Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
Misschien eens proberen bellen naar de klantendienst (nummer 1989). Ik heb hen gisteren gebeld met een probleem, maar ben jouw vraag vergeten te stellen (dom dom domMeOnline schreef:Klopt dus niet hé? Heb al gemaild naae Carrefour Mobile, zonder resultaat tot nu toe...
![Embarrassed :-[](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/embarrassed.gif)
In ieder geval mijn probleem was dat ik niet goed kon lezen. Wanneer je zo'n Back 2 school pakket koopt en je herlaadt die 15 euro, dan moet je blijkbaar de 2 simkaarten in de respectievelijke gsm's steken en pas dan herladen. Ik heb dit uiteraard niet zo gevolgd, probleem: mijn vrouw geraakte niet aan die 15€ belwaarde. Eerste poging om te bellen: mislukt (niemand vrij en telefoon werd automatisch afgelegd). Direct een tweede poging ondernomen en had toen direct iemand aan de lijn. Een vriendelijke mevrouw, duidelijk Franstalig maar deed haar uiterste best om Nederlands te spreken (niets op aan te merken dus), heeft dit probleem direct opgelost door handmatig die 15€ belwaarde bij mijn vrouw haar nummer bij te schrijven.
Ik ben eigenlijk al heel tevreden met de service en heb mij ook geregistreerd op de website. Heel handig dat je kan zien hoeveel je per dag verbruikt en ik moet zeggen: ik voel het nu precies al dat ik een pak minder kosten heb.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik zit ondertussen reeds meer dan 1 jaar bij carrefour. Ik herinner mij nog dat ik heel lang aan het wachten was op die sms. Maar bleek niet nodig te zijn. Ik weet niet meer precies hoe de vork aan de steel zit, maar dat van wachten op een sms is niet meer van toepassing.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kan je hiervan een voorbeeld geven. Heb even vluchtig gekeken op de website, maar niet onmiddelijk één gevonden.Miss Moneypenny schreef:Hoi,
Mss maar bijkomstig maar toch....ook al eens gelet op hun zeeer frequente en storende taalfouten ??op de site ?
Maar ja, carrefour is dus duidelijk van franse origine nietwaar. Je kan blijkbaar ook niet alles hebben, goedkoop bellen en perfecte nederlandse vertalingen !
Ik heb al geprobeerd om de opneemtijd (voordat die doorgeschakeld wordt naar de voicemail) te verlengen naar 30 seconden (het maximum). Echter wanneer ik de code vermeldt in de gebruikershandleiding (**61*+32verdere gsmnr zonder 0**30#) dan krijg ik altijd de melding "niet toegestaan". Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik vind ook geen manier om dit ofwel via de site ofwel via de voicemail zelf te veranderen.
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
@jawadde,
taalfouten ...wel op de homepagina reeds het volgende :
"U betaalt alleen wat u verbruikt
Met Carrefour Mobile betaalt u per seconde na de eerste belminuut. En bovendien betaald u geen enkel connectiekosten"
betaald u met een d ?
het nummeroverdraagformulier begint ook met een kanjer van een fout :
Formulier bestemt voor de dienst Carrefour Mobile ......bestemt met een t ?
Maar los van dat alles.....ik heb een mail gestuurd om een nummeroverdracht te doen en ik merk dat dit bericht zelfs nog niet gelezen is. Dit lijkt mij toch redelijk lang te duren of is de klantendienst weinig bemand mss ?
Of moet ik wel degelijk dit aanvraagformulier versturen met de post ?
Iemand die iets meer weet ?
Met Carrefour Mobile betaalt u per seconde na de eerste belminuut. En bovendien betaald u geen enkel connectiekosten"
betaald u met een d ?
Maar los van dat alles.....ik heb een mail gestuurd om een nummeroverdracht te doen en ik merk dat dit bericht zelfs nog niet gelezen is. Dit lijkt mij toch redelijk lang te duren of is de klantendienst weinig bemand mss ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja, je hebt gelijkMiss Moneypenny schreef:@jawadde,
betaald u met een d ?
