Citi Visa 3%
Citi Visa 3%
Beste mede forumgebruikers,
Ik heb na de voorwaarden gelezen te hebben bij citi en hier op het forum de topics gelezen te hebben nog enkele vragen over de Citi Visa 3%
Hoe bepaald Citibank dat iets internetaankopen zijn ?
Via secure 3D ?
Is alles via Ogone internet ?
Hoe zit het met paypal, ik betaal regelmatig via paypal die gekoppeld is aan mijn mastercard, zijn alle paypal betalingen in de 3% ?
Dan nog een vraagje de 1% exemplaren :
- Citi Extra World MasterCard
- Citi Belgacom World MasterCard
Waarom zou je de BGC niet nemen boven de Citi, Citi leverd even 3% ipv 2% de 1e 3 maanden, maar de BGC houd daarna nog altijd 5% bij Belgacom aankopen.
http://www.citibank.be/nl/Kredietkaarte ... pe=15,1,16" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb na de voorwaarden gelezen te hebben bij citi en hier op het forum de topics gelezen te hebben nog enkele vragen over de Citi Visa 3%
Hoe bepaald Citibank dat iets internetaankopen zijn ?
Via secure 3D ?
Is alles via Ogone internet ?
Hoe zit het met paypal, ik betaal regelmatig via paypal die gekoppeld is aan mijn mastercard, zijn alle paypal betalingen in de 3% ?
Dan nog een vraagje de 1% exemplaren :
- Citi Extra World MasterCard
- Citi Belgacom World MasterCard
Waarom zou je de BGC niet nemen boven de Citi, Citi leverd even 3% ipv 2% de 1e 3 maanden, maar de BGC houd daarna nog altijd 5% bij Belgacom aankopen.
http://www.citibank.be/nl/Kredietkaarte ... pe=15,1,16" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Citi Visa 3%
die 3% van de extra card is maar voor de eerste 3 maanden en met een maximum van 200€ teruggave per jaar, dus voor 6000€ uitgaven kan je geld terugkrijgen die eerste 3 maanden en dan is het gedaan. daarna 1%, en wisselkosten voor buitenlandse valuta zijn iets hoger bij citi.
Volgend jaar enkel nog de 1% teruggave dan .
De belgacom mastercard is zeer goed als je klant bent van proximus, krijg je zeer veel punten mee en ik ga zo al jaren gratis naar cinema en heb al enkele gratis telefoons bij elkaar gespaard, ben je geen proximusklant zou ik die niet nemen, wat koop je nu op een jaar in een belgacomwinkel?
en elke uitgave bij citi online gaat via hun beveiligde omgeving waar je nogmaals een eigen wachtwoord moet invullen, zeer veilig allemaal en dus voor hen zeer goed op te volgen.
Volgend jaar enkel nog de 1% teruggave dan .
De belgacom mastercard is zeer goed als je klant bent van proximus, krijg je zeer veel punten mee en ik ga zo al jaren gratis naar cinema en heb al enkele gratis telefoons bij elkaar gespaard, ben je geen proximusklant zou ik die niet nemen, wat koop je nu op een jaar in een belgacomwinkel?
en elke uitgave bij citi online gaat via hun beveiligde omgeving waar je nogmaals een eigen wachtwoord moet invullen, zeer veilig allemaal en dus voor hen zeer goed op te volgen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik was enkel aan het rondkijken maar blijkbaar kan je je maandelijkse Belgacom facturen niet met een CC betalen, beetje raar idee van Belgacom
Weet iemand nog een idee over wanneer een transactie recht geeft op internet of niet ?

Weet iemand nog een idee over wanneer een transactie recht geeft op internet of niet ?
Uit ervaring weet ik dat betalingen met Paypal en zaken via Ogone worden opgenomen in 3% regel.
idd. ALLES via internet betaald (ook paypal) geeft recht op 3%, vandaar dat ik 2-3 jaar terug 2 VISAkaarten gevraagd heb (toen gratis en zonder abbokost nog!)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Moet je een afspraak maken op de bank voor deze kaart?
