Bpost
TIP
Re: Bpost
Super nieuws voor BpostJintro schreef: ↑22 november 2021, 12:30 Dit zal men niet tegenkomen bij de post: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/22 ... wommelgem/
Het is goed dat ze controles doen bij koerierbedrijven. Die koeriers werken zich kapot en worden amper betaald.
joshua41 schreef: ↑22 november 2021, 12:56Zaterdag middag reed ik met de fiets toen een PNL wagen mij voorbijreed. Op dat moment schreeuwde de jonge bijzitter door zijn open raam, een of ander jungle kreet. Dat is uiteraard om op te schrikken en eventueel te doen vallen. Ik hoorde ze nog lachen zwaaien en roepen toen ze 50 m verder afsloegen.
Die waren zich dan kapot aan het amuseren.
Marcel1 schreef: ↑22 november 2021, 17:38
Zaterdag middag reed ik met de fiets toen een PNL wagen mij voorbijreed. Op dat moment schreeuwde de jonge bijzitter door zijn open raam, een of ander jungle kreet. Dat is uiteraard om op te schrikken en eventueel te doen vallen. Ik hoorde ze nog lachen zwaaien en roepen toen ze 50 m verder afsloegen.
Die waren zich dan kapot aan het amuseren.
Haha, lol
Laatst gewijzigd door joshua41 op 22 november 2021, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aan de vorige 2 posters: gelieve jullie quoting te verzorgen aub! Dank.
Wanneer je ziet dat het niet juist is, dan kan je het nog enige tijd corrigeren met de "Wijzig bericht" knop...
Wanneer je ziet dat het niet juist is, dan kan je het nog enige tijd corrigeren met de "Wijzig bericht" knop...
Als je zoveel posts intikt op zulke korte termijn dan waan je je al snel semi-mod. Mss word je zelfs aangenomen want de echte mod heeft niet zoveel vrije tijd, en hier is wel wat werk aan de winkel de laatste tijd. 

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Modereren doet een moderator en dat ben ik tot nader inzien niet.
Je kan op verschillende manieren quoten en ook op verschillende manieren een link plaatsen. Zolang de lezer de boodschap begrijpt, lijkt het mij ok. Waar ik wel een hekel aan heb, is dat men de laatste post quote ... Maar als dat anderen niet stoort dan is dat enkel mijn probleem.
Je kan op verschillende manieren quoten en ook op verschillende manieren een link plaatsen. Zolang de lezer de boodschap begrijpt, lijkt het mij ok. Waar ik wel een hekel aan heb, is dat men de laatste post quote ... Maar als dat anderen niet stoort dan is dat enkel mijn probleem.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad. En ik ook niet.
Inderdaad.
Waar ik een hekel aan heb, is dat het niet duidelijk is waarop men reageert.
Om dat duidelijk te maken, moet je niet de volledige post quoten, enkel de referentie is voldoende inderdaad.
Als je iets post zonder quote, dan betekent dat voor mij een "algemene" reactie in het topic, niet per se een reactie op de voorgaande post.
Vele mensen hebben ook aan hekel aan jou eindeloze, nutteloze, inhoudsloze, betweterige berichtenstroom. En daar veranderd ook weinig aan...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je kan Oppersmurf vragen of je een online-les mag geven ivm berichten plaatsen op fora. Een andere les kan dan weer over de dt-regel gaan, het gebruik van komma"s of het indelen van alinea's.
Ondertussen dikken onze posts weer aan zijn we way out off-topic. Dus kappen maar!
Ondertussen dikken onze posts weer aan zijn we way out off-topic. Dus kappen maar!

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.pukkie007 schreef: ↑22 november 2021, 23:01 Je kan Oppersmurf vragen of je een online-les mag geven ivm berichten plaatsen op fora. Een andere les kan dan weer over de dt-regel gaan, het gebruik van komma"s of het indelen van alinea's.
Ondertussen dikken onze posts weer aan zijn we way out off-topic. Dus kappen maar!![]()
En dat enkel maar omdat ik vraag om correct te quoten... hoe belangrijk kan men iets vinden ?!?
Ok, komt in ordeEarthNvstr1 schreef: ↑22 november 2021, 18:41 Aan de vorige 2 posters: gelieve jullie quoting te verzorgen aub! Dank.