Bolero Broker
TIP
Re: Bolero Broker
Ik heb het hier ook enkel nog maar gekregen bij Interactive Brokers (en niet voor ETF's), niet bij Bolero of Degiro. Dan heb ik het wel over een formulier met steminstructies. Effectief zelf aanwezig zijn, is wat complexer omdat (voor zover ik weet) je aandelen dan tijdelijk geblokkeerd moeten worden.
Het is wel zo dat bij Bolero de meldingen voor AV's standaard af staan maar dat je dit kan wijzigen bij je instellingen (keuze uit standaard (geen meldingen), Belgische effecten of Europese effecten). Ik heb dat bij mij aangepast en heb in elk geval voor wat aandelen betreft steeds op tijd een melding ontvangen met formulier om eventuele deelname te bevestigen.
Dank voor info, ga opzoek.Jeky schreef: ↑17 augustus 2024, 01:36 Het is wel zo dat bij Bolero de meldingen voor AV's standaard af staan maar dat je dit kan wijzigen bij je instellingen (keuze uit standaard (geen meldingen), Belgische effecten of Europese effecten). Ik heb dat bij mij aangepast en heb in elk geval voor wat aandelen betreft steeds op tijd een melding ontvangen met formulier om eventuele deelname te bevestigen.
Estate Guru believer.
Kan u niet gewoon kijken op de website van het bedrijf dat die etf uitgeeft. Daar zal u zich waarschijnlijk kunnen inschrijven voor die vergadering !platin schreef: ↑16 augustus 2024, 10:43 Nu ja een bepaalde Etf in bezit bij zowel Me Direct als Bolero.
IE00BF4RFH31
Nu voor die bepaalde Etf is er een Algemene vergadering op komst.
Vanwege Me Direct een formulier ontvangen voor eventuele deelname aan A.V .
Tevens formulier met vraag om stem instructies.
Antwoord van Bolero daar doen we niet aan mee aan die formulieren.
Anderen ook ervaring mee.