Moet je gewoon online aanvragen via citibank. Papieren worden toegestuurd, invullen en terugsturen. Via lokale citibank kan je dit niet krijgen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hoe langt duurt het vooraleer je je kaart in handen hebt?
Als je niet onder nul gaat kunnen ze jou geen kosten aanrekenen neem ik aan?
Als je niet onder nul gaat kunnen ze jou geen kosten aanrekenen neem ik aan?
Dit is hier menig keer geschreven, gewoon zoekfunctie gebruiken. Gewoon.factuur tegen.vervaldatum betalen=no.prob
Bij mij heeft het verschillende maanden geduurd voor ik ze gekregen heb.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb mijn kaart op 12/13 december aangevragen, en gisteren per post heb ik die ontvangen. Nu alleen nog de pincode en contract.
Ik had mijn Citi Visa, op redelijke snelle tijd. 10 dagen na aanvraag had ik al mijn papieren, onmiddelijk teruggestuurd en een week later had ik mijn kaart.
Vanavond heeft iemand bij citibank mij opgebeld om de Citi Extra World MasterCard aan te vragen.Hier een link: https://www.citibank.be/nl/Promoties/Kr ... hback.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het de moeite om deze kaart aan te vragen aangezien er toch wa winkels zijn die geen kredietkaarten aanvaarden zoals de colruyt? 3% korting de eerste 3 maanden nadien 1% op alle aankopen beperkt tot 200 euro
Eerste jaar gratis,nadien 5 euro.
Het eerste jaar lijkt me wel voordelig,ma de volgende moe je al meer dan 500 euro aankopen doen alleen maar om de bijdrage weer te verdienen. Iemand ervaring met deze kaart?
Is het de moeite om deze kaart aan te vragen aangezien er toch wa winkels zijn die geen kredietkaarten aanvaarden zoals de colruyt? 3% korting de eerste 3 maanden nadien 1% op alle aankopen beperkt tot 200 euro
Eerste jaar gratis,nadien 5 euro.
Het eerste jaar lijkt me wel voordelig,ma de volgende moe je al meer dan 500 euro aankopen doen alleen maar om de bijdrage weer te verdienen. Iemand ervaring met deze kaart?
weet iemand zeker hoe ze rekenen om de teller op 'nul' te zetten bij uw 3% korting?
ik heb eens gebeld, en ze zeiden dat bij de jaarlijkse afrekening (als je dus je jaarlijkse bijdrage betaalt), dat dan de teller op '0' komt te staan.
Ik vind dit wel niet zo duidelijk, kunnen ze dit niet vermelden op de facturen (totaalsaldo)?
Misschien vraag ik een 2de kaart op mijn naam aan (heb er ondertussen 1 en 1 op mijn vrouw). Dan ben ik zeker dat ik niet boven die 100 € zit. Zou dom zijn als het toch niets kost.....oké, nu 5 €/jaar (in goeie oude tijd nog gratis bij mijn vorige kaarten
)
ik heb eens gebeld, en ze zeiden dat bij de jaarlijkse afrekening (als je dus je jaarlijkse bijdrage betaalt), dat dan de teller op '0' komt te staan.
Ik vind dit wel niet zo duidelijk, kunnen ze dit niet vermelden op de facturen (totaalsaldo)?
Misschien vraag ik een 2de kaart op mijn naam aan (heb er ondertussen 1 en 1 op mijn vrouw). Dan ben ik zeker dat ik niet boven die 100 € zit. Zou dom zijn als het toch niets kost.....oké, nu 5 €/jaar (in goeie oude tijd nog gratis bij mijn vorige kaarten

Is het mogelijk om zowel de Citi 3% als de Belgacom kaart te kunnen krijgen?