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Ik heb het formulier verstuurd met de post. Je moet na een viertal dagen niet wachten op die sms. Gewoon de simkaart uitproberen, en ja hoor, het werkt
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
@jawadde
Bon,
ik zal de mensen nog tot maandagavond geven en dan stuur ik de aanvraag toch maar via de post door.
Toch raar dat er geen antwoord komt via mail.
Bon,
ik zal de mensen nog tot maandagavond geven en dan stuur ik de aanvraag toch maar via de post door.
Toch raar dat er geen antwoord komt via mail.
Ik ben ondertussen ook overgestapt, ging eigenlijk heel vlot. Een sms heb ik ook niet gekregen, ik had door dat ik van het proximus netwerk gevlogen was.
Dat probleem heb ook... Dus ervaringen welkom.Tellanogo schreef:Ik heb al geprobeerd om de opneemtijd (voordat die doorgeschakeld wordt naar de voicemail) te verlengen naar 30 seconden (het maximum). Echter wanneer ik de code vermeldt in de gebruikershandleiding (**61*+32verdere gsmnr zonder 0**30#) dan krijg ik altijd de melding "niet toegestaan". Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik vind ook geen manier om dit ofwel via de site ofwel via de voicemail zelf te veranderen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik heb het gisteren getest: de Back 2 school aanbieding is niet automatisch geactiveerd wanneer je overgestapt bent met nummerbehoud. Ik hoop dat MeOnline snel dat mailtje krijgt met een antwoord... Anders toch maar eens bellen naar de klantendienst.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Ik ben dus niet alleen. Nu nog iemand vinden die een oplossing weet...Vaganzza schreef:Ik ben ondertussen ook overgestapt, ging eigenlijk heel vlot. Een sms heb ik ook niet gekregen, ik had door dat ik van het proximus netwerk gevlogen was.
Dat probleem heb ook... Dus ervaringen welkom.Tellanogo schreef:Ik heb al geprobeerd om de opneemtijd (voordat die doorgeschakeld wordt naar de voicemail) te verlengen naar 30 seconden (het maximum). Echter wanneer ik de code vermeldt in de gebruikershandleiding (**61*+32verdere gsmnr zonder 0**30#) dan krijg ik altijd de melding "niet toegestaan". Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik vind ook geen manier om dit ofwel via de site ofwel via de voicemail zelf te veranderen.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Ik heb het ook getest en ook hier van hetzelfde, heb zelfs al eens "school + gsm nr van mijn vrouw" gesmst naar 1988 en dan krijg ik een bericht terug dat de promotie niet meer geldig isVaganzza schreef:Ik heb het gisteren getest: de Back 2 school aanbieding is niet automatisch geactiveerd wanneer je overgestapt bent met nummerbehoud. Ik hoop dat MeOnline snel dat mailtje krijgt met een antwoord... Anders toch maar eens bellen naar de klantendienst.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Ik ben al paar jaar klant bij carrefour mobile, eerste jaar via automatische herlaadbeurt. Hebben jullie al na overstap met nummerbehoud herladen via code op kasticket? Normaal zouden dan alle promo's automatisch geactiveerd moeten zijn, was toch zo bij mij. maar daarvoor wel eerst herladen met bestaande code op kasticket van startersbox (nadat nummer overgedragen is naar carrefour mobile) en dus niet online via creditcard ofzo.Tellanogo schreef:Ik heb het ook getest en ook hier van hetzelfde, heb zelfs al eens "school + gsm nr van mijn vrouw" gesmst naar 1988 en dan krijg ik een bericht terug dat de promotie niet meer geldig isVaganzza schreef:Ik heb het gisteren getest: de Back 2 school aanbieding is niet automatisch geactiveerd wanneer je overgestapt bent met nummerbehoud. Ik hoop dat MeOnline snel dat mailtje krijgt met een antwoord... Anders toch maar eens bellen naar de klantendienst.
