Carrefour Golden Visa card - uw ervaringen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Carrefour Golden Visa card - uw ervaringen?
Donderdag 18/7 iets voor 22u van Keytrade volgende summiere reactie ontvangen:
Momenteel is het nog niet mogelijk om een upgrade aan te vragen voor uw nieuwe visa kaart.
Dit zal pas mogelijk zijn vanaf september.
Als u verder nog vragen heeft kan u ons altijd bereiken op het volgende nummer 0267/99.000 van maandag t.e.m vrijdag van 9u tot 22u.
Een mens vraagt zich dan af waarom ze het dan al op hun website vermelden.
Momenteel is het nog niet mogelijk om een upgrade aan te vragen voor uw nieuwe visa kaart.
Dit zal pas mogelijk zijn vanaf september.
Als u verder nog vragen heeft kan u ons altijd bereiken op het volgende nummer 0267/99.000 van maandag t.e.m vrijdag van 9u tot 22u.
Een mens vraagt zich dan af waarom ze het dan al op hun website vermelden.
Inderdaad wel raar. Opstart foutje zeker
Je bent niet de enige met die gedachte.
Hallo, ik wil wel even reageren. Ik heb reeds vele jaren de cc van carrefour (gold) met een limiet van 5000 euro. Ik heb deze destijds genomen omwille van de gratis verzekeringen alhoewel ik ze nooit heb nodig gehad tot nu toe. Ik betaal quasi alle grote uitgaven hiermee, verschillende reizen per jaar, vliegtickets en zo meer. Ik spaar hier ook punten mee (big bonus) waarmee ik jaarlijks toch de kost van de kaart meer dan recupereer. Ik heb gekozen om niet met een domiciliëring te betalen en betaal dus maandelijks stipt alle uitgaven. Nooit problemen gehad om deze kaart ergens te gebruiken. Ik ben er eigenlijk heel tevreden van. Er is ook een app waarmee je alles kan bekijken, je uitgaven, je uittreksels, je kan (tegen een kost weliswaar) je krediet verhogen indien dat zou moeten.
Ondertussen hebben meerdere mensen in mijn kennissenkring en familie wel zo een kaart en gebruiken die naar tevredenheid. Dit wou ik toch ook even meegeven.
Ondertussen hebben meerdere mensen in mijn kennissenkring en familie wel zo een kaart en gebruiken die naar tevredenheid. Dit wou ik toch ook even meegeven.