bonus van 50 € bij beleggen in fonds
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: bonus van 50 € bij beleggen in fonds
Het is een overdrijving en de beurzen gaan binnenkort weer ten onder.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De aktie is éénmaal geldig per klant, voor slechts één effectenrekening. Als we die lijn doortrekken, kan u intekenen voor uw persoonlijke rekening en kan uw vrouw intekenen via de gezamenlijke rekening om uiteindelijk beiden in aanmerkingen te komen voor de cash-back actie.
Alternatief: U tekent in via de gezamenlijke rekening en uw vrouw tekent in via haar persoonlijke rekening. Zo komt u beiden ook in aanmerking.
Komt slechts één keer in aanmerking: U tekent beiden in via dezelfde gezamenlijke rekening.
Alternatief: U tekent in via de gezamenlijke rekening en uw vrouw tekent in via haar persoonlijke rekening. Zo komt u beiden ook in aanmerking.
Komt slechts één keer in aanmerking: U tekent beiden in via dezelfde gezamenlijke rekening.
Als je dan toch geïnteresseerd bent in de actie van Rabo kan je misschien overwegen om JPM-Global Income A (div) - EUR (LU0395794307) eerstdaags aan te kopen om toch nog het kwartaaldividend mee te nemen (ca 3,25% netto op jaarbasis) met recorddate 7 november e.k.
http://www.jpmorganassetmanagement.lu/e ... assID=7399" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jpmorganassetmanagement.lu/e ... assID=7399" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit nieuwsgierigheid (heb voor m'n zoontje van 6 maand oud fondsen aangekocht tijdens deze actie) : wanneer wordt deze bonus gestort ?
Carl
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De gegevens worden momenteel verwerkt om de storting van de cash-back zo snel mogelijk uit te voeren.
De kans is dus reëel dat het geld in de loop van volgende week al op uw rekening staat. Voor de zekerheid hou ik echter het liever op 'vóór het einde van de maand'
De kans is dus reëel dat het geld in de loop van volgende week al op uw rekening staat. Voor de zekerheid hou ik echter het liever op 'vóór het einde van de maand'

Dat is hetzelfde, maar goed.
Vandaag elk (mijn man en ik) onze 50 eurootjes ontvangen.
Dank u Rabobank.
Dank u Rabobank.
Had ook fondsen gekocht voor de kinderen. Hier vandaag ook hoera en dankuwel.
Belangrijker is evenwel dat de fondsen goed beheerd worden. Maar de start is toch al aangenaam voor de klanten die 50,- krijgen.
Belangrijker is evenwel dat de fondsen goed beheerd worden. Maar de start is toch al aangenaam voor de klanten die 50,- krijgen.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Ben eens gaan kijken en ook hier is de bonus aangekomen.
Prima service toch wel he...
Bedankt, Rabobank
Carl
Prima service toch wel he...
Bedankt, Rabobank

Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Ook gekeken en tevens ontvangen. een bank die doet wat ze zegt, een mens heeft soms niet veel nodig om tevreden te zijn. 

Hier ook gestort, bedankt Rabo 

Ik heb ook de 50 euro gekregen. Bedankt Rabo!!
3 keer 50 euro ontvangen.
1 keer voor mijn echtgenote
1 keer voor mijn zoon
1 keer voor mezelf
De koersen van onze 3 fondsen zijn ook al met 279,28€ gestegen.
Dus totaal van 429,28 € op een betaald bedrag van 3286,6€.
Superaanbod en opbrengst van 13% op nog geen maand tijd !!!
Bedankt Rabo en tot de volgende actie.
Bedrag heb ik rechtgezet, meteen foutje in de berekening weg gewerkt.
1 keer voor mijn echtgenote
1 keer voor mijn zoon
1 keer voor mezelf
De koersen van onze 3 fondsen zijn ook al met 279,28€ gestegen.
Dus totaal van 429,28 € op een betaald bedrag van 3286,6€.
Superaanbod en opbrengst van 13% op nog geen maand tijd !!!
Bedankt Rabo en tot de volgende actie.
Bedrag heb ik rechtgezet, meteen foutje in de berekening weg gewerkt.
Laatst gewijzigd door Lowietje2 op 30 november 2014, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Maak er 429,28 € winst en dus 13% van
ben ook op een gelijkaardige actie ingegaan maar dat was begin van de zomer, de beurzen zijn daarna gedaald, dus niet zoveel winst gemaakt, op een bepaald moment was het verlies bijna zo groot als de bonus van 50 euro, momenteel maak ik 8% winst bonus inbegrepen, mooi toch.
het gras is altijd groener aan de overkant