Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
@ Miss Moneypenny
Ik heb dit probleem ook gehad, maar na anderhalve week was dit automatisch opgelost. Natuurlijk als het langer duurt, dan kan je best eens bellen.
Ik heb dit probleem ook gehad, maar na anderhalve week was dit automatisch opgelost. Natuurlijk als het langer duurt, dan kan je best eens bellen.
Exact 1 maand nadat ik klant werd heb ik een sms gekregen om nu te herladen vanaf 12€ en dit dan te verdubbelen. Uiteraard heb ik dit nu gedaan voor 50€ Zo, nu zal ik jaren verder kunnen
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik heb ondertussen toch al wel enkele dingen meegemaakt.
Bijvoorbeeld:
Als ik in het buitenland zit worden mij onterecht kosten aangerekend. Mijn vriendin ook.
Als men mij belt en op mijn voicemail terecht komt moet ik betalen omdat ze op mijn voicemail komen!
Echt een aantal rare dingen als ik het overzicht raadpleeg online. 2,1 euro onterecht kosten!
Ik raad jullie aan jullie verbruik te controleren online, want bij ons waren er al enkele fouten ontdekt, maar dat kost je wel geld!
Bijvoorbeeld:
Als ik in het buitenland zit worden mij onterecht kosten aangerekend. Mijn vriendin ook.
Als men mij belt en op mijn voicemail terecht komt moet ik betalen omdat ze op mijn voicemail komen!
Echt een aantal rare dingen als ik het overzicht raadpleeg online. 2,1 euro onterecht kosten!
Ik raad jullie aan jullie verbruik te controleren online, want bij ons waren er al enkele fouten ontdekt, maar dat kost je wel geld!
Goed om weten dat je je voice mail moet afzetten wanneer je naar het buitenland gaat.
Blijkbaar kan je nu ook je bonuspunten van de Carrefour Bonus Card omzetten in belwaarde:
http://www.carrefour.eu/mobile/product_0229.cfm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carrefour.eu/mobile/product_0229.cfm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zo'n addertjes onder het gras hebben ze (bijna) allemaal. Bij proximus pay&go generation betaal ik een goeie 10 cent om mijn saldo te raadplegen als ik in het buitenland ben.
Ik kreeg dit berichtje onlangs ook; heb dan voor 30 euros herlaad, maar ik heb de beloofde verdubbeling nog niet gezien hoor, dit na 3 dagen nu toch al.Vaganzza schreef:Exact 1 maand nadat ik klant werd heb ik een sms gekregen om nu te herladen vanaf 12€ en dit dan te verdubbelen. Uiteraard heb ik dit nu gedaan voor 50€ Zo, nu zal ik jaren verder kunnen
Bij mij stond dat er onmiddellijk op. Heb je ook al eens ingelogd via de website? Indien het daar ook niet tussen staat, zou ik eens bellen naar de klantendienst.
Ja heb ik gedaan, ik stuurde ook een mailtje naar de klantendienst maar kreeg hierop geen respons.Vaganzza schreef:Bij mij stond dat er onmiddellijk op. Heb je ook al eens ingelogd via de website? Indien het daar ook niet tussen staat, zou ik eens bellen naar de klantendienst.
Zal ze nu ook eens bellen, dankje
Bellen heeft meer effect dan mailen, ik spreek uit ondervinding
al 8 jaar ongewijzigde tarievenburcht1 schreef:SIMYO als alternatief ??
5 cent naar vaste lijn.
0,20 €/min. naar niet simyo = ripp-off voor een pure internetbedrijf.....
killer formule van hen zou zijn: 5 cent sms en simyo => simyo
max. 15 cent naar andere netwerken mobiel.
maar ja, eerst lokken met 5 cent, en jaaaaren niets veranderen.....
zie mijn nieuwe topic
viewtopic.php?f=25&t=9580
Ik heb reeds jaren een prepaid-kaart van base. Ik bel weinig, met 30 kom ik minsten 10 maanden toe. Ik verhoog meestal met 30 € omdat ik dat voor 12 cent naar Base kan bellen en 12 cent tijdens daluren.
