CITIBANK Cash back
Re: CITIBANK Cash back
Apropos, de 0800 99 259 werkt even goed blijkbaar is de Cashback al effectief verrekend en volgens de Citibank medewerker volstaat het om het factuurbedrag min de Cashback terug te betalen, dan worden er geen intresten aangerekend.
Interessant om weten maar op het 0800 nummer werd ik doorverwezen naar dat andere nummer, waar ze me dus ook niet konden helpen.
Vandaag nog eens gebeld met de dienst kredietkaarten, het was nl. oorspronkelijk mijn bedoeling de CashBack optie gewoon te laten activeren voor mijn bestaande Visa Gold i.p.v. een bijkomende Visa CashBack te nemen (wat ik dus uiteindelijk gedaan heb). Zonder iets van gegevens op te geven (buiten mijn naam bij de begroeting), wist "Den Hollander" mij al meteen te vertellen dat ze dit niet kunnen activeren voor bestaande kaarten, de kaart moet dus volgens hem 'omgezet' worden tot een Visa Cashback of men dient een nieuwe Visa Cashback aan te vragen. Het zou volgens mijn correspondent ook slechts om 125 EUR gaan, geldig op 1 enkele aankoop. Ik meende echter toch dat het 100 EUR maximum per jaar betreft, a rato van 3% van het aankoopbedrag per online aankoop. Nuja, genoeg belwaarde verspilt, dit was dezelfde persoon die me een tweetal maanden terug vertelde dat het simpelweg niet mogelijk was om van deze optie te genieten als bestaande klant.. Enfin, het werkt, maar die extra kaart + kredietlijn had voor mij niet echt gehoeven..