen ... / ... Ikzelf ben al bij Rabobank.be sinds begin 2003 (dus bijna 15 jaar!) .../ ... met ook nú nog altijd een Plus Account en een Gift Account. (Idem voor mijn man met aparte Plus- en Gift-Account.)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rabobank.be schreef: ↑27 december 2017, 10:25 Als Rabobank.be weten we heel goed dat onze klanten bewust bezig zijn met hun spaargeld. Daarom willen we blijven informeren en inspireren. Met deze actie hebben we een interessant boek gestuurd naar al onze particuliere klanten. Niet iedereen heeft dit geschenk op dezelfde dag ontvangen, maar inmiddels zouden alle boeken aangekomen moeten zijn.
Indien u als klant geen boek ontvangen heeft, kan u altijd contact opnemen met onze klantendienst (info@rabobank.be). Dan checken we dit even, en bezorgen we u alsnog een exemplaar!
Wij wensen u prettige eindejaarsfeesten.
zou misschien handiger zjin als dat via een berichtje via de beveiligde site wordt gevraagd, dan heeft rabo ineens alle contactgegevens
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Boek op 26 december via de post ontvangen.
OK : mailen is niet meer nodig.
Gisteren 2 exemplaren tegelijk ontvangen.
De postbode heeft moeten aanbellen want ze konden niet in onze brievenbus.
Net op tijd voor we vertrokken naar het zeetje om daar "oud en nieuw" te gaan vieren.
2 boeken , rabo gaat ervan uit dat een koppel elkaars boeken niet mag lezen ?
Vandaag het boek ontvangen.
Goed voor de kachel, meer niet.
Wat wil Rabobank hiermee bereiken? Ons psychologische hulp aanbieden?
Gelukkig kan ik me het intellectueel niveau achter deze marketingactie voorstellen, anders zou ik me beledigd voelen.
Verder wel weer duidelijk waarom ze er al weken over doen om mijn rekeningen af te sluiten, ze zijn blijkbaar druk met boeken op te sturen.
Goed voor de kachel, meer niet.
Wat wil Rabobank hiermee bereiken? Ons psychologische hulp aanbieden?
Gelukkig kan ik me het intellectueel niveau achter deze marketingactie voorstellen, anders zou ik me beledigd voelen.
Verder wel weer duidelijk waarom ze er al weken over doen om mijn rekeningen af te sluiten, ze zijn blijkbaar druk met boeken op te sturen.
zal dan nog maar een dagje wachten met het versturen van die mail, heb de boek ook nog niet ontvangen
Kunnen jullie er eventjes aan denken dat Rabobank.be wellicht honderdduizenden klanten heeft en dat het verzendingsklaar maken van al die boeken niet op een dag afgewerkt kan zijn?
zou kunnen dat rabo dat aan een vezendingsfirma heeft doorgegeven
eEN Tijdje geleden schreef rabo dat alle boeken reeds de deur uitwaren
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door Rabobank.be » 27 December 2017, 10:25
"Als Rabobank.be weten we heel goed dat onze klanten bewust bezig zijn met hun spaargeld. Daarom willen we blijven informeren en inspireren. Met deze actie hebben we een interessant boek gestuurd naar al onze particuliere klanten. Niet iedereen heeft dit geschenk op dezelfde dag ontvangen, maar inmiddels zouden alle boeken aangekomen moeten zijn.
Indien u als klant geen boek ontvangen heeft, kan u altijd contact opnemen met onze klantendienst (info@rabobank.be). Dan checken we dit even, en bezorgen we u alsnog een exemplaar!
Wij wensen u prettige eindejaarsfeesten."
eEN Tijdje geleden schreef rabo dat alle boeken reeds de deur uitwaren
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door Rabobank.be » 27 December 2017, 10:25
"Als Rabobank.be weten we heel goed dat onze klanten bewust bezig zijn met hun spaargeld. Daarom willen we blijven informeren en inspireren. Met deze actie hebben we een interessant boek gestuurd naar al onze particuliere klanten. Niet iedereen heeft dit geschenk op dezelfde dag ontvangen, maar inmiddels zouden alle boeken aangekomen moeten zijn.
Wij wensen u prettige eindejaarsfeesten."
Natuurlijk heeft Rabobank dat uitgegeven. Maar dan nog moeten die boeken met de hand in een kartonnen hoes gestoken worden. De verzendingsfirma gaat die pakketjes ook niet allemaal opstapelen om ze dan in één keer te versturen.
En liever het boek een paar dagen later krijgen, dan wat een gezin, waarvan de man net overleden was, heeft meegemaakt.
Door de drukte van de kerstkaarten en pakjes, waren slechts 3 van de 100 overlijdensbrieven op tijd bij de mensen. Al een geluk dat ze daar achter gekomen zijn, en iedereen konden opbellen. Anders had er niet veel volk aanwezig geweest.
Die hebben pas reden tot klagen !
Door de drukte van de kerstkaarten en pakjes, waren slechts 3 van de 100 overlijdensbrieven op tijd bij de mensen. Al een geluk dat ze daar achter gekomen zijn, en iedereen konden opbellen. Anders had er niet veel volk aanwezig geweest.
Die hebben pas reden tot klagen !