Ik sta nogal sceptisch tegenover nummeroverdracht. Als je zo'n formulier opstuurt dan hebben ze ineens al je gegevens. Heeft er iemand al gemerkt dat ze meer reclame per post of via GSM kregen ? De kleine lettertjes van zo'n gsm overdracht formulieren bepalen waarschijnlijk dat je gegevens ook aan derde partijen mogen worden doorgegeven voor 'marketingdoeleinden' of dergelijke.
Tot hiertoe heb ik weinig last van ongevraagde telefoons op mijn gsm. Ik wil dat zo houden. Mijn herlaadkaarten koop ik cash. Mijn provider hoeft mijn adres of zelfs mijn naam niet te weten. Zo kunnen ze zich niet bezondigen aan ongevraagde reclame op mijn adres.
Op mijn vaste lijn wordt ik regelmatig ge-ambeteerd met de vraag of ik een GSM heb en bij welke provider ik zou zitten. Ik probeer dan kordaat en beleefd te vragen dat ze nota nemen dat ik hierover niet gecontacteerd wil worden. Het is echter hopeloos. Er zijn zoveel verschillende verkopers ( providers, verdeelpunten, business verdeelpunten, ....) . Soms worden ze zelfs ronduit onbeleefd als ik vraag welke gegevens ze juist over mij bijhouden en hoe deze verwijderd kunnen worden.
Ik zie ook veel andere gebeld worden op hun gsm of ze niet willen overstappen.
Ik sta nogal sceptisch tegenover nummeroverdracht. Als je zo'n formulier opstuurt dan hebben ze ineens al je gegevens. Heeft er iemand al gemerkt dat ze meer reclame per post of via GSM kregen ? De kleine lettertjes van zo'n gsm overdracht formulieren bepalen waarschijnlijk dat je gegevens ook aan derde partijen mogen worden doorgegeven voor 'marketingdoeleinden' of dergelijke.
Tot hiertoe heb ik weinig last van ongevraagde telefoons op mijn gsm. Ik wil dat zo houden. Mijn herlaadkaarten koop ik cash. Mijn provider hoeft mijn adres of zelfs mijn naam niet te weten. Zo kunnen ze zich niet bezondigen aan ongevraagde reclame op mijn adres.
Op mijn vaste lijn wordt ik regelmatig ge-ambeteerd met de vraag of ik een GSM heb en bij welke provider ik zou zitten. Ik probeer dan kordaat en beleefd te vragen dat ze nota nemen dat ik hierover niet gecontacteerd wil worden. Het is echter hopeloos. Er zijn zoveel verschillende verkopers ( providers, verdeelpunten, business verdeelpunten, ....) . Soms worden ze zelfs ronduit onbeleefd als ik vraag welke gegevens ze juist over mij bijhouden en hoe deze verwijderd kunnen worden.
Ik zie ook veel andere gebeld worden op hun gsm of ze niet willen overstappen.
Ik bel/sms ongeveer evenveel als jij, Stier. Ik ben overgestapt van Proximus naar Carrefour Mobile met nummeroverdracht. Heb dan ook het papier ingevuld en dan kon je onderaan een kruisje zetten dat ze je gegevens niet mogen uitwisselen aan derden. Ik heb totnogtoe niets van reclame ontvangen, zowel niet op GSM als per post.Stier schreef:Ik heb reeds jaren een prepaid-kaart van base. Ik bel weinig, met 30 kom ik minsten 10 maanden toe. Ik verhoog meestal met 30 € omdat ik dat voor 12 cent naar Base kan bellen en 12 cent tijdens daluren.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb ook nog geen reclame ontvangen (noch via de post noch via de gsm) en ik ben ondertussen al twee jaar klant. Bijzondere promoties krijg je uiteraard wel via een smsje (bv. herlaad je kaart en ontvang het dubbele van je beltegoed).
Is het opgelost geraakt?savantas schreef:Ja heb ik gedaan, ik stuurde ook een mailtje naar de klantendienst maar kreeg hierop geen respons.Vaganzza schreef:Bij mij stond dat er onmiddellijk op. Heb je ook al eens ingelogd via de website? Indien het daar ook niet tussen staat, zou ik eens bellen naar de klantendienst.
Zal ze nu ook eens bellen, dankje