bonus van 50 € bij beleggen in fonds
Re: bonus van 50 € bij beleggen in fonds
Op de site staat:Yaris schreef:Hoewel je het tegenovergestelde zou denken als je hun site opent: "U ontvangt 50 euro als u nu start met beleggen in fondsen voor minstens 1.000 euro."
Drie eenvoudige voorwaarden voor deze actie:
1° Geldig voor intekeningen op beleggingsfondsen voor een brutobedrag van mimimum 1.000 euro in totaal, voor intekeningen doorgegeven tot en met 15 november 2014.
2° Eenmalig geldig per klant en slechts voor één enkele effectenrekening.
3° Voorbehouden voor particuliere Rabobank.be-klanten.
Indien voldaan aan alle voorwaarden, wordt 50 euro gestort op de zichtrekening van de rekeninghouder in de loop van november 2014. U hoeft hier zelf niets voor te doen. Rabobank.be behoudt zich het recht voor om het terugbetaalde bedrag terug te vorderen wanneer zij misbruik vermoedt (bv. de aangekochte deelbewijzen worden binnen de 6 maanden terug verkocht of getransfereerd naar een andere financiële instelling).
Dus duidelijk dat het niet alleen voor de beginnend belegger is

Beste rabobank.be woordvoerder
Voor alle duidelijkheid:
Geldt deze actie ook nog eens voor diegenen die reeds in juni aan een gelijkaardige actie hebben deelgenomen?
Voor alle duidelijkheid:
Geldt deze actie ook nog eens voor diegenen die reeds in juni aan een gelijkaardige actie hebben deelgenomen?
Mijn interpretatie is dat je wel degelijk de volledige 1000€ moet besteden in de periode 1/10 tot 15/11 of maw dat eerder dit jaar gedane aankopen niet meetellen ... en dat lijkt mij ook logisch.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Inderdaad Plemmens!
Dit is eenmalig geldig per klant (individueel of gemeenschappelijke rekening) en voor 1 effectenrekening en er moet er tussen 1 oktober en 15 november voor een totaal bedrag van 1.000 euro worden geïnvesteerd in fondsen.
Of u aan eerdere acties heeft meegedaan of niet, is hier niet van tel.
Dit is eenmalig geldig per klant (individueel of gemeenschappelijke rekening) en voor 1 effectenrekening en er moet er tussen 1 oktober en 15 november voor een totaal bedrag van 1.000 euro worden geïnvesteerd in fondsen.
Of u aan eerdere acties heeft meegedaan of niet, is hier niet van tel.
Bedankt voor de info, echter wat op de site en de folder staat is dan wel voor interpretatie vatbaar, daar de datum van 1 oktober er niet op vermeld is.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Op wat teken ik het best in? Heb nog nooit fondsen aangekocht, overweeg nu wel om de stap te zetten.
Ik citeer:josbos schreef:Bedankt voor de info, echter wat op de site en de folder staat is dan wel voor interpretatie vatbaar, daar de datum van 1 oktober er niet op vermeld is.
Geniet nu van dit voordeel:
Dit aanbod geldt van 1 oktober tot en met 15 november 2014.
Beste Rabobank,
Ik lees: Geldig op 1 effectenrekening per klant.
Ikzelf heb een rekening bij jullie.
Mijn vrouw heeft er ook één.
En dan heb ik nog eentje die op beide namen staat.
Komt die laatste dan nog in aanmerking ?
Ik lees: Geldig op 1 effectenrekening per klant.
Ikzelf heb een rekening bij jullie.
Mijn vrouw heeft er ook één.
En dan heb ik nog eentje die op beide namen staat.
Komt die laatste dan nog in aanmerking ?
Balanced Risk Alloc ( Invesco) met ISIN: LU0432616737 lijkt mij een goede investering voor een beperkt bedrag.lichtjaren schreef:Op wat teken ik het best in? Heb nog nooit fondsen aangekocht, overweeg nu wel om de stap te zetten.
Aan u om te beslissen natuurlijk, ik ben in dat fonds ook ingestapt ! Het is een gemengd fonds dwz dat er geïnvesteerd wordt in aandelen en obligaties .
Hier niet zichtbaar:plemmens schreef:Ik citeer:josbos schreef:Bedankt voor de info, echter wat op de site en de folder staat is dan wel voor interpretatie vatbaar, daar de datum van 1 oktober er niet op vermeld is.
Geniet nu van dit voordeel:
Dit aanbod geldt van 1 oktober tot en met 15 november 2014.
https://www.rabobank.be/nl/landing/cash ... L=/50extra" onclick="window.open(this.href);return false;
Al bij al vind ik het een goede actie. Als je voor 1.000 euro intekent krijg je 50 euro cadeau. Dat komt overeen met een korting van 5% op het fonds.
Yaris, ik maakte juist dezelfde redenering. Ik koop binnen de actietermijn ook nog wat gespreid bij, dit van verschillende fondsen, en heb zo dan al 5% rendement...
Mogelijkheden om te spreiden heb je genoeg. Bij Rabobank heb je momenteel de keuze tussen dalende fondsen en sterk dalende fondsen. 

de meeste fondsen vertonen al enkele jaren een opgaande curve (na de crash van 2008),
vraag is dus of het nu een goed moment is om te kopen, de kans is reëel dat we niet ver meer zitten van de top en dat het daarna terug naar beneden gaat,
vraag is dus of het nu een goed moment is om te kopen, de kans is reëel dat we niet ver meer zitten van de top en dat het daarna terug naar beneden gaat,
Is de stijging sinds 2008 gewoon een herstel van de crash en kunnen we nog verder stijgen of is het een overdrijving en gaan de beurzen binnenkort weer ten onder?