Carrefour Mobile
-
- Sr. Member
- Berichten: 339
- Lid geworden op: 25 aug 2009
- Contacteer:
Re: Carrefour Mobile
Hebben jullie ook problemen om tijdig een sms te krijgen dat er een bericht op je voicemail staat?
Ik heb net de test bij mezelf gedaan en heb nog steeds geen melding gekregen dat er iets op mijn voicemail staat...![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Ik heb net de test bij mezelf gedaan en heb nog steeds geen melding gekregen dat er iets op mijn voicemail staat...
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Re: Carrefour Mobile
Dat duurt bij mij soms ook wel even of ik krijg geen sms.
Ook het ontvangen van een sms met je tegoed saldo durft ook wel is op zich laten wachtten bij mij.
Opdat vlak schiet het allemaal wat tekort wat mij betreft.
Ook het ontvangen van een sms met je tegoed saldo durft ook wel is op zich laten wachtten bij mij.
Opdat vlak schiet het allemaal wat tekort wat mij betreft.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Re: Carrefour Mobile
Ik heb belwaarde op mijn sim-kaart en ik kan aan niemand bellen . Ik heb andere sim-kaart ingestoken en ik kon wel bellen. het probleem zit niet in gsm.
Re: Carrefour Mobile
Is de gsm wel sim lock vrij ?
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Re: Carrefour Mobile
Ikzelf ben sterk bedrogen met prepaid ZEN proximus.
Per herlaadbeurt van 15 euro kreeg ik een bericht dat ik voor 6OO gratis belminuten beschikte, opgesplitst in bellen naar vast en gsm, + 5 euro per herlading tot 50 euro en een webdeal...
Ja, de berichten kreeg ik binnen, maar ik bleef steeds betalend bellen, uiteindelijk werd mijn klacht serieus genomen en bleek voor 21000 gratis minuten te hebben, bleven "steken" in het systeem... nadat men die fout ontdekte sloot men het dossier zonder gevolg.
Nu krijg ik de promo dus wel, maar alle andere verloren gratis belminuten zijn dus nooit toegekend.
Let ook op: men heeft al je gegevens als je online een sim besteld.
Zelfs met Play and Gold... stonden naam adres ect op voorhand ingevuld, geef je simkaart dus nooit weg...
Het adres veranderen kan enkel via een inschrijving op de E diensten. Enfin zero privacy.
Bellen met Proximus blijft ook ziekelijk duur. Hoera Carrefour: de klantendienst bij Proximus trekt op geen zak , bij Carrefour ook niet maar je betaald véél minder, en ik krijg bij Carrefour ook 5 euro gratis per maand tot 60 euro.
Base: is abnormaal duur, promo's zijn puur bedrog. Mobistar: geen signaal... Telenet: steeds offline, allerlei problemen, aarrgh en ook niet goedkoop. King Kong ja tarara, voor 90 euro per maand mag dat wel...
Per herlaadbeurt van 15 euro kreeg ik een bericht dat ik voor 6OO gratis belminuten beschikte, opgesplitst in bellen naar vast en gsm, + 5 euro per herlading tot 50 euro en een webdeal...
Ja, de berichten kreeg ik binnen, maar ik bleef steeds betalend bellen, uiteindelijk werd mijn klacht serieus genomen en bleek voor 21000 gratis minuten te hebben, bleven "steken" in het systeem... nadat men die fout ontdekte sloot men het dossier zonder gevolg.
Nu krijg ik de promo dus wel, maar alle andere verloren gratis belminuten zijn dus nooit toegekend.
Let ook op: men heeft al je gegevens als je online een sim besteld.
Zelfs met Play and Gold... stonden naam adres ect op voorhand ingevuld, geef je simkaart dus nooit weg...
Het adres veranderen kan enkel via een inschrijving op de E diensten. Enfin zero privacy.
Bellen met Proximus blijft ook ziekelijk duur. Hoera Carrefour: de klantendienst bij Proximus trekt op geen zak , bij Carrefour ook niet maar je betaald véél minder, en ik krijg bij Carrefour ook 5 euro gratis per maand tot 60 euro.
Base: is abnormaal duur, promo's zijn puur bedrog. Mobistar: geen signaal... Telenet: steeds offline, allerlei problemen, aarrgh en ook niet goedkoop. King Kong ja tarara, voor 90 euro per maand mag dat wel...