Brederode
TIP
Re: Brederode
Brederode is precies gestopt met de inkoop van eigen aandelen. ![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
Bij Argenta nog geen spoor van het dividend...
? Bij andere banken staat dit dividend reeds netjes op de rekening!?
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Argenta is altijd wat later. De dag na het dividend wordt het verwerkt en de volgende dag staat het erop.aerts2000 schreef:Bij Argenta nog geen spoor van het dividend...? Bij andere banken staat dit dividend reeds netjes op de rekening!?
Her en der lees ik dat het dividend bruto wordt gestort zonder enige afhouding van voorheffing oa Keytrade, Binck Bank Nederland. zeer vreemd.
Bij Binck (Nederland) in eerste instantie ook 27% ingehouden als bronheffing. Na lange discussies met hen is de bronheffing 0% geworden. Het betreft namelijk geen regulier dividend maar een teruggave van gestort kapitaal.
Bij ABN AMRO (Nederland) nog niets geboekt.
Bij ABN AMRO (Nederland) nog niets geboekt.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ondertussen staat het bedrag van het dividend wel op mijn rekening (zonder voorafgaandelijke melding, wat bij andere aandelen wel steeds via aankondiging gebeurt). Zeer eigenaardig... Misschien zit mijn telefoontje van gisteren met Argenta er voor iets tussen?
Ondertussen staat het bedrag van het dividend wel op mijn rekening (zonder voorafgaandelijke melding, wat bij andere aandelen wel steeds via aankondiging gebeurt). Zeer eigenaardig... Misschien zit mijn telefoontje van gisteren met Argenta er voor iets tussen?
aerts2000 schreef:Bedankt voor jullie antwoorden.
En ook zonder voorheffing gekregen?
En ook zonder voorheffing gekregen?
Via argenta 0.511 euro per aandeel gekregen valutadatum 25/05
(zonder voorafgaandelijke melding, wat bij andere aandelen wel steeds via aankondiging gebeurt)
Alle andere dividenden komen bij Argenta direct op mijn rekening. Welke aankondiging komt er dan bij U?
(zonder voorafgaandelijke melding, wat bij andere aandelen wel steeds via aankondiging gebeurt)
Alle andere dividenden komen bij Argenta direct op mijn rekening. Welke aankondiging komt er dan bij U?
Marc. schreef:En ook zonder voorheffing gekregen?
Als de ex dividend dag op een andere dag valt dan de uitbetalingsdag dan komt er inderdaad een aankondiging in uw effectenportefeuille.
Nog geen dividend ontvangen hier @KBC ...
Is dat bij Brederode altijd het geval ? Of is dat nu uitzonderlijk ?Joost1000 schreef:Het betreft namelijk geen regulier dividend maar een teruggave van gestort kapitaal.
@VTEC: Bij KBC of Bolero? Bij mij stond het vandaag op mijn effectenrekening bij Bolero ( weliswaar met afhouding van de RV).
@annetje: Ik vermoed eenmalig, er is eigenlijk niet veel over gezegd geweest door Brederode.
Mvg,
Geblin
@annetje: Ik vermoed eenmalig, er is eigenlijk niet veel over gezegd geweest door Brederode.
Mvg,
Geblin
Is de laatste jaren altijd een "terugbetaling van gestort kapitaal" geweest.
Heb bij Binck (Nederland) het "dividend" sinds donderdag juist op mijn rekening staan, bij ABN AMRO nog niets gezien.
Heb bij Binck (Nederland) het "dividend" sinds donderdag juist op mijn rekening staan, bij ABN AMRO nog niets gezien.
Op 29 mei nieuwe creditnota voor Brederode gekregen.Marc. schreef:Via argenta 0.511 euro per aandeel gekregen valutadatum 25/05
Terugname van vorige couponbetaling en nieuwe couponbetaling van 0,7 euro per aandeel met valutadatum 25/5