Ander probleem zou kunnen zijn dat je 1 herlading binnen de maand moet maken om van dit tarief te genieten. Er loopt nu ook een sms-promotie waarbij ze na mijn eerste herlading ook moeilijk deden en zeiden dat je eerste keer 2x moet herladen en nadien telkens binnen de maand om van promo te genieten. Na klantendienst gebeld te hebben hebben ze promo toch geactiveerd na 1ste herlading aangezien er niets vermeld stond in hun oorspronkelijk smsje dat ik eerste keer 2x diende te herladen. Zou dus ook kunnen dat jullie promo van aan 0,01 eur bellen pas geactiveerd is na 2 herladingen (op beiden nieuwe sim-kaarten). Maar is voor mij ook gissen aangezien ik deze promo van 0,01 eur bellen nooit gehad heb.
Ja dat heb ik gedaan (15€), ik heb ook nog apart 2 automatische herlaadkaarten gekocht (1 voor elke gsm), maar die ga ik pas op 2 september herladen. Maar normaal zou die promo nu toch al moeten lopen of is dat pas nadat ik die automatische herlaadkaart herladen heb?Yvekes schreef:Ik ben al paar jaar klant bij carrefour mobile, eerste jaar via automatische herlaadbeurt. Hebben jullie al na overstap met nummerbehoud herladen via code op kasticket? Normaal zouden dan alle promo's automatisch geactiveerd moeten zijn, was toch zo bij mij. maar daarvoor wel eerst herladen met bestaande code op kasticket van startersbox (nadat nummer overgedragen is naar carrefour mobile) en dus niet online via creditcard ofzo.Tellanogo schreef:
Ik heb het ook getest en ook hier van hetzelfde, heb zelfs al eens "school + gsm nr van mijn vrouw" gesmst naar 1988 en dan krijg ik een bericht terug dat de promotie niet meer geldig is
Ik vermoed dus dat er een 2de herlading nodig is om promo te activeren. na herlading binnen de 30 dagen geniet u steeds van tarief 0,01 eur bellen naar zelf gekozen nieuw carrefour-nummer. Ik vermoed dus dat u uw eigen kaart + die van uw vrouw eerst opnieuw moet herladen. Dit kan reeds aan 4 eur. Nadien kan u in de maand erop die automatische herlaadkaart activeren zodat beide kaarten iedere maand herladen worden.
U zou ook nu reeds automatische herlaadkaart kunnen activeren. die promo is toch slechts een jaar geldig, dus u zal er geen maand door verliezen om nu reeds te activeren.
U zou ook nu reeds automatische herlaadkaart kunnen activeren. die promo is toch slechts een jaar geldig, dus u zal er geen maand door verliezen om nu reeds te activeren.
2 X overschakeling gekend en 2 X geen SMS berichtTellanogo schreef:Heb jij een bericht gekregen toen je vorige sim kaart er nog in zat? Op de site staat dat je daar op moet wachten...
van simyo naar Aldi Talk
Van Aldi Talk naar Mobile Vikings
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
geen sluikreclame hoor!
da's 1000 SMS'en/maand
62 min. bellen incl./maand
1 GB EDGE/3G internetverkeer via gsm (dat krijg je NOOIT op)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
prima helpdesk, alles online (dus ook on the road) raadpleegbaar (uitgaand/ingaande/SMS gesprekken)
voor 15 EURO/maand.
Daar mijn vrouw zelden of nooit belt met haar gsm, is 2 Carrefour's nemen à 4 €/maand te duur.
Ik heb dat mobiel internet al regelmatig gebruikt (dagelijks pendelen, openingsuren bekijken vooraleer je nutteloos omrijdt, telefoon van iemand, mails,....)
oké, is duurder dan Carrefour Mobile, maar als je alles uitrekent wat je krijgt voor 15 € is 'peanuts'
Mocht je klant willen worden, mag je mij een pm sturen
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Je krijgt gewoon een gratis herlading als je als klant een nieuwe aanwerft
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
allemaal pré-paid (dus elke maand opzegbaar), je kan ook automatisch domiciliëren e.d.
via sms betalen, paypal,....