Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
BaseOpelZafira schreef:Op welke gsmnetwerk zit carrefour Mobile?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Carrefour Mobile zit op BASE maar ik vind het merkelijk goedkoper (heeft enkel prepaid).
Over niet toegekende punten bij Carrefour Mobile, ondertussen heb ik vandaag een mailtje gehad dat de punten me alsnog zullen toegekend worden met excuses voor de laattijdigheid.
De klantenservice van Carrefour Mobile is blijkbaar ook een pak goedkoper dan bij veel andere operatoren. Medewerkers die geen of zeer gebrekkig Nederlands spreken, medewerkers die zeer onvriendelijk en arrogant zijn. Ongelofelijk lange wachttijden,...
Als dit allemaal geen probleem is wordt dan gerust klant bij Carrefour Mobile.
Als dit allemaal geen probleem is wordt dan gerust klant bij Carrefour Mobile.
de communicatie ivm die 1200 bonuspunten vond ik ook niet duidelijk, gelukkig zag ik ook die bon op een later kasticket zodat ik ook mijn korting heb, 50% is toch mooi meegenomen.Louis schreef:In het sms-bericht wordt niets gezegd over bijkomende voorwaarden zoals bijvoorbeeld die bon.
Ik heb copie van de kassatickets (met datum en codes van de herlaadbeurten) doorgestuurd samen met mijn gsm-nummer waarop deze geactiveerd werden.
Carrefour-Mobile kan de juistheid van die gegevens makkelijk nakijken.
Ik verwacht dan ook de punten op mijn kaart te krijgen!
Maar iemand die zelden naar de Carrefour gaat en bvb enkel voor die herlading zou gaan, heeft nooit zo'n bon gehad. Tja.
Ik ben nu een paar maanden bij carrefour mobile, het enige waar ik last van heb is een slechtere ontvangst bij mij thuis dan vroeger toen ik bij proximus was.
Mvg
MG
Mvg
MG
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Mja vroeger had ik bij mij thuis slechtere ontvangst bij Proximus dan bij Mobistar of Base. Dat kan altijd dat dit verschilt van netwerk tot netwerk.mijn_geld schreef:Ik ben nu een paar maanden bij carrefour mobile, het enige waar ik last van heb is een slechtere ontvangst bij mij thuis dan vroeger toen ik bij proximus was.
Iedereen kan nu bellen zonder einddatum bellen met een ander carrefournummer (tot 3 per kaart) aan 0,06€/min. Je kan dit als bestaande klant ook doen met een nieuw nummer. Wel spijtig voor mensen die reeds 2 nummers hebben bij Carrefour Mobile.
http://www.carrefour.eu/mobile/promos-f ... fm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carrefour.eu/mobile/promos-f ... fm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hebben de peters van de peterschapsactie hun 10 € vlot gekregen ?
Ik heb er ééntje niet ontvangen, heb ze toch maar even een mailtje gestuurd, benieuwd of het nog opgelost geraakt en of die nieuwe klant de 3x10 euro ook gaat ontvangen.
Ik heb er ééntje niet ontvangen, heb ze toch maar even een mailtje gestuurd, benieuwd of het nog opgelost geraakt en of die nieuwe klant de 3x10 euro ook gaat ontvangen.
Bij mij lukte het toch niet om met mijn bestaand carrefour gsm-nr een nieuw carrefour gsm-nr (wat nog net via de peterschapsactie was overgeschakeld) op te geven voor deze actie. Nochtans is dit wel een nieuw nummer want geen oproepen voor 13/04/11 zoals ze zelf opgeven.Vaganzza schreef:Iedereen kan nu bellen zonder einddatum bellen met een ander carrefournummer (tot 3 per kaart) aan 0,06€/min. Je kan dit als bestaande klant ook doen met een nieuw nummer. Wel spijtig voor mensen die reeds 2 nummers hebben bij Carrefour Mobile.
Misschien moet het dus echt een nieuw nummer zijn wat je via die family-pack-actie moet aankopen.
Heb mijn moeder overgeschakeld naar carrefour mobile en mijn vader opgegeven als peter.mijn_geld schreef:Hebben de peters van de peterschapsactie hun 10 € vlot gekregen ?
Mijn moeder heeft wel reeds de eerste 10 eur op haar kaart staan, maar mijn vader heeft als peter die 10 eur nog niet gezien.
Heb dus ook maar email naar klantendienst gestuurd.
Heb zo een family pack gekocht (2 Carrefour Mobile-kaarten ) voor 15 euro met elk 15 euro belwaarde.
De eerste zit in een nieuwe Gsm, werkt reeds en heeft de 15euro belwaarde.
Voor de 2e kaart heb ik nummeroverdracht aangevraagd, waar ik nu op wacht.
2 vragen:
Hoe word je verwittigd dat de nummeroverdracht OK is en je de sim-kaart kan gebruiken?
Het is toch geen probleem om aan family tarief te verbinden als je voor één van de kaarten nummeroverdracht hebt aangevraagd?
De eerste zit in een nieuwe Gsm, werkt reeds en heeft de 15euro belwaarde.
Voor de 2e kaart heb ik nummeroverdracht aangevraagd, waar ik nu op wacht.
2 vragen:
Hoe word je verwittigd dat de nummeroverdracht OK is en je de sim-kaart kan gebruiken?
Het is toch geen probleem om aan family tarief te verbinden als je voor één van de kaarten nummeroverdracht hebt aangevraagd?
Vandaag een mailtje gekregen dat ze het in orde gebracht hebben.mijn_geld schreef:Hebben de peters van de peterschapsactie hun 10 € vlot gekregen ?
Van zodra je huidige sim kaart niet meer actief is, kan je je sim kaart van carrefour in je gsm steken en dan zal je die kunnen gebruiken.Obby schreef: Hoe word je verwittigd dat de nummeroverdracht OK is en je de sim-kaart kan gebruiken?
idem hier, ook net mailtje gekregenmijn_geld schreef:Vandaag een mailtje gekregen dat ze het in orde gebracht hebben.mijn_geld schreef:Hebben de peters van de peterschapsactie hun 10 € vlot gekregen ?